Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam kilka pytań o ciągnik renault 145.14.gdyż niedawno taki kupilem i się nie orjętuje.

1.jakim olejem zalać silnik.i ile go potrzeba

2. jaki olej do skrzyni biegów i gdzie szukać wlewu oleju oraz gdzie się go spuszcza,ile powinien wynosić poziom oleju na bagnecie

jak bede wymieniał te wszystkie filtry i oleje to czy się niezapowietszy podnośnik,hamulce i jak to wszystko odpowietrzyć.pomóżcie bo sam niedam rady

Opublikowano

koleg obylo w kilku tematach t ocos napisze

1. olej mineralny, z troche wyzszej polki, np. fuchs

na bagnecie pomiedzy wcieciami, spost od dolu (oczywiscie), zapowietrza sie tylko hamolce-u gory na obodowie klockow/trcz masz odpowietrznik, wczesniej jest wyprowadzony z prawej strony z tylu kabiny

Opublikowano

ja jezdziłem na superolu falco i nic sie nie działo wyminan co 300 godzin bo mało go tam wchodziło cos koło 10 litrów o ile pamietam bo moj poszedł na godna emeryture 3 lata temu 82 rok i robił ponad tysiac mtg n rok i dawał rade moim zdaniem nie liczy sie jaki olej lejesz tylko jak czesto go zmieniasz. co do skrzyni to wlew masz z tyłu jak popatrzysz na pokrywe podnosnika to tam powinien byc korek a stan sprawdzałem tak ze po lewej stronie za siłownikiem wspomagającym miałem srube m10 jak ja wykreciłem i z niej poleciał olej to miałem stan mój bagnetu nie miał... co do hamulców w moim hydrauliczny hamulec nie działał a olej wymienialem i nic sie nie działo w skrzyni tylko naj waznijszy jest filtr tzw gruszka który jest na zasilaniu ze skrzyni do pompy to on łapie wiekszosc zabrudzen oleju. 6 lat jezdziłem tym rumakiem to nie jedno sie w nim robiło do dzis mi go szkoda ze juz go nie mam

Opublikowano (edytowane)

Do skrzyni może być Agrol byle z oznaczeniem UTTO. Więcej o tym oleju na www.lotos.pl/pobierz_plik/40846/

Edytowane przez Geo
Opublikowano
Czy sądzisz że w latach gdy wychodziły te silniki z fabryki były takie oleje jak teraz te z górnej półki?

na pewno byly zalane lepszym olejem niz nasze ursusy

jak sie nie myle to byly zalewane olejami Elf, czyli dosc dobra marka

Opublikowano

a ja wcale nie twierdze ze jest

piszac gorna polka chodzilo mi o to aby nie zalewac jakiegos oleju do frytek typu sperol czy jakiegos kupionego luzem z beczki w sklepie z czesciami

do castrola tez jakos nie mam przekonania, z tego co czytalem na forum samochodowym to jest olejem czesto podrabianym i nie wiadomo co sie trafi

Opublikowano

Jak można żałować na oleju ,przecież przy cenie paliwa pod sześć złotych ,wydatek 10 czy 15 zł/l nie jest oszałamiający.Ja osobiście zalewam TURDUS i bardzo sobie cenię od wymiany do wymiany -zero dolewek od 5 lat ,a w skrzyni mam typowo hydrauliczny i ustąpiły wszystkie problemy usterek z hydrauliką(zużycie pomp ,zacinanie rozdzielacza tylnego TUZ-a) tur przy - 20 stop.C chodzi od kopa.

Opublikowano

renatakw piszesz że masz porządny olej w skrzyni. jaki to olej?może i mój problem z podnośnikiem to wina oleju?

gdy zapale ciągnik to podnośnik idzie w góre po chwili slychać buczenie (chyba pompa) i tak cały czas czy to wina oleju?

Opublikowano

Ja bym zaczął od dobrania się do rozdzielacza i sprawdzenia dlaczego cały czas pompuje olej w podnośnik. Ale oddaj to do jakiegoś mechanika który ma pojęcie o hydraulice i niech sprawdzi co się zacięło.

Opublikowano

Tak ten sam olej ponieważ masz jedną pompę dwusekcyjną. Osobiście nie wiem czy jest możliwość zapowietrzenia ale słyszałem że u gościa tak się stało po wymianie oleju ale co on zrobił to nie wiem .

Opublikowano

witam.

wymienilem olej w skrzyni , filtr i nic nie pomoglo dalej sie zacina podnośnik.

bylem u mechanika i powiedział że to chyba rozdzielacz ..ale narazie niema czasu mi tego naprawić może za 3 tygodnie.

a tyle czekal nie będe ,chyba że w ostateczności.może sam ten rozdzielacz wyciągne.i oddam do regeneracij

 

chcialem zapytać czy,jest jakiś sposób żeby sprawdzić że na 100% to wina rozdzielacza?

 

a ten rozdzielacz co jest przy kole, za co on jest odpowiedzialny,czy ma on coś wspulnego z podnośnikiem?

 

dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Rozdzielacz od podnośnika jest w innym miejscu. Znajduje sie na plecaku pod siedzeniem. Tam też jest śruba regulacji wysokości podnoszenia(tak myślę z własnej obserwacji) i dzwigenka regulacji szybkości podnoszenia.

Opublikowano

gdzie można kupic filtr od chydrauliki ten nad rozrusznikiem?

chciałbym też kupić błotniki na kola przednie ale niemoge nigdzie znaleść.

znacie jakieś strony internetowe? z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v