News
RobciO1

Problem z półbiegami Case 4230

Polecane posty

RobciO1    1
Napisano (edytowany)

Witam ..mam następujący problem , zamierzam kupić ciągnik case 4230 '94r mam już takowy upatrzony jednak występuje w nim problem , nie działają półbiegi, gdy włączam/wyłączam guzik od półbiegów to kontrolka zmienia się żółw zając bądź czasami całkiem gaśnie ;/ Ciągnik nie ma reakcji półbiegi, praktycznie nie działają ..co może być przyczyną? ... pomoże ktoś?

Edytowano przez RobciO1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobciO1    1

Kolego a mógłbyś wyjaśnić jak to zrobić bo kompletnie nie wiem jeszcze nic z mechaniki w tym ciągniku :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ysy    32

no morze przełącznik nie działać ,kabel rozłączony , bezpiecznik spalony ,elektor zawór spalony lub najgorszym wypadku specjalnie rozłączone bo mechanizm rozwalony w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobciO1    1

podłączałem na ostro i elektro zawór (obok wału napędowego) tykał jakby załączał jednak nie widać tego w jeździe jakby nie reagowało nic po włączeniu i wyłączeniu elektro zaworu...

nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale mam dolny stal oleju hydraulicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    211

Chyba, że to bardziej mechaniczna sprawa bo tam do półbiegów w skrzyni masz jakieś tarczki i możliwe że się zużyły. O ile dobrze kojarzę można sprawdzić ich stan bez rozpoławiania ciągnika ale już nie pamiętam jak dokładnie to wyglądało więc nich się w tej sprawie wypowie ktoś kto bardziej na bieżąco jest. Koszt nowych nie powinien być wielki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobciO1    1

Witam. Mam jeszcze pytanie do posiadaczy Case serii 42--. Mam problem z podnośnikiem. Wajchą od podnoszenia maszyn (pierwsza od prawej przy lewarkach biegów). Gdy zaczynam dźwigać tą wajchą podnośnik nie reaguje, dopiero zaczyna dźwigać gdy wajcha już jest w połowie skali. W tenże sposób nie mogę dźwignąć wysoko maszyny tylko do polowy gdyż podnośnik reaguje za późno na przesuniecie wajchy. Czy ktoś miał ten problem ? Może to kwestia regulacji? Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danus166    0

Witam. Jestem posiadaczem case 4220. Mam  problem z półbiegami. Gdy podczas jazdy jest załączony tzw. "wilk" następuje szarpnięcie. Ciągnik przyspiesza na najwyższym biegu z 33 na 39 km/h. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Można troszke obszerniej opisac problem,bo to że po przełaczeniu z półbiegu jest szarpnięcie i przyśpieszenie to raczej normalne.Chyba ,że bez przełączania zwalnia i przyspiesza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danus166    0

Bez przełańczania przyspiesza.  Czasem pół dnia jest na wilku i nic, potem nagle podczas jazdy dostaje ,,kopa" , na żółwiu nic takiego nie występuje. Może elektrozawór się przycina? Mam tak od zimy. podczas mrozów nastąpił taki problem. Myślałem że może olej zimny. Ciągnik nie zwalnia, tylko przyspiesza.

 

Edytowano przez danus166

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia ,na żółwiu 0 bar ,na zającu 18-20 bar .Jeżeli są takie wartości to przyczyna jest po stronie elektroniki, na zasilaniu elektrozaworu w skrzyni,lub zwiera czujnik przy sprzęgle (nacisnięcie  sprzęgła powoduje przełaczenie na żółwia).Sprawdź też czy jest zamontowany czujnik pod dźwigniami biegów wewnątrz panelu po prawej stronie-moze on fiksuje.Czujnik i magnesik pokrywają się tylko na biegu 4 -H. Czujnik ten miały ciagniki z ograniczoną prędkościaą max, tylko z prędkością "żółw " na biegu 4H.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym dołączyć do problemu. Mam case 4230 i u mnie przyspieszenie wcale nie działa, już tarcze, uszczelniacze, pompe, filtry olej wymieniłem i dalej nic, ciśnienie w układzie jest po włączeniu ale ciągnik zamiast przyspieszyć to zwalnia tak jaj by się slizgał. Tak samo kierownica ciężko chodzi i działa na tym samym układzie z tego co zauważyłem, orbitrol też zmieniłem. Podejrzewam że winny jest zawór i nie jest to ani jeden obok filtra ani na podnośnik. A jeśli zamknie się układ dźwignią z wywrotu przyczepy to kierownicą kręci się palcem. Wie ktoś gdzie tkwi problem?

