Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem. W czasie jazdy po nierównościach w moim Case JX 60 słyszeć stukanie z lewej strony tylnego koła. Jest to bardzo denerwujące. Wydaje mi się że jest to gdzieś po kabiną. No ale trudno mi to stwierdzić. Czy ktoś z was miał taki problem.?? :mellow:

może być jak koledzy wcześniej pisali ale u mnie był przypadek że śruby od kabiny nie były dokręcone po dokręceniu stukanie ustało

Opublikowano

@cinek1808 sprawdzę to. Otóż to dowiedziałem się że tam jest podkładka między tym kabiny łączeniem. Być może jest uszkodzona i powoduje stukanie w tym ciągniku. Tak było u mojego wuja.

Opublikowano

może być jak koledzy wcześniej pisali ale u mnie był przypadek że śruby od kabiny nie były dokręcone po dokręceniu stukanie ustało

Ja w swoim musiałem zeszlifować z jednej strony tę dużą podkładkę od śruby co jest kabina przykręcona bo tarła o ramę, teraz jest cicho

Opublikowano

Kiedyś ktoś pytał jak wymienić paski w jx więc odpisuję.

Aby wymienić od klimy odkręcamy 4 szpilki w sprężarce klimy z czego jedną najlepiej nie odkręcać całkowicie aby sprężarka pozostała na swoim miejscu. U mnie praktycznie śruby szło całe po poluzowaniu wykręcić ręką. Aby założyć pasek na główny wał trzeba poluzować napinacz od paska na alternatorze, jest na inbus plus kontra i później z boku nakrętka to będziecie wiedzieli sami. Wtedy będzie można kręcić wentylatorem przez który trzeba przez każde skrzydło przełożyć pasek ( w górnej części obudowy wiatraka jest takie wcięcie specjalne w którym to miejscu przekłądamy pasek. Potem zakładamy na oba koła i przykręcamy sprężarkę klimy. Tak samo przekładamy pasek od sprężarki powietrza. Samą sprężarkę odkręcamy przez odkręcenie śrub na inbus pprzy czym jedną z tyłu pozostawiamy lekko poluzowaną tylko aby tylko lekko przekręcić sprężarkę. Zakładamy pasek. Jeżeli pasek jest za luźny trzeba zdjąć druty ze śrub na kole sprężarki i je odkręcić ( ciżeko z początku ruszyć je, ja trzymałem dużym kluczem sobie tą śrubę którą przykręcone jest całe koło i po kolei luzowałem każdą śrubę później szło już ręką, najlepiej jak ktoś nam przytrzyma kluczem tą dużą śrubę to łątwiej idzie ;) Jak pasek za luźny to wyjmujemy po odkręceniu tych śrub ze środka takie pierścienie jak były z zewnętrznej strony, odpowiedniom ilość sami musimy dobrać, ja zostawiłem jeden i było dobrze wtedy, powoduje to iż obie części koła schodzą się do siebie i napinają pasek. Jak za ciadno pasek leży to podkładamy te pierścienie które były z zewnątrz. Te które wyjeliśmy przykęcamy z zewnątrz aby na przyszłość się nie zgubiły. Pasek zakładamy i przykręcamy sprężarkę imbusami. To chyba wszystko co powinienem napisać. Aha na końcu napinamy napinacz od alternatora. U mnie ugięciem zrobiłem na 1.5cm. Oryginalnie był za mocno napięty i chyba przez to zerwało mi paski od sprężarek.

Pozdrawiam

Opublikowano

Skomplikowane to powiem szczerze :D Mi wymiana paska od sprężarek (mam do obu ten sam, @Chiquita nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale masz do każdej oddzielny?) zajęła dosłownie 3 minuty, nie wiem o co się martwiłem przed wymianą :D Poluzowałem aby napinacz, stary pasek zdjąłem przez wiatrak-skrzydełka wiatraka dają się lekko odginać więc nie brak było nawet kręcić wiatrakiem a przeszło bez problemu, założyłem nowy przez wiatrak jak zdjąłem stary, potem na koła pasowe, napiąłem i po problemie. Tylko dojście nienajlepsze, ja stałem na stelażu obciążników przekładając przez wiatrak i kryłem się w masce (szkoda że nie odchyla się bardziej), do manipulowania napinaczem najlepiej skręcić koła maksymalnie w prawą. Model JX 80.

Opublikowano

no u mnie są osobno i trzeci do alternatora. od klimy wielorowkowy a od powietrza zwykły klinowy. Może inna frma inaczej zamontowała to wszystko do kupy u Ciebie u mnie jednak wszystko oddzielnie jest

Opublikowano

Witam!

Mam pytanie, czy wie ktoś jak przesmarować pedał sprzęgła i czy wogule jest taka możliwość w jx95 2012 rok, wersja już z elektrohydraulicznym rewersem i

mokrym sprzęgłem..? Czuć skoki przy puszczaniu sprzęgłą i słychać delikatne skrzypienie.. Proszę o poradę.

Opublikowano

no ale skoro tak ci się dzieje to coś nie tak jest z tym sprzęgłem mam taki sam jx95 ale u mnie narazie wszystko ok, może coś z tym rewersem jest nie tak,jeśli się nie mulę to dźwignia rewersu w tych modelach jest przesuwana na linkach do przodu i do tyłu może coś ci się rozregulowało przy tej dźwigni dlatego takie skoki

Opublikowano

Kuzyn ma problem z jx 90 mianowicie gdy go zgasi a silnik jest rozgrzany to odpalenie go możliwe jest dopiero gdy silnik ostygnie rozrusznik nie działa natomiast zimny pali na dotyk co to może być

Opublikowano

@case-jxu-95 spotkałem się z przypadkiem że rozrusznik był zapchany od pyłu od sprzęgła więc może tu też cos z tym jest, podobno jak wyjmie się rozrusznik odpyli to działa dalej normalnie.

