qberto

Jcb 155-65 Usterki Problemy !!!

Polecane posty

qberto    0

Witam niedawno zakupiłem ciagnik JCB Fastrac 155-65

 

z 1996 roku 7000 mth

 

3b766d011ca8c11dmed.jpg

 

09e1a1dea138a19bmed.jpg

 

 

 

i mam kilka problemów z nim a mianowicie postram sie zamiescic zdjecia i je opisac ;)

 

 

be22ae1c9dce0f24med.jpg

 

pierwszy problem wypieta wtyczka chya z rozdzielacza i nie wiem czemu jest wypieta i do czego ta wtyczka słuzy

 

 

 

be22ae1c9dce0f24med.jpg[/img]

 

2 problem to nie dzialajaca ta dzwigienka nie podnosza sie podnosniku z tylu ogulenie podnozenie dziala ale ta dzwigienka nie dziala i nie wim co moze byc tego powodem

 

 

 

e8156ca3c98fbdc2med.jpg

 

3 problem nie umiem tego kompyterla usrawic zeby pokazywal predkosc w km/h

 

 

 

c78f4672f8db00c0med.jpg

 

 

 

a 4 provlem to skoszona kabina i chyba ten silownik nie dziala co ja prostuje i tam jest taka dzwiginka i ja sie regiluje ale to nie pomaga moze ten silownik jest zesputy ??

 

79732224d8a619a6med.jpg

 

 

7374e44c3f7338c0med.jpg

 

 

 

 

Proszę o pomoc w tych usterkach ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najpierw to ja polecam zapoznanie się z poprawna pisownią bo czyta się to okropnie... po co kupiłeś ciągnik, który ma tyle wad ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Też fakt poziomajk działa elektronicznie i to służy do poziomowania tylniej osi co do wyświetlacza da sie to zrobić ale za długo by tłumaczyć , co do elektrozaworu nie widzę dokładnie ale z 6ciu jeden jest zaślepiony nie dochodzi do niego prąd jeślo o EHR chodzi to nie wiem czy go wzbudzasz wogule bo on nie działa tak od razu po odpaleniu , a do doło ciężko i tak opada jak olej zimny


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qberto    0

Proszę o pomoc z tym Komputerem pokładowym nie wiem jak go ustawić ,a może jakiś użytkownik fastrack'a miał problem z poziomowaniem tylnej osi ??

 

Najpierw to ja polecam zapoznanie się z poprawna pisownią bo czyta się to okropnie... po co kupiłeś ciągnik, który ma tyle wad ???

 

 

Jak się kupuję 16 letni ciągnik to nic dziwnego że ma usterki a na nowego mnie nie stać .

Edytowano przez qberto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michallos94    0

Witam kolego o co dokładnie chodzi z tym siłownikiem ? mam też jcb fastrac ale 3185 mam taki problem że jak jade ok 60km/h to okropnie trzęsie w kabinie i niewiem co zrobić żeby to naprawić .Mam znajomego co ma też jcb i u niego jest ok jedzie się super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
genesisjcb    0

Witam

Jeżeli ciągnik stoi równo i rama (odbój) jest ok.10cm od mostu to masz uszkodzony akumulator gazowy znajdujący się przy amortyzatorze zielona bańka .Najłatwiej go sprawdzić odkręcając go i wkładając tępy srubokręt do środka , ma się czuć napiętą gumową membranę , jeżeli tak nie będzie to pozostaje wymiana na nowy.Posiadam takie akumulatory w sprzedaży :) .Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

a je jeśli nie stoi równo to rozbierz ten zaworek regulacyjny pewnie si przytarł i ci nie poziomuje - u mnie czyszczenie plus smarowanie pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses1    0

a ile kosztule taki akumulator nowy albo regenerowany ? bo mój się zrobił trochę sztywny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mpopis    2

Witam. Mam problem z moim 2135. Wyświetliły mi się 3 błędy: T004, T005 i T126 Jeżeli ktoś wie co to znaczy ,to proszę o pomoc. A jeżeli ktoś ma książkę błędów to byłbym wdzięczny za skan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
genesisjcb    0

Błędy są od sprzęgła "brak kalibracji" o ile masz mokre sprzęgło . Jeżeli masz sprzęgło suche to ktoś narobił Ci bałaganu w sterowniku .Bez podłączenia do kompa i kalibracji nic sam nie zwojujesz . Posiadam interface diagnostyczny i w razie potrzeby służę pomocą jestem z Białegostoku.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zitro    1

i mam kilka problemów z nim a mianowicie postram sie zamiescic zdjecia i je opisac ;)

 

 

be22ae1c9dce0f24med.jpg

 

pierwszy problem wypieta wtyczka chya z rozdzielacza i nie wiem czemu jest wypieta i do czego ta wtyczka słuzy

 

 

Witam.

W pierwszej kolejności przeproszę za wyoranie tematu sprzed prawie roku, ale zawsze się może się komuś przydać kolejna informacja.

 

Wtyczka ta nie musi być podpięta. jest to elektrozawór wyłączania przedniego napędu ( ten po prawej jest od WOMu) Przedni napęd wyłącza się gdy ten elektrozawór dostanie prąd i puści olej. Gdy prąd zostanie odcięty(np. awaria elektrozaworu lub urwany kabelek) p. napęd zostaje uruchomiony. Ta górna wtyczka nie ma zastosowania, bynajmniej u mnie.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj