Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No najczęściej to u nas w Myśliborzu taki Michalak Leszek prowadzi sklep.Części to ma dobre i raczej podróbek nie sprzedaje.Jeszcze mamy grene w Barlinku ale to tam same podróbki są a sprzedają jeszcze drożej niż oryginalne gdzie indziej.Kupiliśmy teraz wajchę od biegów do 60 w grene to ja założyłem to wajcha jest dłuższa i nie idzie 4 i 5 wbić bo haczy o blachę...

Opublikowano
@Marioboss fajny patent z tą łapą od Żuka praktycznie bez roboty :D ,powiedz a pasek jest prosto względem koła na wale korbowym?

Jest wszystko prosto.To mocowanie dałem tak,żeby jeden orginalny otwór pokrywał się z otworem w bloku,a drugi musiałem wywiercić,bo nie pasował (rozstaw jest inny) Do tego dotoczyłem tulejkę odległościową grubości 2cm ,żeby odsunąć alternator w stronę chłodnicy,żeby właśnie koło pasowe altka było w jednej linii z resztą.Tu

jest nawet alternator z mocowaniem,ale z ceną kogoś po*eba*o.Ja takie altki na złomie kupowałem za 30-40pln.

http://moto.allegro....2347443949.html

A to jest samo mocowanie

http://allegro.pl/ws...2407101816.html

A tak to wygląda w żuku

http://moto.allegro....2386829704.html

Opublikowano

Koledzy a moze zrobimy nowa kategorie i np bedziemy opisywac jakie czesci warto kupic danego producenta a jakie trzeba szerokim lukiem omijac???? a wracajac do firm to tylko agrogama jest w naszym pieknym kraju????? piszcie koledzy i pomagajmy sobie unikac badziewia i ciezko zarobionych pieniazkow nie tracmy byle gdzie i na byle o pozdrawiam

Opublikowano

a powiedzcie mi czy latwo jest zamontowac alternator od vw golfa do 60? czy musze kupic ten wieszak co oferuja ok 9zl ?

 

Jak pasuje Ci na ten wspornik od prądnicy to tak.

Opublikowano

a ktos juz montowal alternator od VW golfa ?

 

KOledzy i co z tymi czesciami do 360 ktos zna jakis e-sklap z dobrymi cenami zalezy mi i na dobrej cenie ale chyba bardziej na jakosci tych czesci bo nie robi sie remontu co miesiac hi hi

Opublikowano

Gwintu nie ma problemu zrobic otwór jest przelotowy. Odkręcić trzeba pokrywke od popychaczy i włożyć szmate żeby wiury nie leciału do silnika. A mocowanie altka jak na zdjęciu wydać ceownik i uszy przyspawane. Sztywne jest jak diabli względem oryginalnej blaszki temu śruby nie popuszczają i nie wyklepuje gwintów.

Opublikowano

Znaczy,napięcie to nie jest za bogate,nie mierzyłem ostatnio,ale chyba było coś koło 13.8-9 V ale to pewnie tylko wina regulatora,bo nowy nie jest.W poldku mam taki sam altek,to daje spokojnie ponad 14 V maksymalnie 14.7 czyli nawet więcej,niż powinien,ale akumulatora nie gotuje.Tam jest nowy regulator.Powinien trzymać trochę mniej,ale niuc nie ruszam.Kontrolkę mam podłaczoną normalnie do szczotek,na diody wzbudzenia.To jest alternator 9-cio diodowy z małym regulatorem przykręcanym do obudowy.Kontrolka wzbudza alternator przez żarówkę i w momencie gdfzy zaczyna ładować,kontrolka gaśnie.Dokładnie jest to tak samo podłaczone,jak w nowych "dedykowanych" alternatorach sprzedawanych w sklepach.Tam też są małe regulatory.Idzie tylko jeden gruby kabel do rozrusznika i jeden cienki od kontrolki.Takie coś,jak tu.

http://img.bazarek.pl/32263/5717/608048/20365936164afc786d1cc9c.jpg

Opublikowano

Mam zamontowane dodatkowe halogeny na dachu z przodu i z tyłu + lampa robocza na blotniku. Nie uzywam tego zbyt często ale jak właczę to pewnie dużo prądu żre. Mam jeszcze pradnicę, ale myslę o alternatorze. Pewnie przydał by się jakiś mocniejszy? Czy 90A od VW będzię dobry czy może 70A wystarczy?

Opublikowano (edytowane)

Witam podłączyłem alternator od samochodu do c-360 i mam pytanie jak podłączyć konterokę ładowania?

Z alternatora są wyjścia: grubsza wsówka- ładowanie, cieńsza- kontrolka

Wiem tyle tylko jak jąpoprawnie podłączyć?

Pozdrawiam

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

tak jak w tym linku ze schematem zacisk jeden do aku a ten drugi (mniejszy ) do kontrolki poprzez stacyjkę. Nie przejmuj się pozostałymi na wsuwki one są chyba na obrotomierz . Ja mam wstawione od VW w dwóch ciągnikach i ładnie ładują tylko nie zapomnij o kontrolce (bez żadnych przekaźników tylko stacyjka ) bo ona pobudza alternator do ładowania

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Z jednej strony ze stacyjki a z drugiej alternator tak? Jeżdzę bez kontrolki chyba pół roku :D.

P.S Który do kontrolki? Ten obok tych 2 szerokich czy ten osobny?

Edytowane przez bubel500

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v