andrejus

Budowa i zasada działania hamulców w 155.54

Polecane posty

tomek77    0

kolego odpowitrz najpierw przewód co wychodzi na przyczepe bo zapewne jest tam powietrze a własnie tam idzie płyn z prawej pompki a to jest najdalszy punkt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Przecież hamulce na przyczepę zasilane są hydraulicznie. Może nie zrozumiałem o co dokładnie chodzi. Jak możesz to rozwiń myśl :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

u mnie w 106-14 za kabiną z prawej strony nad ramieniem podnosnika jest trójnik w nim jest odpowietrznik dokładnie niewiem poco on tam jest ale jak go nie odpowietrzyłem to i prawego koła nie mogłem odpowietrzyć płyn leciał bez powietrza a tu pedał leciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

ale kolega ma serie 54 wiec nie ma tego odpowietrznika, jak czytalbus dokladnie to pewnie wiedzialbys ze juz bylo o tym napisane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Wystarczyło by uważnie przeczytac temat. Model ...54


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

po zalaniu płynu same się odpowietrzyły :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lugoski    0

kolego jesli ginie ci plyn w zbiorniczku to puszczaja ci silowniczki od hamulcow.ja mam 106-54 i to sa takie same hamulce.u mnie tez sie to dzialo i wymienilem uszczelniacze na silowniczkach i jest ok. ten przewod co idzie od pompki hamulcowej do rozdzielacza hudrauliki odpowiada za sterowanie wyjsciem hydraulicznym na hamulce do przyczep.sa trzy punkty odpowietrzania 2 po bokach w cylinderkach i jeden przy rozdzielaczu hydrauliki.tylko ostroznie z tym bo lubi sie zapiec i klucz potrafi sie obrocic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    628

tak to u ciebie wygląda?

 

 

post-22353-0-22543500-1329485708_thumb.jpg

Pozwoliłem sobie użyć zdjęcia kolegi andrejus.

Odświeżam temat.

Dzisiaj zauważyłem że w mojej 110.54 po naciśnięciu hamulca z lewej str tam gdzie jest wyjście na pompke leci olej czy płyn.ta pompke widać jak wystaje z obudowy w prawym dolnym rogu zdjęcia. Jak nie używam hamulca to jest ok. Są tam jakieś uszczelnienia czy jak? Trudno się to naprawia?

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Chodzi Ci o popychacz od ręcznego? Jeśli tak to na nim jest taki "czopek" który odpowiada za to by olej został w obudowie. Roboty niewiele, trzeba spuścić olej, zdjąć tą obudowę i masz już wszystko na wierzchu. Zostaje zdjąć zabezpieczenie i już masz go wyjęte.

Nr "czopka": 77 0001 499 9


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    628

NiE wiem czy to jest akurat od ręcznego bo nie zgłębiałem tematu. Jest to tam gdzie wchodzi w obudowę hamulca z lewej str ciągnika. Z tego Co zdążyłem zauważyć to z prawej str wygląda to jak samo i tam nie leci. Zarówno z prawej jak i lewej str z otworu wystaje taka sprężyna na tym precie co wchodzi w środek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    9

w 155 54 odpowietrzniki od hamulców są schowane pod pokrywkami okrągłymi na bokach u góry obudowy hamulców nie pamiętan dokładnie ale może na klucz 22 odkręć te pokrywki to będzie je widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    628

to jest cięgno które powoduje rozpieranie hamulca i tam jest tylko taka wciskana guma coś takiego to wciskane jest

 

http://www.sklep-rol...622,12820).aspx

 

a tu to widać lepiej na drugim zdjęciu

 

http://tracker.shoper.pl/pl/p/Uszczelnienie-tloczka-hamulcowego-Renault-7700014999/173

Dzięki kolego za namiary. Przy czasie muszę się za to zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Wojtek987, dobrze Ci się wydaje, acz nie licz na to by zeszło tylko kilka litrów.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    628

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

 

kolego uważaj jak będziesz kupował ten czopek!!!!

bo rozrzut cenowy jest niesamowity!!

tutaj znalazłem i kupiłem za 6 zł

http://sklep.agrohandler.pl/oslona-p12687.html

ale zdarzają się asy co sprzedają tą d*perelę za 105zł/szt!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Cena faktycznie niska - czy ta guma jest w "miarę" tzn przekonałem się że co bardzo tanie to nawet szkoda kupować ale fakt faktem 100 pare zł bym nie dał. Dzieki za namiary.

Mam jeszcze pytanie - ile oleju spuszczałeś aby wymienić uszczelniacz i czy sporo roboty z wymianą???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    628

a jaka masz gwarancję że te gumy za 100zł to są jakieś inne? żadnej... W tym kraju wszystko idzie podciągnąć pod oryginał :)

jeszcze tego nie robiłem...

dopiero zakupiłem tą część...I również jestem ciekaw jakości wykonania tej gumy...

wg katalogu na stronie Claas nie powinno byc wiele roboty przy tym:

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

słuchajcie mam taki problem po wymianie olejów i filtrów nie działa mi podnośnik i wspomaganie, co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

@panczo dzięki za schemat. Zakupię te gumki i postaram się w jesieni wymienić, bo jak zaciągnę ręczny to trochę kapie.

A co do jakości to pewności nie ma, tym bardziej że pewnie nawet na tym niby oryginale żadnych napisów nie ma :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez Damiano604
      Witam, mam problem z demontażem mokrego sprzęgła w Aresie 550 RX, mam zdjętą przednią pokrywę w której znajduje się pompa, następnie nie mogę wyciągnąć tego elementu na którym wokrół są śruby M10 oraz 3 szt. M8, z tego co wiem to tych M8 się nie odkręca. Może ktoś coś podpowie, z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam. Ares z mechanicznym rewersem oraz skrzynią Quadrashift (4 półbiegi). 
       
       
    • Przez Kamilek1221
      Witam mam taki problem w renault ares 630rz ciągnik jak chodzi na wysokich obrotach i po odpuszczeniu gazu pompa hydrauliczna takjakby łapał gdzieś powietrze czy coś takiego głośno chodzi przez chwilę i zaraz przestaję co może być przyczyną tego 
    • Przez MarcinZetor8011
      Witam,kupiłem niedawno Renówkę i mam mały kłopot, nie wskazuje na tablicy rozdzielczej temperatury płynu chłodniczego silnika.Po przekręceniu zapłonu świecą i gasną wszystkie kontrolki(oprócz smarowania i ładowania na zgaszonym sil.)Pokazują się pełne słupki od paliwa i temperatury,ale po chwili wskazuje rzeczywisty stan paliwa a temperatury już nie pokazuje w ogóle,rozgrzałem go z 10min. i to samo,nie wskazuje.Płyn chłodniczy jest,bezpieczniki dobre,więc zostaje chyba tylko kwestia czujnika lub urwany przewód elektr.Ale gdzie on jest?Szukałem kilka razy,ale nie znalazłem,byłem u dalszego sąsiada,szukaliśmy u niego i też nic(tylko że on nie musi się martwić bo u niego wskazuje,jak dobrze pamiętam to minimum jedną kreskę). Proszę o pomoc.
    • Przez Kamilek1221
      Witam mam taki problem w renault ares 630rz ciągnik jak chodzi na wysokich obrotach i po odpuszczeniu gazu pompa hydrauliczna takjakby łapał gdzieś powietrze czy coś takiego głośno chodzi przez chwilę i zaraz przestaję co może być przyczyną tego 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj