Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Akurat temat zszedł na interesujący temat więc panowie pozwolicie ze się podepnę.

 

Mam problem z właśnie brakiem mocy. Jak jadę sobie tam 10km drogą i obroty mam średnie lub wysokie wydaje się być wszystko OK ale jak mu odpuszczę do niskich lub coś koło tego ma problemy z ponownym wkręceniem się na obroty (i na biegu i na sprzęgle potrafi mieć taki problem). Również podczas prac polnych ma problem z utrzymaniem średnio/wysokich obrotów podczas pracy i faluje :/ Podczas pracy obok mnie pracował inny rusek w podobnej pracy i tamte jak dostał po d*pie czy gdzieś miał trudniej to trochę sobie dymił i cisnął dalej a mój zamiast przykopcić w podobnej sytuacji to słabł (i albo by zasłabł i odzyskał obroty albo trzeba by go ratować sprzęgłem) i prawie wcale nie dymi.

Słabo się znam na mechanice a do tego z 8miechów temu był remont silnika i niewiem co by to mogło być (osiowanie bloku, szlif wału, nowe pierścionki, panewki, wtryski, filtry paliwa, pompa zrobiona u pompiarza). Tuleje z ledwo wyczuwalnym rantem, filtr olejowy wyczyszczony (teraz po zgaszeniu słychać jeszcze chwile jak się kręci), odstojnik też wyczyszczony, ciśnienie oleju bardzo długo utrzymuje się w okolicach 3 na nisko/średnich obrotach a dopiero po długiej pracy na niskich spada do 1.2 ale przy odrobinie gazy znowu idzie w górę. Po odebraniu wtrysków od pompiarza typ dał stare podkładki na wtrysku i jedna przeciekała więc ją zastąpiłem inną być moze grubszą.

 

Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś wskazówki :)

Opublikowano

Lewe powietrze, brudne filtry odstojnik, słaba pompka zasilająca.

Zdejmij z baku przelew i zobacz co nim wraca podczas pracy silnika na rożnych obrotach.

Spróbuj dopompowywać go ręczna pompką gdy nie może się wkręcić na obroty.

Opublikowano

Szklanak odstojnika powinna być dostepna tylko kolego weś ze soba starą i ten piercień który go podtrzymuje, bo raczej teraz są tylko nowego typu jak do MTZ czyli juz tego pierścienia nie ma tylko szklanka ma szerszy kołniez z dziurami na nakretki. Sprawdzisz czy pasuje, chociaż nie powinno byc problemów.

 

Moderatora prosimy o przeniesienie.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/47754-t-25-zapowietrzanie-sie/page__st__60

Opublikowano (edytowane)

Połączono.

 

 

 

Witam, mam problem z T25, otóż przed każdym pierwszym zapaleniem w dniu, muszę go pompować ręcznie na pompie paliwa, i mimo tej operacji po zapaleniu gaśnie i trzeba ją powtórzyć po raz kolejny. Jakie mogą być przyczyny tego zjawiska? Czy zamontowanie zaworu zwrotnego może pomóc?

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

@Bezes

Zaworek Ci nie trzyma, z tyłu pompy na cienkiej rurce, stała usterka T25. Objawy na to wskazują.

Odpali, zgaśnie, napompujesz, chwilę pokręcisz odpali i chodzi

http://rolnex.pl/t25/657-zawor-t25.html

nr części 21.1106420

Trzeba uważać bo czasami trafi się wadliwy egzemplarz i trzeba zrobić małe udoskonalenie ;)

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/50975-uwaga-bubel/page__st__40 post nr 48

Opublikowano (edytowane)

Ja go w życiu nie myłem, tylko podczas remontów był myty ropą z olejów i brudu. szkoda że na zdjęciu nie widać tylnej części ciągnika. Wtedy napisałbyś ile lat go nie myłem, ale po sezonie szykuje się remont skrzyni, to i tam się wymyje i wyczyści. Z pokrywy rozrządu to farba z biegiem lat sama pozłaziła, a latek już ma 34 i nigdy nie był malowany, a przydało by się jemu. Może kiedyś w okresie zimowym się pomaluje.

Edytowane przez Marcelix
Opublikowano (edytowane)

.

Słuchajcie mam takie ptytanie czy pompką ręczną da się podać paliwo do cylindra? Bo chodzi mi o to, żeby oszczędzić rozrusznik bo sprawdzałem czy paliwo dochodzi i odkręciłem te przewody od wtryskiwaczy i przy pompowaniu pompką pomocniczą nie leciało paliwo,

a jak kręciłem rozrusznikiem to leciało chyba, że był zapowietrzony

Edytowane przez plast
Opublikowano

Witam mam problem z moim T-25 otóż zapowietrza się jak zakręcę pompkę ręczną jak jest odkręcona działa tylko z małym opóźnieniem wchodzi na obroty co może mu dolegać. Myślałem ze to pompka zasilająca więc ją wymieniłem ale nic to nie dało.

Opublikowano

witam

mam problem zapowietrza mi się t-25

wymieniłem olej w pompie, filtry ,wyczyściłem odstojnik odpaliłem i chodził a teraz sie zapowietrza i ciężko pompa chodzi ?

co robić ???

Opublikowano

Musiałeś za mocno dokręcić kielichy z filtrami i uszczelki pod nimi popękały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v