Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
dwa światła odblaskowe 4 euro netto :P uchwyt na tablice rejestracyjną 28 euro , czy tez instalacje pod koguta 128 euro

Ktalog częśi, 90 euro! czysty sadyzm :P

 

Skrzynka narzędziowa 69,60 euro, Skrętne błotniki 623 euro netto! Wycieraczka - tylna szyba 149,60euro :), dodatkowy schowek 51 euro, lusterka elektryczne wysuwane teleskopowo 408 euro he

 

ale za to za przyciemniane szyby nie uchylne z prawymi drzwiami -81,60 euro :D

do tego dolicz sobie 9 tys euro netto za przedni TUZ + WOM i wyjscia hydrauliki sterowane z apomoca Joystika

AP 50 to wydatek 5,8 tys euro netto

amortyzowana os TlS z hamulcami to kolejne 1,5 tys

pony z felgami do tej predkosci to mniejwiecej 5 tys euro netto

amortyzowana kabina 1,3 tys euro netto

 

 

leciutko mozna z dodatków zrobic 50tys euro netto, do tego dolicz wartosc 50,5tys euro netto samego gołego ciagnika to masz 100tys euro netto a dostenyh opcji których tu nie wymieniłem jest jeszcze sporo ksenony lodówka, siedziskoamortyzowane pasazera, pneumatyka duobiegowa , dodatkowy rozdzielac z wyjsciami hydrauliki , wydajniejsza pompa hydrauliczna , sterowanie wyjciem hydrauliki z błotnika itd

 

240 tys zł to zrobiłby z samych dodatków.

 

cytuje mava.mozna zrobić z ciągnika linuzyne tylko trzeba miec kase

obciaznik monolit 900 kg na przód 1,6 tys euro netto

Opublikowano

aktualnie do ciągników serii 5030 premium oraz 7030 premium można dołoyć na specjalne zamówienie następujace rzeczy:

 

- drewniane wykończenia tapicerki oraz kolumny kierownicy (a'la merc)

- skórzany folet ze specjalnym haftem - np nasze nazwisko

- chromowana końcówka wydechu,

- lodówkę,

- stolik pod laptopa,

- skórzaną kierownicę,

- oczywiscie mozna go pomalowac na zółto albo pomarańczowo,

- wyłączni prądu jak w kombjnach

Opublikowano

A może wypowiedzą się użytkownicy jelonków z jakich dodatków są najbardziej zadowoleni,a co jest niepotrzebne,albo czego im brakuje w ich ciągnikach??

 

Bylem w serwisie popytac i tak w 6430 mozna miec (ceny w euro):

przekladnia AutoQuad Plus Ecoshift- 1.403

EHR-1.736

Klima z szyberdachem -1.702

super komfortowe siedzisko-824

dwa lusterka teleskopowe- 55 (moga byc elektryczne,ceny nie znam)

wylacznik elektryki-74

climatrak-doplata do zwyklej -608

dodatkowe dwa reflektory przednie- 144

instalacja pod koguta-125

HMS-503

instalacja pod radio i glosniki-94

wewnetrzne llusterko-13

roleta-173

chodzony schowek-75

lodowka-250

ksenony-600

siedzenie pasazera-205

obciaznik 900kg- 1.472

przekladnia Auto Power ok 7.000

przedni TUZ i WOm - 4000

Podane ceny to ceny netto.

Opublikowano

Powiem tak w premium dosyc duzo rzeczy jest w standardzie,ale ja usiadlem i mowilem co bym chcial do ciagnika i na koniec dostalem wydruk co ile kosztuje. Moze jest w standardzie,a jakbys odmowil to Ci to odlicza.

Opublikowano
EHR-1.736

super komfortowe siedzisko-824

dwa lusterka teleskopowe- 55 (moga byc elektryczne,ceny nie znam)

dodatkowe dwa reflektory przednie- 144

instalacja pod koguta-125

instalacja pod radio i glosniki-94

 

 

 

to jest w standardzie

Opublikowano

w standardzie jest:

SUPER KOMFORTOWE SIEDZISKO PNEUMATYCZNE (D12C): ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE POZIOME Z REGULOWANYM OPARCIEM, PODŁOKIETNIKIEM, Z MECHANICZNYM WSPARCIEM LĘDŹWI MECHANIZM OBROTOWY 20 STOPNI, SIEDZISKO NA SZYNACH, KIESZEŃ NA INSTRUKCJĘ OBSŁUGI NA SZYNACH, SCHOWEK NA INSTRUKCJĘ OBSŁUGI

 

 

a w opcji moze nawet byc:

 

SUPER KOMFORTOWE SIEDZISKO PNEUMATYCZNE (D22C): ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE POZIOME, POPRZECZNE ZAWIESZENIE, REGULOWANE OPARCIE., PODŁOKIETNIK, REGULOWANA WYSOKOŚC PODŁOKIETNIKA MECH. WSPARCIE LĘDŹWI, SIEDZENIE NA SZYNACH, OBRACANE O 180° ZINTEGROWANE, REGULACJA STOPNIA TŁUMIENIA I DŁUGOŚCI ZAGŁÓWEK, OGRZEWANIE SIEDZISKA, AKTYWNA POWŁOKA WĘGLOWA, KIESZEŃ NA INSTRUKCJĘ, NISKA CZĘSTOTLIWOŚĆ

Opublikowano

A mi dziś zamontowali fotelik pasażera (dla mojej córeczki) -1000 zł .Co prawda ni jak to się ma do wartości tego siedzonka

bo według mnie jest góra warte 200-300 zł ale czego się nie robi dla dziecka :P

Opublikowano

własnie własnie jak jest taki temat to go zamknijcie a jesli nie to w czym problem temat jak kazdy to co wpadnie do glowy to pisze, a wy sie czepiacie ojj jojj sory ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v