Skocz do zawartości

Koła 10x15 z przodu do C360 - co gdzie i za ile ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dzisiaj dojechały do mnie felgi do c360 na "balonówki" czyli 9x15.3" . Poszukuję do nich opon i trafiłem na aledrogo na opony bezdętkowe , Rozmiar niby pasuje ale nie wiem jak się to spisze . Czy będzie lepiej czy  też nie . Na c360 mam ładowacz czołowy .

 

Ktoś już miał jakieś doświadczenia z takimi oponami ? Chodzi o jakość/cena .

 

Na oku mam :

http://allegro.pl/opona-10-0-75-15-3-12pr-bez-detkowa-tvs-im117-i6710077474.html

http://allegro.pl/opona-rolnicza-kabat-10-0-75-15-3-12pr-i6942385548.html

Opublikowano

U mnie opona Made in Asia w kosie nie wytrzymała i wyszło jajo, a tam na jedno koło to ze 150 kg przypada, więc się zastanów nad nimi dobrze...

 

Na nich niby nośność 2000kg . W mtz w ruskich też rok temu wyszło mi jajo i po miesiącu wyparowało :)

Opublikowano

lepiej kupić opony jak ty Made in Asia i wyrzucić je po kilku miesiącach, trochę ekonomii kolego...

a tą dałem jako przykład, można kupić tańsze z mniejszą ilością płócien.

Opublikowano

Kupiłem taką a nie inną ponieważ innych w sklepie nie mieli, a że to tylko kos, to lepszych nie szukałem... 5 lat wytrzymała. Jednak ten typ opony za prawie 400 zł to lekka przesada, szczególnie że normalnie chodzą 6.00-16, zwykłego Kabata nie zajeździsz...

Opublikowano

obręcz niczym się nie różni, możesz śmiało zakładać opony TL, z pewnością będą mniej kłopotliwe, bo wypada najbardziej zawodny element, czyli dentka

jeśli chcesz mocną i niedrogą oponę to poszukaj używki z ładowarki, jak zrobił kolega @prorok, zdjęcia masz w jego galerii

Opublikowano

obręcz niczym się nie różni, możesz śmiało zakładać opony TL, z pewnością będą mniej kłopotliwe, bo wypada najbardziej zawodny element, czyli dentka

jeśli chcesz mocną i niedrogą oponę to poszukaj używki z ładowarki, jak zrobił kolega @prorok, zdjęcia masz w jego galerii

 

Na razie szukam ale nic konkretnego niema same łysiny po 300 za sztukę -,- .

Opublikowano

siema
jak to powiedział znajomy wulkanizator -dobrej nikt bez powodu nie zmienia.
też kiedyś kupiłem 10/15,3 co mieli w sklepie 1 szt a jedną miałem starą 50% i na jesieni założyłem mitasy 11,5 16pr i jestem zadowolony bo nie siadają jak Stare które zmieniłem gdyż stara spękała mając 40% a nowszej zostało Max 30% po 3 latach :(
dla odmiany w beczkowozie joskin 11,5/15,3 oryginalne mają prawie 10 lat i tylko trochę spękały a bieżnik ledwo ruszony :)
u mnie 6,00/18 6pr polskie w 360 bez tura wytrzymały aż się zdarly a jak je przeciołem to miały wg mnie 2 płutna po całości i po kawałku 3 pod zewnetrznymi paskami bierznika

Opublikowano

Ma ktos pojęcie jaką farbą są malowane takie felgi ? Bo mam możliwość pomalować je farbą proszkowa ,A nie wiem jak one sie zachowają w piecu z 215 stopniową temperaturą.

Opublikowano

Cześć wam!

 

Również chciałem założyć balonówki na przód z tym, że do c-330. I tutaj mam sprawę:

https://www.olx.pl/oferta/nowa-felga-do-ciagnika-przod-9-00x15-3-polska-wzmacniana-CID757-IDm7Nqu.html#e360577978

https://www.olx.pl/oferta/kolo-tarczowe-9-00-15-3-pod-tura-c-360-c330-ostrowek-polski-producent-CID757-IDdOAy7.html#6648eb7995

Jedna felga ma ET 12 a druga ET 15, która będzie lepsza, bo jak czytam, to niektórzy coś tam muszą piłować ?

Z tego co ogarniam im większe ET tym mocowanie piasty jest bliżej krawędzi czyli ET 15 byłoby lepsze?

 

druga sprawa - opony:

zwykłe nowe od przyczepy, czy używaną jodełkę, jak obstawiacie co da lepszy skręt?

https://www.olx.pl/oferta/nowe-10-0-75x15-3-12pr-stomil-do-przyczepy-10-15-CID757-IDdso8p.html

https://www.olx.pl/oferta/opony-10-0-75-15-3-jodelka-10pr-stan-bdb-CID757-IDfWRfb.html#e360577978

 

Opublikowano (edytowane)

Z tym skrętem miałem na myśli przyczepność, aktualnie po błotku jest tak, że mimo skręconych kół traktor jedzie prosto.

 

a co z tym ET, które  będzie lepsze?

Edytowane przez BoJaGo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v