Zaloguj się, aby obserwować  
raf21

belarus hamulec na przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
raf21    0

witam koledzy powiedzcie mi na czym polega hamulec w belarusach na przedni napęd bo ostatnio znajomy mi mówił ze hamuje przodem , ma belarusa 1025.3 ja mam belarusa 820 na krzyżaku i czy u mnie tez hamuje ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    190

hamuje nie wiem co, niby gdzie jest ten hamulec w 820?? ja mam 1025 i też go nie mam albo nei wiem gdzie on jest. 1025 bez żadnej kropki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kojot629    257

pewnie chodzi mu o to ze jak ma wlaczony naped to hamuje razem z tylem bo wtedy wszystkie kola sa zalaczone ze soba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Napęd przedni jest podany z głównego koła zębatego w skrzyni biegów tzw. wałek zdawczy jak w ciskasz hamulec zatrzymuje tylne koła razem z wałkiem zdawczym i przy włączonym napędzie , napęd przedni będzie hamował. :( .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabarz    28

ja hamulca mało co używam, silnikiem hamuje :D tzn na szosie to używam. Puszczam nogę z gazu i sam wyhamuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badi    0

Witam

W Belarusie 1025.3 napęd załącza się na sztywno za każdym razem kiedy wciśniemy hamulec w tym samym czasie co zapala się światło stopu.jadąc po szosie czy drodze z wyłączonym przednim napędem on i tak się załączy kiedy wcisne pedał hamulca,czasem jak blokują się tarcze to z fotela można spaść przy gwałtownym hamowaniu. Różnica jest jeszcze taka że w tym modelu są trzy tarcze hamulcowe na jedno koło nożnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

"badi" u mnie było tak jak piszesz,teraz jednak kiedy zwalniam ciagnikiem bez używania hamulca to przedni napęd włańcza się pulsacyjnie i wtedy szarpie ciągnikiem.Kiedy zaś zwalniam używajac hamulca to przedni napęd nie włańcza się w ogole.Zauważyłem,ze obudowa lewego hamulca jest podejrzanie goraca.Czyzby blokowały się tarcze hamulca w czasie jazdy i to jest przyczyną w/w objawów.Proszę napisz co o tym myslisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

No i problem rozwiązany.Przyczyną był przepalony bezpiecznik.Kurcze,nie wiedziałem,że Belarus zerżnął system hamowania przednim napedem od Jelonka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    475
Belarus zerżnął system hamowania przednim napedem od Jelonka.

Jak już to na odwrót to jelenie ''zerżneły'' od Belarusa ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

No i problem rozwiązany.Przyczyną był przepalony bezpiecznik.Kurcze,nie wiedziałem,że Belarus zerżnął system hamowania przednim napedem od Jelonka.

A który to bezpiecznik? W której części bezpieczników, bo tam są 3 skrzyneczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez DrJoint
      Witam.  Nie moge zrozumieć na jakiej zasadzie dziala regulator silowy, dokladniej o co chodzi z tą cienka rurka od rozdzielacza przy pompie do regulatora siłowego. Zeby regulator działał musi dostawac cisnienie także w tą rurke?
      Chce wyrzucić fabryczny rodzielacz i wstawic wlasny. Z pompy do rodzielacza od tura, kontunuacja cisnienia jako zasilenie nowego zwykłego rozdzielacza, z jego kontynuacja jako zasilenie regulatora siłowego. Jak zrobic by to działało? 
      Zostaje mi chyba tylko opcja zeby ten nowy rodzielacz kupić z 1 sekcja plywajaca wiecej i tam wpiąć silownik podnosnika?
       
    • Przez panmino
      Czołem, nadeszły upały a klima słabo działa W 952 mam chyba fabryczną jest trochę lepiej ale w 1025 dokładem  jako akcesoria dodatkowe dostosowane do belarusa oczywiście, No i w tym 10 25 na początku było dobrze a teraz pomimo sprawdzenia klimatyzacji słabo chłodzi, muszę głowę wkładać pod nawiew żebym miał poczucie jakiegokolwiek schłodzenia. Serwis w tym roku robiła inna osoba niż ten gość który mi podłączał tę klimę jako nową. Jakieś sugestie co można poprawić?
    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez totylkoja
      Panowie ma ktoś z Was wiedzę/patent jak cofnąć siłowniki / naciągnąć łańcuch na obrotnicy? Czyściłem zbiornik hydrauliki i wymieniałem przednią pompę- na logikę nic nie powinno się stać z elementami poniżej a jednak... luźna nakrętka na jednym z siłowników, nie zobaczyłem i przy pierwszych manewrach obrotnicą wysunęło mi myślę, że na 3/4 oba siłowniki. kieta luźna, nawet nie łapie za zęby 😮
    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj