Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego odpowitrz najpierw przewód co wychodzi na przyczepe bo zapewne jest tam powietrze a własnie tam idzie płyn z prawej pompki a to jest najdalszy punkt

Opublikowano

u mnie w 106-14 za kabiną z prawej strony nad ramieniem podnosnika jest trójnik w nim jest odpowietrznik dokładnie niewiem poco on tam jest ale jak go nie odpowietrzyłem to i prawego koła nie mogłem odpowietrzyć płyn leciał bez powietrza a tu pedał leciał

Opublikowano

kolego jesli ginie ci plyn w zbiorniczku to puszczaja ci silowniczki od hamulcow.ja mam 106-54 i to sa takie same hamulce.u mnie tez sie to dzialo i wymienilem uszczelniacze na silowniczkach i jest ok. ten przewod co idzie od pompki hamulcowej do rozdzielacza hudrauliki odpowiada za sterowanie wyjsciem hydraulicznym na hamulce do przyczep.sa trzy punkty odpowietrzania 2 po bokach w cylinderkach i jeden przy rozdzielaczu hydrauliki.tylko ostroznie z tym bo lubi sie zapiec i klucz potrafi sie obrocic

Opublikowano (edytowane)

tak to u ciebie wygląda?

 

 

post-22353-0-22543500-1329485708_thumb.jpg

Pozwoliłem sobie użyć zdjęcia kolegi andrejus.

Odświeżam temat.

Dzisiaj zauważyłem że w mojej 110.54 po naciśnięciu hamulca z lewej str tam gdzie jest wyjście na pompke leci olej czy płyn.ta pompke widać jak wystaje z obudowy w prawym dolnym rogu zdjęcia. Jak nie używam hamulca to jest ok. Są tam jakieś uszczelnienia czy jak? Trudno się to naprawia?

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano

Chodzi Ci o popychacz od ręcznego? Jeśli tak to na nim jest taki "czopek" który odpowiada za to by olej został w obudowie. Roboty niewiele, trzeba spuścić olej, zdjąć tą obudowę i masz już wszystko na wierzchu. Zostaje zdjąć zabezpieczenie i już masz go wyjęte.

Nr "czopka": 77 0001 499 9

Opublikowano

NiE wiem czy to jest akurat od ręcznego bo nie zgłębiałem tematu. Jest to tam gdzie wchodzi w obudowę hamulca z lewej str ciągnika. Z tego Co zdążyłem zauważyć to z prawej str wygląda to jak samo i tam nie leci. Zarówno z prawej jak i lewej str z otworu wystaje taka sprężyna na tym precie co wchodzi w środek.

Opublikowano

w 155 54 odpowietrzniki od hamulców są schowane pod pokrywkami okrągłymi na bokach u góry obudowy hamulców nie pamiętan dokładnie ale może na klucz 22 odkręć te pokrywki to będzie je widać

Opublikowano

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

Opublikowano

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

 

kolego uważaj jak będziesz kupował ten czopek!!!!

bo rozrzut cenowy jest niesamowity!!

tutaj znalazłem i kupiłem za 6 zł

http://sklep.agrohandler.pl/oslona-p12687.html

ale zdarzają się asy co sprzedają tą d*perelę za 105zł/szt!!!!

Opublikowano

Cena faktycznie niska - czy ta guma jest w "miarę" tzn przekonałem się że co bardzo tanie to nawet szkoda kupować ale fakt faktem 100 pare zł bym nie dał. Dzieki za namiary.

Mam jeszcze pytanie - ile oleju spuszczałeś aby wymienić uszczelniacz i czy sporo roboty z wymianą???

Opublikowano (edytowane)

a jaka masz gwarancję że te gumy za 100zł to są jakieś inne? żadnej... W tym kraju wszystko idzie podciągnąć pod oryginał :)

jeszcze tego nie robiłem...

dopiero zakupiłem tą część...I również jestem ciekaw jakości wykonania tej gumy...

wg katalogu na stronie Claas nie powinno byc wiele roboty przy tym:

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano

@panczo dzięki za schemat. Zakupię te gumki i postaram się w jesieni wymienić, bo jak zaciągnę ręczny to trochę kapie.

A co do jakości to pewności nie ma, tym bardziej że pewnie nawet na tym niby oryginale żadnych napisów nie ma :mellow:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v