Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Śćiągłem osłonę i jak zobaczyłem to sam syf więc umyłem wszystko i na razie jest spokój.

Mam takie jeszcze jedno pytanie od nośnie obciążników na koła . Mój rusek jest poszerzony na maxa i felgi są odwrócone i czy jak założę obciążniki nie będzie przeszkadzało bo w tedy bedą wewnątrz?

Opublikowano

Koledze chodzi o to że ma odwrócone felgi z tyłu więc obciążniki będzie miał od strony zwolnicy.Ale w taki sposób to nie ma szans żeby je tam wcisnąć.

Opublikowano

Domyślam się, że o to chodziło.

Ale nadal nie rozumiem dlaczego obciążniki mają być od wewnętrznej strony felgi. Nie da się ich zamocować normalnie.

A to wszytko przez to że kolega nie napisze konkretnie, bo niby z kąt wiedzieć jakie ma obciążniki, skoro nie są one fabryczne.

Wróżka pilnie poszukiwana. :)

Opublikowano

Był gdzieś temat o tym.

Tak w skrócie: jeszcze raz pospawać dźwignie rewersu i wybierak.

Możesz nowy wybierak poszerzyć spawając go po bokach aby zmniejszyć luz miedzy nim a wodzikiem w skrzyni. Bez tej czynności będzie działać ale luz dźwigni miedzy przełożeniami będzie spory. Dźwignia będzie sięgać od pedału sprzęgła do hamulców przy przełączaniu :) . No dobra może nie aż tak bardzo. ;)

Pozbyć się blaszki czujnika blokady rozruchu. By się nie narobić odsunąć ją na bok by lewarki w nią nie weszły bo inaczej nie będzie można zmieniać biegów.

Zakładać nowy słupek podłogę i jeździć. :D

A jeszcze śrubę blokująca wybierak w dźwigni rewersu dobrze dokręć i zabezpiecz przez łepek drutem by się nie wykręcała przypadkiem.

Opublikowano

A wspomniałem o zdejmowaniu pokrywy skrzyni? ;)

Odkręcasz podłogę.

Odkręcasz słupek z lewarkiem.

Przesuwasz tę blaszkę w skrzyni na bok i zakładasz nowy słupek z dźwigniami.

Składasz podłogę.

Jeśli blokada rozruchu na biegu nadal u ciebie działa to niestety już nie będzie. Dla pewności dwa przewody na czujniku blokady połącz ze sobą na stałe. Czujnik nie trudno znaleźć jest przykręcony do pokrywy skrzyni tuż przed lewarkiem biegów z dwoma przewodami.

Opublikowano

Witam,sprawdż pod głowicą czy nie dmucha mogła pęknąć głowica,lub cylinder u samej góry, ja tak miałem, pękł cylinder zaraz pod głowicą i silnik pracował tak jak bym miał włączoną sprężarkę, byc może że tylko głowica Ci się poluzowała i też będzie cufaf.Pozdrawiam.

Opublikowano

Niestety dziś mam trochę przytępiony słuch po pracy więc niczego nietypowego nie usłyszałem.

Szukałeś nieszczelności ze zdjętą kierownicą wentylatora?

Zdejmij przykrywki klawiatur na głowicach sprawdź luzy zaworowe(0,3mm). Zapal ciągnik i obserwuj czy przypadkiem któryś zawór nie pracuje z opóźnieniem.

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisał sprawdź bez osłony wentylatora bo może masz wydmuchaną głowicę bo uszczelki pod głowicą władek nie posiada.Miałem już taki przypadek i okazało się że dmucha z pod głowicy a cylindra.

Opublikowano

W oryginale przynajmniej w starszych wersjach nie było uszczelek-podkładek pod głowicę. W nowszych już była.

Nie każdy katalog części ma ją zaznaczoną. Ale jest i można składać z nią lub bez, według uznania. Czasem przy starej głowicy może pomóc, tylko trzeba być dokładny przy składaniu bo po kilku MTH powtórka z rozrywki jak ja przepali.

W nowych zestawach naprawczych czasem dodają ja do kompletu.

Opublikowano

Proponuję zdjąć osłonę z wentylatora, a najlepiej jeszcze pasek, żeby nic nie zakłócało testu.

Dać bardzo niskie obroty (wiem, niefajne bo kopci) i dodatkowo lekko szarpać za gaz. Wtedy spod gowic będzie widać ewentualne przedmuchy.

 

Z filmiku to niewiele można usłyszeć...

Raczej wątpię w ten przedmuch. To byś zauważył.

 

Koledzy wyżej napisali odpowiednie porady

Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie blachy podłogi, to ta która ma wycięcię na lewarek. Moja juz jest tak zerdzewiała ze nie idzie jej naprawic . Nie miał by ktos takiej na sprzedaz ,bo na necie nie idzie znaleść????

Opublikowano

Też szukałem tej blachy kilka miesięcy temu i niestety już jej nie kupisz. Nikt tego nie produkuje :( .Ja kupiłem używaną w dobrym stanie i tobie też to radzę lub kup zwykłą i dotnij na wymiar.

Opublikowano

Poszukaj na tablica.pl lub allegro.pl ciągnika T-25 którego ktoś sprzedaje na części i zadzwonić do tej osoby i się zapytać , a jak nie to najszybciej będzie tak jak kolega wyżej proponuje kupić blache i se ją dociąć na wymiar a robota nie zajmie dużo czasu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v