wanczyk-1991

Members
  • Ilość treści

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O wanczyk-1991

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 17.01.1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubliniec

Ostatnio na profilu byli

1312 wyświetleń profilu
  1. Potrzebny mechanik do skrzyni biegów case 4230 najlepiej z okolic Lublińca ale jak trzeba będzie to dowioze dalej. Tylko nie na drugi koniec Polski. Podajcie jakieś namiary na kogoś kto to ogarnie lub jest tu jakiś mechanik który się podejmie naprawy.
  2. Spaliły się chyba taczki z półbiegów bo już prawie nie jeździ. Potrzebny mechanik najlepiej z okolic Lublińca ale jak trzeba będzie to dowioze dalej. Tylko nie na drugi koniec Polski. Podajcie jakieś namiary na kogoś kto to ogarnie lub jest tu jakiś mechanik który się podejmie naprawy.
  3. Odnawiam temat. Teraz nawet na żółwiu nie jedzie. Potrzebny mechanik najlepiej z okolic Lublińca ale jak trzeba będzie to dowioze dalej. Tylko nie na drugi koniec Polski. Podajcie jakieś namiary na kogoś kto to ogarnie lub jest tu jakiś mechanik który się podejmie naprawy.
  4. Witam w case 4230 mam taki problem że nie idzie ukręcić kierownicą. Pisałem już inne posty ale bez efektu, może tu ktoś pomoże. Jeśli chodzi o mechaników to miałem kilku, wymieniona pompa, orbitrol (kapało z niego) teraz sprawdziłem szczelność słownika. Ciśnienie podawane na siłownik jest do 150bar ale gdy silnik jest na chodzie bez poruszania kierownicą w siłowniku z obu stron jest ciśnienie 25bar, podobnie jest przy skręcie, z jednej strony mam 70-150bar a z drugiej jednocześnie 25bar. Moim zadaniem to się blokuje. Gdzie mam szukać przyczyny? Kierownicą jest na jednym układzie z półbiegami które i tak nie działają
  5. Ogarnia ktoś temat.? Bo nie wiem czy mam się tu dalej produkować albo sobie odpuścić Takie coś zrobiłem żeby sprawdzić działanie w obie strony
  6. Przemierzylem ciśnienie na siłowniku kierownicy i w jedną stronę zegar pokazuje 40-70 bar (po zablokowaniu hydrauliki 150bar) zaś w drugą stronę lub nawet gdy nie kręcę kierownicą pokazuje 25 bar. Może go blokuje gdy z jednej strony 70bar a z drugiej strony 25 bar? Zamiast 25 nie powinno być 0?
  7. Sprawdziłem szczelność słownika kierownicy na pompie z innego traktora 190 bar i nie ma przecieków. Natomiast sprężyna z drugiego schematu nr 2 która powinna mieć 60.23mm to u mnie ma 62mm. Reszty jeszcze nie sprawdziłem. Mam wrażenie że zawór nr 3 drogiego schematu jest wyrobiony
  8. Siłownik był regenerowany 2 lata temu bez poprawy ale warto było by sprawdzić czy nie wymienili tylko zew uszczelniaczy. Z półbiegów działa tylko żółw słychać jak w skrzyni wyje a na zającu tego nie było. Jak przełącza się na zająca to traktor stoi. Wysiadł nawet elektrozawór półbiegów i kupiłbym używany jak by ktoś miał Chętnie bym to komuś dał ten traktor do naprawienia gdzieś nie daleko bym dojechał lub z własnym dojazdem (mogę pomóc). Dobrze by było gdyby już ktoś taki traktor robił
  9. Te ciśnienia sprawdzę trochę później, baki zrzuciłem żeby wąż paliwa wymienić. Jeszcze jedna sprawa, przy dźwiganiu tura zawsze przerywa tak jak by było za mało oleju a jest prawie max. Co to może być? Na podnośniku jest to samo. Filtr był już kilka razy wymieniany
  10. Mam ten sam problem i próbuje się coś dowiedzieć ale idę metodą prób i błędów. Z półbiegami też mam jaja
  11. Wiem już mniej więcej gdzie co jest. Teraz chciałbym sprawdzić ciśnienia w obiegu, gdzie są jakieś punkty kontrolne i jakie powinny być wartości.? Zacząłem szukać zaraz za pompą wyjście B na zdjęciu i na wolnych obrotach mam 160 bar a na lekkim gazie przy 200bar otwiera się zawór. Wiem że jeszcze na dole jest jeden punkt kontrolny przy elektrozaworze półbiegów ale dokładnie nie wiem ile tam powinno być. W instrukcji nic nie znalazłem Sprawdzę jeszcze na powrocie i na gniazdach. Obieg co idzie na kierowcę ma jakiś punkt do sprawdzenia czy jest to ten sam obieg co od spodu przy półbiegach? Ile powinien mieć bar w układzie?
  12. Podpinam się do temu. Jaja z tą hydrauliką. Czytałem ten temat od początku i to wszystko też przerabiałem. Skrzynie rozbierałem 4 razy z mechanikami i jeszcze 4 razy sam. Mam zdjęcia wszystkich elementów jakie wyciągnąłem i wiem co i jak rozebrać i poskładać. Ale co z tego jak wszystkie nowe części i bez rezultatu. Mam Case 4230 zaczęło się od wałka WOM to zrobiłem sam bez ściągania kabiny z wyciągnięciem podnośnika (tarcze i uszczelniacze wałka) nie życzę nikomu takiej roboty. Za jakiś czas klęknął przyspieszacz (powerschift) i strasznie ciężko się kręci kierownicą. Wymieniłem taczki, orbitrol, pompę hydrauliczną, filtr, olej, wszystkie uszczelniacze jakie znalazłem po drodze i dalej nic. I za każdym rozbieraniem nowe uszczelniacze i dalej brak efektów. Ciśnienie w niskim obiegu 18-19 bar a na dźwigniach 150 bar ale kierownica nie idzie odkręcić chyba że używam tura lub zblokuje hydraulike. Po roku jestem w trakcie kolejnego podejścia żeby chociaż lżej się kierowało. Moje pytanie.: potrafi ktoś opisać gdzie są wszystkie zawory w hydraulice i za co są odpowiedzialne i jaki jest kierunek zasilania od pompy do wylotu w skrzyni.? Służę zdjęciami i własną wiedzą. Mam nawet instrukcje napraw tylko w języku niemieckim
  13. Pasy mam nowe równe wulkanizowane wczoraj pierwszy raz wyjechałem. Przerwę pod koniec zmniejszyłem tak żeby miejsce wulkanizowane przeszło i dalej tak robiło. Na starych pasach w zeszłym roku trawa wchodziła jeszcze między pasami a teraz tylko przez tą dolną belkę.
  14. I jeszcze do tego niektóre bale maja przesunięty środek na bok
  15. Witam! Miał ktoś taki problem z prasą tak jak ja? A mianowicie przy prasowaniu sianokiszonek wyrzuca materiał przez belkę w dolnej części klapy i blokuje całą prasę. Trzeba wyrzucić cały nieowinięty bal. Najgorzej jest jak noże mam włączone to nie zrobię żadnego bała. Na włączonych nożach dzieje się tak co któryś bal. Już ustawiłem przerwę od tej belki według instrukcji ale i tak w pewnym momencie się otworzy czy troszkę gdzieś uchyli i już po robocie. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.