Witam!

Mam pytanie, czy wie ktoś jak przesmarować pedał sprzęgła i czy wogule jest taka możliwość w jx95 2012 rok, wersja już z elektrohydraulicznym rewersem i

mokrym sprzęgłem..? Czuć skoki przy puszczaniu sprzęgłą i słychać delikatne skrzypienie.. Proszę o poradę.

w JX nie ma elektrohydraulicznego sprzęgła, co najwyżej hydrauliczne mokre ale sterowane jest linką, przesmarować możesz pedał sprężynę to będzie chodzić ciszej lżej na jakiś czas ale raczej nie będziesz zadowolony i tak bo ciężko dojść do ładu ze sprzęgłami w JX tym bardziej w tych z mokrym zawsze będzie szarpać

Opublikowano

Ok ,ale dziwne jest dla mnie to że zimny odpala bez problemu a jak temperatura silnika sięgnie optymalnej wartości to jest problem z odpalaniem ,możliwe jest to dopiero po ostygnięciu silnika problem jest od jakiegoś czasu ale ostatnio powtarza się coraz częściej co jest bardzo denerwujące macie jeszcze jakieś propozycję jak się uporać z tym problemem

Opublikowano

wogóle nie kręci jak jest ciepły jak by prąd nie dochodził do rozrusznika wszystkie kontrolki i wskaźniki się załączają jak podczas odpalania a rozrusznik nie kręci

Opublikowano

podzielę się swoim problemem to może komuś na przyszłość przydadza sie moje doświadczenia.oastatnio zapaiła mi się kontrolka do ładowania, okazało sie że kółko od alternatora sie odkręciło , pas głowny zaczął mieć luzy a raczej juz spadł z napinaczy ,zahaczył o pasek od klimatyzacji którego całkowicie poszarpał i tym samym sam sie wykończył. wałek na który nachodzi to kółko całkowicie sie skrzywił,wiec ały aletrnator nowy do kupienia plus dwa paski, oczysiwscie wszystko juz po gwarancji. byłem na serwisie to powiedzieli mi ze twego nie dało sie przewidzieć i ze nowy alternator kosztuje około 1500zł plus jeszcze dwa paski,wiec troche uczyni,radze czasem sprawidzić dokrecenie śrub ,żeby nie miec takiego problemu jak mnie spotkał tuz po okresie gwarancji

Opublikowano

ziomall w serwisie zawsze dużo krzyczą, u sąsiada ostatnio było robione sprzęgło w jx 60 i serwis krzyczał minimum 4 tys choć pewnie więcej by było bo głąby z serwisu by jeden dzień siedziały i myślały jak to zrobić i godziny nabijali. A tak wszystko zostało zrobione prawie za pół ceny. Odnośnie alternatora jak coś można patrzeć na intercars w jakich cenach mają a najlepiej żeby zamawiał ktoś kto ma zniżki u nich.

A także dokręcenie śrub to mus żeby zrobić;) mi się prawie koła odkręciły, w innym case z mokrym sprzęgłem nie dokręcone były przewody do chłodnicy oleju i całość oleju poszła na silnik i zawaliła chłodnice, także śruby mocujące zaczep polowy potrafiły się odkręcić.

 

@wojtek1230 opisz może coś bardziej bo nic nie można powiedzieć, Dźwignia nie chce sie poruszać czy tylko wałek nie reaguje?

Opublikowano (edytowane)

Koledzy powiedzcie mi czy u was w jx też pneumatyka nabija ponad 8atm i wskazówka jest aż na żółtym polu? Czy to można jakoś regulować. Mam problem ponieważ leci mi ciągle powietrze i doszedłem do tego że leci z zaworu sterującego do przyczep takie coś jak tu w linku http://olx.pl/oferta...57-ID4knHB.html . W sobotę będę się brał za rozbiórkę tego ustrojstwa żeby zobaczyć co się stało. mam nadzieję że tylko nabrało sporą ilość brudu czy coś tego typu bo części widzę nie są tanie.

Aha i podpowie ktoś jak podciągnąć ręczny w nim ponieważ łapie na ostatnim ząbku i czasami potrafi puścić

Edytowane przez ChiquitaB
Opublikowano

u mnie jest na zielonym ale jest koło 8 atm. Co do ręcznego jak się położysz pod nim to zobaczysz to raczej bez problemu jak to idzie. jest to za prawym tylnym kołem jak będziesz pod ciągnikiem i ktoś ręcznym ruszy to od razu zobaczysz.

 

wie ktoś jak zdjąć plombę z pompy w jx. Chce podkręcić dawkę ale nie chce dziadostwo zejść a nie chcę uszkodzić nic

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników Jx 70 - czy ktoś w swym parku maszynowym posiada agregat talerzowy, czy ten ciągnik daje z nim radę, jaką szerokość można zakupić? Agregat służyłby tylko do upraw pożniwnych + ewentualnie jako zastępstwo agregatu uprawowego na wiosnę (bez siewnika).

Opublikowano

Witam. Czy ktoś z was miał problem z rewersem w case jx 70. Zaczął ciężko wchodzić do tyłu. Nie raz muszę kilka razy nacisnąć sprzęgło żeby załapał. Czy to się jakoś smaruje lub występuje jakaś regulacja??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v