Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z kontroli przeprowadzanych na stacjach paliw wynika, że sprzedawane w Polsce paliwa są produktami o tzw "niskiej zawartości siarki", tak samo jak paliwo z Białorusi. Jest to zgodne z tym co deklarują producenci w kartach paliw.

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

biorę orlenoskie bądz z lotosu i mam przy każdej dostawie próbkę jak coś nie tak to rafineria dostaje po tyłku. Już się skończyło latanie z bańkami, sprzęt jest za drogi, a zwrot akcyzy i vatu zmiejsza koszty.

A i on ma 15 litrów w silniku a nie jak większość innych 10 l ;) tez moim zdaniem robi to róznicę

Opublikowano

No i Panowie pierwsza wpadka JD przy 1800 godzinach. Syndromy jakby zapchany filtr paliwa, ale prawdopodobnie moduł (różnie to nazywali) przy pompie szwankuje. Ogólnie jak nie jest rozgrzany ma problem żeby płynnie wejść na dane obroty. Koszt takiego modułu 2200 zł. wymiana to dwie śrubki i kostka. A i niby że to od słabego paliwa. Przy opróżnianiu próbek z dostaw w jednym 1l słoiczku na dnie był coś mętnego. Także trzeba na te paliwo uważać.

Ale mimo tego to myślę że i tak JD to mało awaryjny ciągnik bo w zetorze już dwa razy uszczelka była wymieniana pod pokrywą klawiatury, półbiegi gineły, tarcza hamująca przednie koła wymieniona, nie mówiąc o bolcach przy cięglach dolnych bo już ich tam z 10 się "pogubiło" a ma ok 2100 godzin

Opublikowano (edytowane)

Tylko jak wytłumaczyc tym z rafinerji, że paliwo uszkodziło sterownik? No chyba, że ktoś wlał je do sterownika zamiast do baku. Tylko czy wtedy będą chcieli beknąć?

Tak na poważnie próbki może se w słojczki zbierać. Tylko po pierwsze trzeba paliwo zbadać w sepcjalnej firmie po drugie udowodnić, że próbka pochodzi z zakupionej partii paliwa.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

No i Panowie pierwsza wpadka JD przy 1800 godzinach. Syndromy jakby zapchany filtr paliwa, ale prawdopodobnie moduł (różnie to nazywali) przy pompie szwankuje. Ogólnie jak nie jest rozgrzany ma problem żeby płynnie wejść na dane obroty. Koszt takiego modułu 2200 zł. wymiana to dwie śrubki i kostka. A i niby że to od słabego paliwa. Przy opróżnianiu próbek z dostaw w jednym 1l słoiczku na dnie był coś mętnego. Także trzeba na te paliwo uważać.

Ale mimo tego to myślę że i tak JD to mało awaryjny ciągnik bo w zetorze już dwa razy uszczelka była wymieniana pod pokrywą klawiatury, półbiegi gineły, tarcza hamująca przednie koła wymieniona, nie mówiąc o bolcach przy cięglach dolnych bo już ich tam z 10 się "pogubiło" a ma ok 2100 godzin

 

Jeśli przy pompie paliwa to regulator ciśnienia paliwa i tu jakość paliwa niestety ale ma znaczenie.

Opublikowano

Dwie śróbki i kostka o rurkach czy wężykach mowy nie było. Zresztą regulator czy sterownik próbki gromadzone w słojczkach nie wiele pomogą. Zresztą jak złe to paliwo usiał by być aby uszkodzić regulator. Swoją drogą nie uszkodziło bardziej wrażliwej pompy wysokiego ciśnienia czy wtryskiwaczy. Tak wogóle mówimy o 5r czy czyms innym?

Opublikowano

o 5R

Ogólnie wyszło na to że serwis był, pan zepsuj-popsuj popatrzył i pierwsze co to powiedział żeby do skrzyni dolać oleju bo ładowacz nie działa coś :D a był zamknięty zawór żeby przypadkiem nie opadł :D. Zapłaciłem 300zł za odkręcenie i przykręcenie filtrów i zapalenie z plaka.

ogólni spuściłem paliwo z baka, nalałem ładnego czystego plus dodałem dodatek do paliwa czyszczący układ i po ok 2 zbiornikach wypalonych zniknęły momentalne spadki obrotów silnika. Na bank była to wina jakiś zanieczyszczeń, ale czy z paliwa czy nie to ciężko określić. Ogólnie R-ka ma się dobrze tylko kontrolka od napędu zginęła. wszystko działa tylko jakby się tam dioda przepaliła (bezpieczniki sprawdzone). Rozbierał ktoś ten panel z prawej stronie na słupku ?

Opublikowano

dodatek raczej nie za drogi z grene, w sklepie JD kosztuje od chu....a a podobno to samo. No teraz jest dobrze, i filtry te same. Spuściłem z baku brudy z dna. Myślę za warto raz w roku to robić bo było trochę syfu. Można na koniec jeszcze pistoletem strzelić z 10l paliwa w bak ;) Oczywiście 5r z CR, ogólnie o mało co nie kupiłem nowego modułu do pompy za 3 tysie :D

 

Myślę ze musiała się trafić gorsze paliwo albo jakieś z dna zbiorników i jakieś mikro cząsteczki brudu się tam znalazły.

dodatek stosuje do letniego paliwa tylko, te zimowe z lotosu jest tak czyste że masakra :D prawie wygląda jak woda ;)

Opublikowano

Na orlenie mówili że do tego paliwa arktycznego(zimowego do -46)to trzeba letniego dolewać,bo nie bardzo żeby chodził na samej zimówce ,czegoś tam brakuje do smarowania pompy.Ja nic niewiem tylko cytuje panów z CPN orlen.

 

Podepne się ,mam pytanie

czy schodzi wam powietrze z siedzenia kierowcy na drugi,trzeci dzień,jak stoi niepalony?JD5100R

Opublikowano (edytowane)

W moim ucieka, i trzeba dmuchnąć. Ale np w 6330 trzyma jak ta lala.

A w waszych R-kach rozpinają się hamulce nożne, bo w mojej się rozpinają ?

Edytowane przez SOKAN
Opublikowano

W moim 5100R również sie rozpina i mozna sie pobawic Hamulcami :)

Koledzy a macie sposob jak wyłaczyć ten sygnal jak przekroczy np 500mth i cos piszczy przy odpalaniu jak to wylaczyc bez serwisu ?

Opublikowano

u mnie powietrze z siedzenia schodzi ,po paru dniach trzeba lekko pod pompować ,hamulce rozpinane , co do tego sygnału to jak był gość na drugim przeglądzie to wyłączył

Opublikowano

co do tego sygnału to on jest po to żeby przypomnieć o przeglądzie, żeby go wyłączyć trzeba wejść w diagnostykę, ktoś miał fantazje wymyślając taką bzdurę dobrze że nie kazał wysiąść z traktora i zrobić 5 pompek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v