farmer8244

Przy jakim Ciagniku tur

Polecane posty

farmer8244    11

Witam. Panowie mam takie pytanie mam farmera F 8244 o mocy 82 km. I mam zamiar kupic farmera F4 6258 61 km. I nie wiem do którego załozy tura? Bedzie głównie ładował obornik, bele, odsniezał podwórko, zwoził palete. Panowie doradzajcie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    421

Ja bym założył na tego mniejszego, jeśli oczywiście ma rewers tak jak ten większy, ale tutaj chyba dużo pojawi sie tekstów ze tur do tego ciagnika to wyrok... Ale lepiej dużym ciągnąc rozrzuytnik a mniejszy i zwiinniejszy w turze niech śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil5435    304

zgadzam się z @malopolanin64. Moim zdanie lepiej by było założyc tura do mniejszego ciągnika

Edytowano przez Kamil5435

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ja bym założył do tego mniejszego. Zapewne niższe spalanie, lepsza zwrotność. I załużmy że ten większy będzie chodził przy uprawie, a będziesz potrzebował pilnie tura to nie masz problemu. Oczywiście czasami można pracować turem z zapiętym narzędziem z tyłu ciągnika, ale czasami jest to po porostu nie możliwe(brak miejsca na manewrowanie).


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz8223    0

zakładaj do małego paliwo w gore idzie .. a mały to pociasny i oszczedny .. zdecydowanie do małego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Ja również uważam kolego, że lepszym rozwiązaniem będzie założyć na tego mniejszego. Duży będzie do konkretnych prac polowych, a mniejszy do drobniejszych przy ładowaczu. Mniej spali, zwrotniejszy, lepsze wykorzystanie maszynki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Kolego - ciężko cokolwiek powiedzieć jeśli się sprzętu na oczy nie widziało (poza internetem). Na AF chyba również nie ma jeszcze użytkownika takiego sprzętu. Patrząc na jego parametry wygląda w porządku - rewers ma, a to do tura przydatne.

Ciekawe - ile sobie teraz za takiego krzyczą ?

Edytowano przez zbych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer8244    11

110 tyś ale tura maił bym za 7800 a nie za 20 tyś. Troche by mi sie to lepiej opłacało. I poboba mi sie jego wygląd .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek767    46

Zrób mocowania do tura na obu ciągnikach i będziesz go przypinał do którego zechcesz.

Przy zworzeniu bel na lekkim terenie będziesz ładował mniejszym, jeżeli gdzieś będzie mokrzej to przeczepisz pod większy.

Do załadunku obornika lepszy będzie wiekszy: raz że silniejszy a dwa że do rozrzutnika wystarczy Ci swobodnie ten mniejszy 60km.

Koszt napewno trochę większy ale myślę że warto.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Zależy jaki rozrzutnik zamierza ciągać. Według mnie mniejszy będzie lepszy do ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

No właśnie - jak sobie kupi za jakiś czas jakiś fajny rozrzutnik to będzie potrzebował do niego większego ciągnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj