Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokladnie serwis, czesci, obsluga. jedni wola sprzedac drozej, ale mniej sprzetu, drudzy prawie bez marzy, ale serwisowac duzo i troche drozej. 95% uzytkownikow (po zakupie), nawet nie zadzwoni do innego dilera by spytac o cene serwisu.

Opublikowano

No i nic nie wybrałem. Dealer od JD pewnie chciał szybko sprzedać, bo straszył, że po kursie 3,70 ciągniki szybko zejdą i nie będzie (stąd termin), ale pewnie to był chwyt marketingowy. Ja merytorycznie skłaniam się w stronę NH (cena dealer, wyposażenie, gwarancja), gdyby nie pewna przygoda z T7050, ale o niej nie chcę na razie pisać. JD to z kolei marka, wygląd (wiadomo - kwestia gustu), większa niezawodność (ale to też podobno przeszłość). Zobaczymy. Może też się tak skończyć jak u Yacentego - coś używanego. Jak się zdecyduję, to napewno napiszę. Na razie dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

No i decyzja zapadła: T6050 RC. Odbiór na początku kwietnia.

Opublikowano

Dobra jeszcze jedno pytanie jaką przekładnie wybrać Dual Command czy Electro? i dlaczego ta a nie inna.

 

Ja mam Dual Command 24/12 i jest super ale jak często zmienia się obciążenie to jest wyczuwalny brak tych półbiegów... jeśli w twoim gospodarstwie nie będzie tego typu problemu to możesz śmiało brać tą przekładnie jest bardzo solidna i bezawaryjna.

Opublikowano

U mnie 100km śmiga na 60 ha.. to taki napewno na pewnie ci wystarczy:) Ja też mam takie pytanie jak w temacie.. Mam zamiar kupic ciągnik okolo 120-130km. I myśle albo brac taniego NH 6030 w podstawie za jakies 210 . albo wydać więcej i wziąśc JD 6630. Co mi radzicie?

Opublikowano

jak ma to byc glowny ciagnik to nie zastanawiaj sie i bierz JD, o ile sie nie myle jest ciezszy wiec lepiej sobie poradzi w ciezkich warunkach. ma lepszy wybor skrzyn biegow.

Opublikowano

Pierwszy na 50 około 1000PLN

Później co 250h koszt do 2000PLN, ale możesz wziąć lepszy olej i robić co 500h (przynajmniej tak mówili)

A taki duży na 1000h coś około 4000PLN

Opublikowano

jakoś wypowiedź typu że "JD jest lepszy do ciężkich prac" nie jest jakoś uzasadniona... też wybierałem miedzy JD a NH i jednak wybrałem NH ze względu na cenę, na początku wszyscy gadali żeby JD bo lepszy i w ogóle, ale że cena podskoczyła to lepiej wyposażony NH i większy gabarytowo był tańszy... I nawet jestem bardziej zadowolony z tego wyboru bo tamten JD by sobie nie poradził z tymi maszynami i warunkami jaki poddawany jest NH.

  • Root Admin
Opublikowano

jeden z bardzo duzych plusow JD to rama

drugi plus to ze jest zielony

a trzeci to ze ma jelonka na masce, dobra wiecej nie pisze bo mnie zaraz zjedzą ze bez argumentów, ze stronniczy i tyle

nie mniej w tej firmie jest jakas mięta - moj ojciec marzył o JD odkąd pojechał na wycieczkę do fabryki w Mannheim, w tym roku w koncu zreazliował to marzenie

Opublikowano

Ja też zawsze marzyłem o JD, a jak przyszło co do czego to wybrałem całkiem coś innego i powiem szczerze, że JD nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia, ale to tylko moje sugestywne odczucie.

Opublikowano

jeden z bardzo duzych plusow JD to rama

drugi plus to ze jest zielony

a trzeci to ze ma jelonka na masce, dobra wiecej nie pisze bo mnie zaraz zjedzą ze bez argumentów, ze stronniczy i tyle

nie mniej w tej firmie jest jakas mięta - moj ojciec marzył o JD odkąd pojechał na wycieczkę do fabryki w Mannheim, w tym roku w koncu zreazliował to marzenie

I jak pierwsze wrażenia po zakupie?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

John Deere to więcej jak ciągnik to styl życia. biggrin.gif

Opublikowano

tak pekaja, ale tym z rama tez sie zdarza. chociazby w pobliskim gospodarstwie pekla obudowa skrzyni biegow (ktora w konstrukcji samonosnej zastepuje wlasciwosci ramy), przy jezdzie z plugiem zawieszanym 6 skib kvernelanda ciagnikiem DF agrotron 200, ten nowy model po mk3.

Opublikowano

no jak nie widzisz jak sa oczywiste. rama potrafi przeniesc duzo wieksze naprezenia, obciazajac ciagnik ciezkim narzedziem zawieszanym, mamy do czynienia z dominujacym naprezeniem zginajacym i zadne polaczenie srubowe (oczywiscie porownujac podobne gabaryty, bo wieza zurawia jest skrecana, ale zdeczko kaliber inny), nie przeniesie tyle co odlewana rama.

 

widzialem pekniete ramy ciagnikow, ale nie wiem moze po jakis wypadkach albo juz totalnie idiotycznym uzytkowaniu byly, natomiast ten DF pierdnal przy zwyklym dojezdzie do pola.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v