Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

kolejny bubel kolumna kierownicza cena ok600zl po roku luzy jeszcze wieksze ja w starej któraq chodzila ponad 30 lat,po rozebraniu wygladało jakby to robił drwal a nie tokarz po prostu upierd...ne od siekiery,reklamacja nie uwzgledniona bo 2 tygodnie za pózno

teraz chce ja przerobic tak jak pisza na forach -przesunac slimacznice 2 mmw strone slimaka

Jest jeszcze niezgodność towaru z umową, na to jest czas 2 lat od zakupu.

Opublikowano
 

Koledzy ,muszę wymienić komplet kół :rewersu  i jazdy w przód , przesuwkę ,tulejkę . Są oferty w internetowych sklepach ale ,który komplet wybrać tak ,żeby dłużej pochodził ??

 
Opublikowano

co do tematu, z czystym sumieniem moge NIE polecić części firmy skropol. szkoda roboty przy nich, po wypryskaniu połowy beczki oprysku ścieło frez wałka womu w skrzyni c-360, i jrszcze wiele, wiele innych przykładów.

Opublikowano (edytowane)

Przez sześć lat zajmowania się elektryką w maszynach rolniczych, elektrykę naprawiłem w trzech władimircach. Również natrafiałem na części marnej jakości, np. plastikowe lampy tylne od kierunków, pozycji i stopu oraz przednie od kierunków i pozycji - miały one luźne konektory, trzeba było je lutować, żeby dobrze łączyły, na dodatek blaszki miedziane miały słaby kontakt z zaciskiem żarówki (mimo doginania). Lampy produkcji ukraińskiej.

Drugi wadliwy produkt to amperomierz, który powodował zwarcie, ponieważ korpus ustroju pomiarowego (metalowy) stykał do metalowej obudowy amperomierza. Wymieniałem stary, zepsuty amperomierz na nowy, gdy już go wymieniłem, to przed włączeniem odłącznika masy sprawdziłem miernikiem na mierzenie oporu, czy nie ma zwarcia w instalacji, zawszę tak robię po poważniejszych naprawach lub po wymianie instalacji na nową (końcówki miernika przyłożone były tak: jeden przy + akumulatora, a drugi do kadłuba silnika). Wynik omomierza: 00.3 ohma. Ewidentne zwarcie!. Na starym amperomierzu nie było zwarcia. Nowy amperomierz udało mi się doprowadzić do stanu bezpiecznej używalności i z tego, co mi wiadomo, działa do dzisiaj, choć od naprawy minęło 1,5 roku.

Ostatni bubel, z jakim się zetknąłem to były wcześniej wspomniane przez moich przedmówców przełączniki świateł i kierunków - słabo łączą, wypalają się szybko i na dodatek pękają płytki ze stykami. Lepiej naprawiać stare.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Ares
Opublikowano

a nie lepiej zastosować przekaźniki samochodowe 12V,dzięki nim nie wypalą się styki włączników

Na pewno lepiej. Tylko duża większość klientów, która przyprowadza do mnie Władymirce do wymiany instalacji chce, aby instalacja była wykonana jak w oryginale, mimo tego, że mówię im z własnego doświadczenia, że nowe włączniki świateł do tych traktorów działają średnio zaledwie kilka tygodni i polecam światła na przekaźnikach to i tak rezygnują z tego rozwiązania, mimo, że takie rozwiązanie nie jest wcale drogie. Nie rozumiem niektórych ludzi.
Opublikowano (edytowane)

Na pewno lepiej. Tylko duża większość klientów, która przyprowadza do mnie Władymirce do wymiany instalacji chce, aby instalacja była wykonana jak w oryginale, mimo tego, że mówię im z własnego doświadczenia, że nowe włączniki świateł do tych traktorów działają średnio zaledwie kilka tygodni i polecam światła na przekaźnikach to i tak rezygnują z tego rozwiązania, mimo, że takie rozwiązanie nie jest wcale drogie. Nie rozumiem niektórych ludzi.

To nie masz własnego zdania mechanik zawsze wie lepiej niż klient ja robię również instalację w Władimircach i robię według własnego uznania i każdy jest zadowolony przełączniki stosuje wyciągane są dużo lepsze niż te niby oryginalne 

Edytowane przez VladimirT-25A
Opublikowano

To nie masz własnego zdania mechanik zawsze wie lepiej niż klient ja robię również instalację w Władimircach i robię według własnego uznania i każdy jest zadowolony przełączniki stosuje wyciągane są dużo lepsze niż te niby oryginalne

Może i nie mam. Ale jak ktoś chce instalację po fabrycznemu, bez żadnych ulepszeń, mimo tego, że byłyby bardzo przydatne, np. wspomiane wcześniej światła na przekaźnikach i mimo wymieniania szeregu zalet tych ulepszeń klientowi no to niestety, nie chce, to nie. Jego maszyna i jego sprawa. Nic na siłę.
Opublikowano

Jak już mowa o bublach to może ktoś wie gdzie kupić łożysko oporowe do Władka (ze smarem w środku). Co roku trzeba rozpoławiać ciągnik z tego samego powodu .

