Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Root Admin
Opublikowano

po dzisiejszej wizycie u dilera DFa, kandydatura Zetora raczej odpadła, AgroFarm 430 - 109km jest tylko minimalnie droższy od frotki 125km, za to ma wom eko i podobno duzo mniejsze zuzycie paliwa w sredniej i lekkiej pracy - słyszałem opinie ze ten DFik może wziąść 6l/godzine przy lekkiej robocie.

 

na pozycję faworyta w tym momencie powoli wychodzi Agrotron K420 - 112/4, cena 50tyś E przy E liczonym po 4zł.

Co ciekawe taki DFik waży już 5.5 tony (łącznie z obciążnikami 1060kg), myśle ze taki brysiu by już sobie w zupełności poradził z moimi maszynkami

zobaczymy co bedzie dalej, czekam na kontr ofertę z NH na T6020Plus

  • Root Admin
Opublikowano

ciekawe, większość ciągników sredniej klasy jakie teraz ogladałem - case maxxum 112/4, nh t6020 112/4, df agrotron k420 112/4, zetor 125/4 wszystkie oscylowały w przedziale 4.4-4.7 tony na pusto, dilerzy oferują obciązniki w zakresie 700-1000kg.

 

szczerze powiem to nawet nie wiem gdzie mam dilera valtry na dolnym sląsku czy też moze na opolszczyźnie, poza tym w okolicy nie ma zadnej, słownie zadnej valtry więc chyba tą markę sobie odpuszczę

Opublikowano

Ja w żadnym razie nie namawiam na Valtrę :D . Zdziwiłem się że DF tak mało waży i N-kę podałem za przykład. Chociaż w dowodzie też ma bite 4,8t.... A ważyłem na dwóch wagach przejazdowych i miała na obu prawie 5,5t bez obciążników. U DF to też pewnie masa z katalogu?

 

Jak Byś chciał mogę się dowiedzieć gdzie jest najbliższy diler.. U nas też nie było żadnej Valtry w okolicy :)

Opublikowano
N-ka ma na pewno większy gabaryt o większości konkurentów w 4 cyl.

 

@yacenty bierz 6 cyl żebyś później nie przeklinał na polu, że nie idzie... :D

 

Tak Tak, bierz, zeby potem nie było linczu na mnie za ten pomysł z 4...

Bo widze ze zeszło na 4, a wszystko swiadczy o tym ze to ja byłem za 4. Nie chce miec potem przechlapane...

Pozdro!

Opublikowano
N-ka ma na pewno większy gabaryt o większości konkurentów w 4 cyl.

 

@yacenty bierz 6 cyl żebyś później nie przeklinał na polu, że nie idzie... :)

 

N141 pójdzie bez problemu :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano
@yacenty bierz 6 cyl żebyś później nie przeklinał na polu, że nie idzie... :D

 

Też tak uważam, poza tym obciążniki nie nadrobią rozkładu masy jaki masz w sześciogarowcach.

Opublikowano

Sledze uważnie ten temat już od dłuższego czasu ponieważ jestem w podobnej sytuacji jak użytkownik yacent lecz wszystko w moim przypadku zależy od wyników PROW-u. Posiadam podobne gospodarstwo i zamierzam kupic ciagnik ok 120 KM i wiem tylko jedno ze nei chce 4 cyl ponieważ mam już 1014 on docelowo zostanie w gospodarstwie lecz do ciezkich prac nieoceniona jest moim zdaniem "6" . Interesuje mnie właśnie Deutz Agroton K 610 . Moim zdaniem jest on wart ceny i jezeli tylko PROW sie powiedzie to najbardziej wolałbym właśnie ten ciągnik ponieważ jest to "słaba" szóstka , z ładnym udżwigiem i dobra skrzynia a deutz jest juz dosc uznana marka wiec mysle ze nie bedzie to zły wybór :D

Opublikowano

class ma malo miejsc w srodku w Minikowie wsiadlem do jednego i mialem problemy zeby wyjsc a gruby nie jestem ..

kuzyn ma dylemat czy wziasc Valtre czy JD 120 konnego .. jesli sie uda PROW dobrze zalatwic i poprawic ..co byscie doradzali w gre wchodzi tylko JD i Valtra . w okolicy nikt nie ma valtry .. ale mysle ze N111 by byla odpowiednia ma dosc mocy zeby byc glownym ciagniekiem w gospodarstwie i w dodatku mniej pali od JD .. a jakie sa wasze opinie

Opublikowano

claas ma mlo miejsca w srodku??? a na pewno siedziales w arionie nie zadnym mniejszym? ilosc miejsca w srodku to jak najbardziej subiektywna opinia, ale na pisanie takich rzeczy nie moge przyzwolic, bo ta kabina jest nardzo przestronna i oprocz kierowcy pasazer rowniez podrozuje w 100% komfortowych warunkach. fendt i jd nie maja czego szukac pod tym wzgledem

Opublikowano

nie powiem czy to byl arion .. ale napewno mial cos ponad 100 koni .. i jak wsiadlem to wyjsc nie moglem .. w MF 5455 bylo pelno luzu w JD tez bylo swobodnie .. nie wiem jak ty ale dla mnie w classie jest ciasno .. podlug innych ciagnikow . a czy on byl maly czy nie to chyba bez ruznicy bo nawet w malym fastracu bylo dosyc luznie ..

Opublikowano

ale koledzy po co wam dużo miejca w kabinie, trendy się znieniają teraz chodzi tylko o to zeby było wygodnie kierowcy, dla ewentualnego "pomagiera" jest krzesełko, kiedyś jak się słome w kostkach woziło to miejsce było potrzedne bo wiecej "pomagierów" było, stare zetory na ten przykład, kabine miały po sam brzeg błotnika, a światła zawieszone na słupkach.....

Opublikowano

@aadams7 no co ty chcesz Zetor 5320 co widac u mnie na zdjeciach ciagnik ma 10-11 lat i sie w nim wyspalem w nocy jak stalem z rzepakiem a w tych nowych miali tak samo jak w C-360 musieli siedziec albo spac na przyczepach .. a ja sie na nadkolu polozylem i jakos spalem .. duzo miejsca moze nie ale nogi bym chcial swobodnie przelozyc jako kierowca .. a nie nad kierownica bo pod nie ra rady a nie ma zadnych dzwigni bo wszystko ma z boku .. ja nie mowie zeby sie po nim gonic zaraz no ale troche luzu by sie przydalo a nie sie kisic ..

a co do wozenie slomy kostki ile ty ludzi chciales? 10? dwoch styka jeden podaje drugi uklada a ciagnik sam jedzie i robota idzie a nie w nie wiadomo ilu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v