Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, koledzy z jednego cylindra z pod uszczelki głowicy leci mi trochę olej. Będę zabierał się za wymianę uszczelki. Powiedzie mi czy są jakieś problemy z tym. Układ jest chyba taki sam jak w C-360 jedna uszczelka na jeden cylinder. Czy po odkręceniu klawiatury od głowicy zdejmę ja całą z zaworami? Wziął bym mechanika ale w moim rejonie, kurczę jest taki deficyt że szok, a jak już jest to on nigdy nie widział nic po za ursusem i zetorem.

Opublikowano

a w jakim silniku??? MWM??? jeśli jest dzielona to tylko tą jedna zdejmujesz. Musisz kolektory poodłączaś od głowicy, wodny, dolotowy i wydechowy. Głowica uniesie się razem z zaworami. Miej na uwadzę że powinno się wymieniąć wszystkie uszczelki głowicy i kolektorów. ale jeśli jest w dobrej kondycji silnik to powinna jedna uszczelka sprawę załątwić. Pozostanie też regulacja luzu zaworowego. powodzenia

Opublikowano

Witam. Chcę podpiąć się do tematu, a mianowicie w swojej 103.14 na silniku mwm jakieś 8 miesięcy temu wymieniłem wszystkie uszczelki pod głowicami (głowice były splanowane) a dzisiaj zauważyłem, że znowu ma przedmuch na jednej. Coś za szybko się zużyły... Co może być tego przyczyną?

Opublikowano

słabe dokręcenie głowicy, trefna uszczelka lub słabo splanowali głowice. Ja przy fortschrittcie to ci chwile rozbierałem i cudowałem z głowicami bloczkami bo ciągle uszczelke dmuchał i w końcu go sprzedałem.

Opublikowano

Odświeżam temat,

Od dłuższego czasu silnik w ciągniku moczy się spod uszczelki głowicy - wypływa płyn chłodniczy w ilościach minimalnych ( w sezonie dolewam ok 1 - 1,5l do chłodnicy, ale jest to denerwujące i wymaga naprawy:)

 

Wreszcie jest trochę czasu więc chcę wymienić te uszczelki...

Temat założony 7 lat temu więc może (na pewno) od tego czasu więcej tego typu remontów użytkownicy tego forum przeprowadzili, stąd moje pytania:

a. w sklepach internetowych wpisując nr katalogowy uszczelki ceny są mocno zróżnicowane od 45zł 60zł 80zł a nawet do 220zł, 250zł/szt - pytanie dlaczego???! wyglądają tak samo i ponoć dedykowane są do tych samych modeli? czy ktoś z was zamawiał takie uszczelki i może coś w punkt polecić?

b. czy muszę wymieniać wszystkie uszczelki czy tylko te które się moczą?

c. czy trzeba dokonywać ponownego ustawienia luzów zaworowych? jaki powinien być luz zawór ssący/wydechowy???

d. jakim momentem dokręcać śruby głowicy?

e. na co jeszcze zwrócić uwagę przy tego typu wymianie?

Ciągnik to Renault 110-54

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie, odpowiedzi.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v