Najlepiej samemu zamontować smarowniczkę w nowym łożysku , i co pewien czas przesmarować / przez otwór do regulacji sprzęgła/ 

Opublikowano

Kolejny kupiony, fabrycznie nowy zaworek.

Nie wiem czy się śmiać czy płakać...

 

 

Ja osobiście już dawno dałem sobie spokój z tym zaworkiem. Zamontowałem na przewodzie od zbiornika zwykły zaworek zwrotny kupiony za 10 zł. na Alle.. i zapomniałem że takie coś jest w traktorze.

 

Opublikowano

Podczas wiercenia nie wpadną opiłki do środka?

Są na to sprawdzone sposoby- smar, magnes itp

 

Ja osobiście już dawno dałem sobie spokój z tym zaworkiem. Zamontowałem na przewodzie od zbiornika zwykły zaworek zwrotny kupiony za 10 zł. na Alle.. i zapomniałem że takie coś jest w traktorze.

 

Ale ten zaworek w pompie wytryskowej ma inne zadanie, utrzymanie ciśnienia  w komorze sekcji wtryskowej.Za powrót do zbiornika odpowiedzialne są zaworki w pompie ręcznej.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam założoną kalamitkę do łożyska oporowego i nic to nie dało że smaruję, rok czasu i szumi jak wściekłe. Te nowe łożyska są źle uszczelnione i nie trzymają smaru w środku, trochę się zagrzeją i wszystko wypływa.

Teraz jak będę rozpoławiał to przerobię na nowy typ - dłuższe palce, mniejsze łożysko od MTZta, inna oprawa z wbudowaną kalamitką i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Edytowane przez mani51
Opublikowano

Ja mam założoną kalamitkę do łożyska oporowego i nic to nie dało że smaruję, rok czasu i szumi jak wściekłe. Te nowe łożyska są źle uszczelnione i nie trzymają smaru w środku, trochę się zagrzeją i wszystko wypływa.

Teraz jak będę rozpoławiał to przerobię na nowy typ - dłuższe palce, mniejsze łożysko od MTZta, inna oprawa z wbudowaną kalamitką i zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Jak już wymienisz to napisz dokładnie co trzeba kupić i czy nie trzeba nic przerabiać. Jeżeli to tylko kwestia wymiany części na nowe też tak zrobię. Aha i jeszcze w przybliżeniu jaki koszt.

Opublikowano

Witam wszystkich jestem tu nowy na forum wiecznie malo czasu taka praca.kolega Adam pytał o zmianę łożyska na nowy typ,mialem ten problem ze sprzęgłem wiecznie padało łożysko zdazalo się dwa razy w tygodniu wiec przerobilem to na nowy typ i smiga juz tak prawie drugi rok a z tego co pamiętam to koszty jakie ponioslem to tuleja sprzęgła mowy typ cos ok 60 zł,łożysko z oprawa 53,trzy łapki długie 30 a dla własnego spokoju wymienilem śruby do regulacji lapek na dłuższe oraz naspawalem kulkę z przegubu na łapki później trochę szlifowania i gra gitara polecam zmianę w końcu skończyły się problemy ze sprzęgłem

Opublikowano

To zrobiłem 2 lata temu i jest ok smaruje nowe lożysko co miesiąc 2 pompnięcia i gra i buczy. przeróbka nie jest droga a mechanik w sezonie by więcej skasował za robocizne  A kolego zapomnialeś o innych widełkach wyciskających. Co do instalacji i przełączników to ja ostatnio kupiłem angielskie sparex coś pod wzór oryginalnych tylko żemocowane nakrętką na środku pasują do T-25 i MTZ i są o 100 razy lepsze niz te polskie gówna do kierunków od 360. 8,50 zapłaciłem metalowe wykonanie   

Opublikowano

Może być problem, bo jest niewłaściwy obieg paliwa, jeśli pada ten zaworek, to ciągnik najpierw zapowietrza się po kilku dniach, potem po dniu, a na koniec po każdym zgaszeniu i albo długo kręci albo wcale nie zapali.

Pompa wtedy też strasznie ciężko się odpowietrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v