Skocz do zawartości

Instrukcja serwisowa do DF AGROTRON 106-110-115-120-135-150-165 MK3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak to wszystko rozłożyć żeby za dużo ku... nie poleciało przy robocie. Gdy się hamuje to oś do przodu się trochę obraca.

 

Bez ku raczej się nie obejdzie bo sworznie na siłownikach zapewne zapieczone na amen.

Sworznie wahacza możesz spróbować wbić do środka ale od siłowników trzeba wyciągać na zewnątrz.

Jak nie da rady odpiąć siłowników to zdejmij najpierw oś(sworzeń wyciągnij do przodu), wybij sworznie wahacza, rozkręć siłowniki i wyciągnij tłoki. Później palnik i wyciskanie sworzni siłownika z wahacza na prasie.

Przynajmniej u mnie tak to wyglądało.

Jak tulejki nie są jeszcze na max wybite to możesz kupić nowe w serwisie ale ceny niestety zabijają. Taniej wyjdzie dorobić nowe nawęglane tulejki i sworznie z możliwością smarowania.

Opublikowano (edytowane)

To ty masz chyba inną oś skoro mówisz o wahaczach, bo to dla mnie wygląda tak że u Ciebie jest niezależne zawieszenie lewego i prawego koła.

 

Czyli kolego do naprawy są tylko te 4 punkty + element na którym oś się wychyla na boki. Trzeba dużo przodu ciągnika rozebrać aby wyjąć oś?

post-34517-0-84575000-1408027165_thumb.jpg

post-34517-0-69690200-1408027361_thumb.jpg

Edytowane przez Slawuss
Opublikowano

Mam taką samą amortyzacje, wahacz to ten element, który podnosi/opuszcza oś.

Do remontu jest to co piszesz. Podnieś sobie lekko przód ciągnika i będziesz widział na czym są luzy ale zapewne już na wszystkim, u mnie było podobnie wybite.

Do rozbierania zdejmowałem tylko dolną część tuza, wał napędowy i przewody hydraulicznie, wielkiej roboty nie ma tylko jest problem wybić sworznie zwłaszcza od siłowników.

 

A amortyzacja dobrze ci działa czy już słabo? Bo być może musisz nabić akumulatory hydrauliczne lub wymienić je jeśli membrany strzeliły.

Opublikowano (edytowane)

jak jutro będę w pole jechać to włączę amorę i zobaczę co się dzieje, tylko że z przodu mam tuza a niestety obciążnika jeszcze nie dorobiłem więc bardzo odciążony przodek jest zwłaszcza gdy z tyłu agregat wisi to nie przeszkadza w amortyzacji??

 

Jeszcze jedno pytanie, na ciągniku mam konsolę do ładowacza mx. jak rozpoznać jaki to system mocowania ładowacza abym mógł go dokupić?

Konsola jest z 2004r zintegrowana z przednim tuz mx r28

Edytowane przez Slawuss
Opublikowano

Sam przeprowadziłem taką operację, wysprzęglik to nic innego jak siłownik wspomagający pracę sprzęgła,

jeśli zaczyna siadać to trzeba pompować sprzęgłem. Ale najpierw sprawdź czy nie masz po prostu zapowietrzonego układu,

czy jest wystarczająca ilość płynu w układzie hydraulicznym. Odpowietrznik znajduje się (bynajmniej u mnie agrotron 4.85 r. 96) po prawej stronie pod kabiną z przodu zaraz przy tylnim kole

jak chcesz to jutro porobię zdjęcia to ci podeślę.

Opublikowano

No to rzeczywiście trzeba chyba głębiej, nasz teren obskakuje zwykle "Agro Plus Bogate" ale to serwis DFa więc sobie liczą... kilometraż plus usługa

chociaż słyszałem,  że jakiś koleś robi skrzynie i ogólną mech. do zachodnich ale musiałbym zrobić jakiś głębszy wywiad.

Daj znać czy udało się kogokolwiek znaleźć.

Opublikowano

Posiadam po polsku instrukcję napraw do agrotrona 130-140-155-165 MK3, a także instrukcje obsługi ale nie mk3.

A po angielsku lub niemiecku mam do AGROTRON 106-110-115-120-135-150-165 MK3

Jak coś to pisz na priva

Opublikowano

Witam wszystkich i proszę o pomoc

Potrzebuję instrukcję obsługi do Same Silver 100.6

Problem jest taki, że ojciec przesiadł się z belarusa i połowy funkcji nie może ogarnąć (klawisze są już wytarte).

Proszę o wysłanie na maila: zieloneoczko@poczta.fm

 

Dziękujemy i pozdrawiamy.

Opublikowano

Witam. Czy ktoś zna dobry serwis z woj lubelskiego do ciągników DF? Chodzi mi o Agrotrona 120 (przekładnia z rewersem hydraulicznym) Problem jest taki że nawala mechanizm wysprzęglania. Sprzęgło się zapowietrza. 

Opublikowano

Witam.

Posiada ktos możne  jakąś lekturę do Agrotrona 6.05 lub podobnych modeli? Chodzi mi głównie o instrukcję obsługi i instrukcję napraw .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v