Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wejdz na stronę http://www.claas.de/

u góry w zakładce "service+teile" masz Parts Doc online

wejdz w to...

na dole wybierz sobie język, odhacz akceptację warunków i korzystaj:)

PS. żeby wyświetlało rysunki musisz mieć zainstalowaną wtyczkę Java co zapewne masz...

w znalazłem cześć która mnie interesuje, jak ją zamówić?

Opublikowano

Jeśli masz numer części (w linku który podałem patrzyłeś?) to nawet wystarczy sam numer w gugla wklepać i naprowadzi na część i sprzedawcę. Jeśli bez numeru to dzwonisz do np. serwisu i próbujesz dogadać się o jaką część chodzi. Jeśli masz zdjęcie z katalogu to na pewno się uda. Nam się udało.

Opublikowano
wejdz na stronę http://www.claas.de/

u góry w zakładce "service+teile" masz Parts Doc online

wejdz w to...

na dole wybierz sobie język, odhacz akceptację warunków i korzystaj:)

 

PS. żeby wyświetlało rysunki musisz mieć zainstalowaną wtyczkę Java co zapewne masz...

 

Mam,dzieki wielkie,tylko nie moge wyswietlicz nazwy czesci i jej nr katalogowego czy to sie jakos wlancza na tym rys.?

Opublikowano (edytowane)

jeśli kolega akurat tej gumy szuka:)

 

Wejdź np http://www.agro-serwis.pl/ , zarejestruj się i masz dostęp do większości maszyn Claasa (w tym Renault) i co ważne z numerami części.

 

dzięki kolego!

to jest jeszcze lepsze niż ten katalog który podałem...

Numery części, nazwy, itd...

jestem na etapie drukowania:)

 

ok 900 stron!!!!! :)

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano (edytowane)

wczoraj zmieniałem ten gumowy czopek na wejściu ręcznego...

Robota szła dobrze...

wszędzie dobry dostęp, wszystko wychodzi jak trzeba..

taka uwaga: pomimo spuszczenia oleju to podczas odkręcania pokrywy jeszcze trochę oleju wyleciało przez co ubabrałem sobie posadzkę..:/ poza tym uważajcie przy zdejmowaniu obudowy bo sama nie chce odejść a po opukaniu jej dookoła potrafi nagle spaść.. mi tak się stało, całe szczęście nic się nie uszkodziło...

PS. pierwszy raz rozbierałem coś przy zagranicznym ciągniku (jestem wychowany na C-360 itp.. :) :)) i jak zobaczyłem te części od środka to aż mnie zatkało! Jakość wykonania powala... materiał jakiego w tamtych czasach PRL chyba nie widziała... Ciągnik ma 20 lat a tarcze hamulcowe jakby dopiero z fabryki wyjechały! Masakra:)

EDIT:

uwaga na ten uszczelniacz za 6 zł co pisałem w poście wyżej...

nosz ku...wa nie pasuje!:/:/:/

minimalnie za duży... dowiedziałem się że podobno ten jest dedykowany do MF bo wyglądają prawie tak samo...

juz jest zamówiony w GRENE-cena 70zł..:/

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano

Witam,jeżeli ktoś potrzebuje części lub pomocy w naprawie ciągników Renault,Deutz,Case,John Deere,Massey Ferguson zapraszam najlepiej kontakt telefoniczny z powodu braku czasu..Prowadzimy sklep z częściami nowymi i używanymi oraz serwis tych marek.Pozdrawiam i zapraszam. tel:518 859 975

Opublikowano

mam takie renault 155=54 po godzinie jazdy ciągnik staje bo hamulce mi blokują co zrobić żeby je odblokować i żeby się nie blokowały jak  ostygnie to następne półgodziny można jeżdzić i znów hamulce zablokowują ciągnik 

Opublikowano

155.54 hamulce mokre nie sadze ze blikuje cylinderek sprawdz kolego drożność hamulcowych przewodow gumowych pod kabią


155.54 hamulce mokre nie sadze ze blokuje cylinderek sprawdz kolego drożność hamulcowych przewodow gumowych pod kabią

Opublikowano

 tak płynu hamulcowego będzie przyczyną braku hamulców wiesz tam jest mechanizm rozpierający na kulki tak ja mtz  a olej służy tylko do smarowania i chłodzenia tarcz jest jest odpowietrznik za rozdzielaczem ale cylinderki ma\ją swoje odpowietrzniki trzeba u góry bębna odkręcić śrubę klucz 22 odpowietrzyć układ 

Opublikowano

Panowie, czy ktoś wie jaka powinna być gruba tarczka hamulcowa??

 

Przed wymianą oleju chciałem sprawdzić stan okładzin i wydaje mi się że jest to ok. Jak to powiedział @panczo1922 "Ciągnik ma 20 lat a tarcze hamulcowe jakby dopiero z fabryki wyjechały! Masakra:)" U mnie też niby okładziny są, tylko pedał nisko bierze i zastanawiam się czy to nie od wytartych tarcz? Ktoś wspomoże takimi informacjami?

Opublikowano

Dzięki @izydor. To znaczy że nie są bardzo zdarte. Najcieńsza ma 4,5, a tak to do 4,8 dochodzą. Na blachach nie widać wytartych rowków :)

 

 

Skoro nie wiesz ile powinny mieć to idziesz do sklepu i mierzysz.

Regulowałeś je kiedykolwiek? Odpowietrzałeś i sprawdzałeś stan pompki?

 

To nie spożywczy aby, leżały na półce i można było porównać ;)  a powiedzieć w sklepie mi nie chcieli - szkoda. Trochę latek mam i wiem jak wygląda objaw zużytych pompek czy cylinderków. A zapowietrzone hamulce nawet ludzie z gimbusów potrafią  wyczaić. Zmieniam olej i chciałem zobaczyć stan tarcz by nowego oleju opiłkami nie zasyfić. Podkręciłem ręczny, pedał jet już ok. Mam teraz świadomość, że z hamulcami mam spokój na jakiś czas.

Opublikowano

mam pytanie  renault 120,54 hamulce nie podnosil podnosnik gdy zaslepilem cisnienie na hamulce podnosnik dziala co jest uszkodzone teraz niema smarowania na tarcze mozna tak jezdzic ,

Opublikowano
Dnia 18.03.2015 o 19:49, rami napisał:

 tak płynu hamulcowego będzie przyczyną braku hamulców wiesz tam jest mechanizm rozpierający na kulki tak ja mtz  a olej służy tylko do smarowania i chłodzenia tarcz jest jest odpowietrznik za rozdzielaczem ale cylinderki ma\ją swoje odpowietrzniki trzeba u góry bębna odkręcić śrubę klucz 22 odpowietrzyć układ 

witam, mam pytanie renault 120,54 dlaczego cisnienie ucieka hamulcami i nidziala podnosnik jak zaclepie hamulce to podnosnik dziala ale niema smarowania czy tak moge jezdzic  co jest uszkodzone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v