Bez przełańczania przyspiesza. Czasem pół dnia jest na wilku i nic, potem nagle podczas jazdy dostaje ,,kopa" , na żółwiu nic takiego nie występuje. Może elektrozawór się przycina? Mam tak od zimy. podczas mrozów nastąpił taki problem. Myślałem że może olej zimny. Ciągnik nie zwalnia, tylko przyspiesza.



Jak mi działał przyspieszacz to przełącznik był winny, po wymianie dzialal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Jakie jest konkretnie cisnienie na załączonym zającu (mierzone w  pokrywie od spodu skrzyni)?

Czy właczenie półbiegu,lub nie, ma wpływ na opory kierowania.Czy WOM pod obciążeniem działa prawidłowo?

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wyłączonym zającu nie ma wcale a na włączonym ok 18 barów. Nie czuć różnicy na włączonym zającu na kierownicy. Wałek działa idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Jeszcze takie pytanie ,czy ciagnik jest wyposażony w dwie pary wyjść hydraulicznych,a jeżeli tak to czy ma znaczenie którą sekcją się operuje w czasie kręcenia kierownicą ,i jest lżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2

Mam problem z moim case wczasie jazdy zachowuje się tak jak by wyskoczył bieg i po wciśnięciu sprzęgła spowrotem jedzie co to może być proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Rozszczelnił się kosz półbiegów , do wymiany pierścienie uszczelniajace  jego obudowy z wałkiem . Przełącz na " żólwia" a będzie jechał normalnie. Wcisnięcie sprzęgła powoduje odcięcie dopływu oleju sprzęgła półbiegów i tym samym okresowy wzrost ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2

Właśnie jest na zolwiu od jakiegoś czasu nie można było przełączyć na zająca. czy dużo pracy będzie przy tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtko    0

witam mam case 4230 też mam problem z polbiegami jak się przełącza to pójdzie trochę i tak jakby się slizgal proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    126

Ogólnie jest tak ,że jeżeli jest poslizg na żółwiu to zupełnie sa zjechane tarczki , a jeżeli nie można przełączyć na zajaca lub sam zwalnia do prędkości jazdy na żółwiu to spadek  ciśnienia lub jego  brak (ewentualnie ustarka sterowania elektrozaworu).

Więcej jest opisane tu :

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/32867-problem-z-nap%C4%99dem-case-4230/page-8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtko    0

a jak się wymienia te tarczki od polbiegow dużo jest roboty ? a tarczki od wom są inne tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez aezakmi666
      Witam posiadam case jw.  i  podziały się światła stop i brak dołączania  napędu przy hamowaniu. Jak odpiołem czujnik to napięcie jest 12v na zwarcie robie i dalej lampy nie świecą. bezpieczniki przejżałem niby ok. Jest do tego jakiś przekaźnik albo coś innego ? masa raczej jest na lampach bo dziwne żeby się wsztystko na raz podziało.
    • Przez Karror830
      Witam. Mam pytanie, jaka swieca siedzi w case 5150, żarowa czy płomieniowa? Jeden z handlarzy jak szukałem case twierdzil ze plomieniowka, inny znowu że zarowa. Latem nie bylo to istotne ale teraz lepiej wiedziec jak uzytkowac, bo jezeli zarowa to podgrzewam trzymajac kluczyk miedzy zaplonem a rozruchem a plomieniowke mozna krecic od razu?
      I jak najlepiej sprawdzic czy jest sprawna?
       
       
    • Przez Jacek1983
      Dobry wieczór, mam pytanie do użytkowników Case 2388 lub podobnych, czy macie jakiś paten na nie gubienie zboża podczas przestoju ? Wiem, że jest jakiś paten z dodatkowym sitem na górnym sicie, czy ktoś ma lub wie jak to zrobić ?
       
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Jaki powinien byc olej w hydraulice w case 845xl z 1987r?
      Z tego co mowil poprzedni wlasciciel to aktualnie jest HL 46.
      A czy moze byc zalany Agro Stou 10w40? (Taki mam w MF)
      Ogolnie chce zmienic olej bo niewiadomo co tam naprawde jest. I ma problemy z podnoszeniem agregatu talerzowego 3m na rozgrzanym. Posiada silownik wspomagajacy podnosnik.
      Filtr jest jeden? W okolicach silnika?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj