Polecane posty

binek    328

Dziwne rzeczy zaczęły się dziać tuż przed mrozami, mianowicie znikł nożny i w tym samym czasie ręczny zrobił się jakiś luźny. Dzisiaj przy oględzinach zauważyłem że z prawego cylinderka wycieka płyn, więc założyłem nową uszczelkę na tłoczek. Niestety to nic nie pomogło ponieważ płyn wypycha tłoczek z cylinderka, wygłąda to tak jakby nie było przejścia za cylinderkiem a ciśnienie po prostu wypcha tłoczek na zewnątrz. Moje pytanie gdzie może tkwić usterka? Może miał już ktoś do czynienia z takimi cudami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Kiedy ostatni raz wymieniałeś płyn hamulcowy w układzie?

Zajrzyj do pompek hamulcowych. Wygląda jak by płyn przez nie nie wracał. Brudne bądz uszkodzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ktoś ci poluzował hamulce jak ci tłoczek wypycha to znaczy ze do samego końca nie ma oporu więc weź klucz 19 i podkręć hamulec na danym kole ta śruba znajduje się nad cylinderkiem hamulcowym wystaje gdzieś z 3-5 cm wkręć ta nakrętkę i zobacz jak będzie. Ręczny raczej sam się nie zluzował, tarcze raczej same się nie rozleciały, raczej ktoś ci coś grzebał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    328

raczej nikt nie mógł poluzować ponieważ ciągnik przez ostatnie miesiące nie był pozostawiany bez nadzoru, mimo wszystko dokręcałem tę śrubę na 19 klucz i żadnych efektów nie było, po 3-4 depnięciach na pedał tłoczek wypchnęło z cylinderka i żeby go wepchnąć z powrotem trzeba popuścić odpowietrznik i upuścić płynu. Co do płynu to nie był wymieniany w całości dawno, ale był jesienią dolewany prawie cały zbiorniczek. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie, bo naprawdę nie wiem z której strony to ugryźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

ale ten tłoczek całkiem ci wypchnęło? musisz tak dokręcić ta nakrętkę (klucz19) żeby tłoczek miał mały luz on nie może dużo wyjść bo wypadnie właśnie tak jak jest u ciebie, tak więc dokręć to tak by był mały luz a na pedale musisz poczuć opór i przy dobrej pompce dobrych przewodach i dobrych cylinderkach mógłbyś stanąć na pedale a nie wejdzie głębiej nie może.

mi po remoncie tez wypadł tłoczek z cylinderka ale tylko przez to ze nie zauważyłem ja mocno jest podkręcony hamulec no i nie było oporu to sobie wyleciał ale włożyłem spowrotem podkręciłem i po problemie ta możliwość podkręcenia jest przeznaczona do regulacji hamulca. A tłoczek sam ze siebie się nie cofnie, cofa się a raczej cofają go naciągnięte sprężyny w tarczach dociskowych

Edytowano przez Filipoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Ja też dopiero zrozumiałem, że tłoczek wypadł z cylinderka. Zrozumiałem na początku, że po prostu ciśnienie jest utrzymywane w układzie i tłoczek nie może się cofnąć, bo płyn się nie cofa. Tłoczek nie ma oporu więc wyjdzie cały. Cofnie się jak sprężyna go cofnie a płyn się wróci do zbiorniczka przez pompki.

No trochę dziwne, nikt nic nie ruszał, a zniknęły hamulce.

Może nie masz już okładzin skoro regulacja nic już nie daje?

Ale gdzie one się tak raptownie podziały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

niech podkręci do końca na chama chociaż nie będzie miał okładzin to hamulec pod wpływem dużej siły musi się zablokować nie ma innej opcji ktoś grzebał przy hamulcach nie ma innej opcji same nie uciekły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

Witam od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami, ciągnik zahamuje dopiero jak szybko przepompuje pedałem hamulca 3 razy i dopiero zahamuje. Hamulce były robione w tamtym roku nowe tarcze, są też dobrze odpowietrzone, to co moze byc powodem? na przyczepe daje od razu po pierwszym wciśnięciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OpGienio    3

cylinderki do wymiany pewnie.

Edytowano przez OpGienio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1347

a obejrzałęś wszystko??? czylinderki suche i pompki też?? a jak przewody hamulcowe?? płynu tobie kiedys nie zabrakło??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

płynu to nawet nie ubywało, cylinderki sąsuche i w porządku, podejrzewam pompki. Dodam też ze przy wymianie tarcz zostały sciągnięte po 2 blaszane tarcze z każdej strony, to może też być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OpGienio    3

to trzeba Hausa :) ja jak ten Nowak ( ręce które leczą) nie pomogę :D ja samołuk podałem kroplówę:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

Hehe :D pewnie że regulowałem jak dokręce lekko mocniej to hamulce się palą, to wina raczej leży po stronie pompek czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1347

to może być wyrównywacz ciśnienia .. te "coś " co się przykręca za pompkami...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simonnurs    0

wymień pompki i powinno byc dobrze ale najpierw je zalej w imadle chwyć pompke wlewaj od góry płynu i wciskaj tłoczek i jak bedziesz popuszczać to dolewaj płynu i tak ciągle aż zacznie ci wypływać płyn z drugiej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogo118    0

jesli hamulec bierze za 3 razem wyglada nato ze jest zapowietrzony sprubuj odpowietrzyc obydwa koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simonnurs    0

no może ci sie wydawać ze jest odpowietrzony a jak będziesz odpowietrzać to niech jeden dmucha do zbiorniczka kompresorem tak żeby ciśnienie było w zbiorniczku przynajmniej 1 bar

no i niech ktoś próbuje odpowietrzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2384

A wcześniej jak było ok to jaki był "jałowy skok" pedału ? brały od razu czy trzeba było wciskać i łapały pod koniec ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez Yogi235
      Witam wszystkich i proszę o pomoc ,posiadam mf 255 z 90r i mam dziwny problem z hamulcami, są bardzo ostre tzn przy hamowaniu naciskając pedał do połowy nic się nie dzieje ,dalej do spodu koła odrazu stają  w miejscu ,nie ma normalnego hamowania że  ciągnik będzie zwalniał po lekkim naciśnięciu hamulca a dopiero po mocnym wciśnięciu stawał w miejscu. Proszę o podpowiedzi i porady w naprawie pozdrawiam. Dodam jeszcze że  nie mogłem znaleźć podobnego tematu z rozwiązaniem .
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj