Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chyba szkoda zachodu z regeneracja- u mnie po wymianie a tez sam podnosi bez obciazenia, gdy stane na nim to przestaje. jesli gdzies w srodku dzwigienki sterujace nie hacza albo sie polksiezyce nie pogiely to rozdzielacz do wymiany

Opublikowano
4 minuty temu, jacus napisał:

chyba szkoda zachodu z regeneracja-

szkoda... strasznie drogie nowe. już na ten sezon dam spokój, ale na przyszły regeneruję. wszystko już wymienione, a ten dalej dyga. rozdzielacz tylko został nieruszany. cholery mozna dostać z tym

Opublikowano

Koszt nowego mnie przeraża mam numer telefonu do sklepu który bierze na wymianę rozdzielacz stary na regenerowany,ponoć daję gwarancję na niego zobaczymy co mi powie na miejscu.

Opublikowano
12 godzin temu, pafnucy napisał:

szkoda... strasznie drogie nowe. już na ten sezon dam spokój, ale na przyszły regeneruję. wszystko już wymienione, a ten dalej dyga. rozdzielacz tylko został nieruszany. cholery mozna dostać z tym

Mam to samo i dylemat czy nowy (drogi) czy regenerowany (tańszy) 😔

Opublikowano

mi szkoda kasy na nowy. jakoś takie aż za drogie są.

Opublikowano

ja niestety doswiadczenia mam zle- nawet sam bylem w firmie ktora to robi a i tak kiepsko to wyszlo-sam podnosi bez obciazenia.  drugi wcale nie dzialal dopoki nie rozebralem zaworu rozdzielajacego i go nie zlozylem z powrotem to wystarczylo.

jeden robiony w wadowicach drugi gdzies w tucholi czy okolicach, 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, jacus napisał:

ja niestety doswiadczenia mam zle- nawet sam bylem w firmie ktora to robi a i tak kiepsko to wyszlo-sam podnosi bez obciazenia.  drugi wcale nie dzialal dopoki nie rozebralem zaworu rozdzielajacego i go nie zlozylem z powrotem to wystarczylo.

jeden robiony w wadowicach drugi gdzies w tucholi czy okolicach, 

Kolego w Wadowice gdzie dokładnie robiłeś??

Edytowane przez Davidmix
Opublikowano
10 godzin temu, jacus napisał:

w hydexie, bylem tez w choczni w brydexie-ale tam gosc ktory na tym podobno sie znal-jeden jedyny- byl na urlopie, wymiane  na ten z tucholi robilem u szczura

Jaki kolego koszt Ci wyszedł??Jak z terminem realizacji??

Podobno ma w Wadowice w Agro tech regenerowany do zetor daje chyba roczną gwarancję,nie ma problemu z zwrotem.

Opublikowano

dobrych pare lat temu- bylo 700 zl,  ten byl zapasowy i lezal sobie w garazu a gdy okazal sie potrzebny to nie zadzialal, niestety gwarancje mial pol roku, gdy znowu okaze sie potrzebny to go przejze, widac ze byl robiony ale cos zle zlozyli .

agro-tech -[wlascicel nazywa sie szczur] maja regenerowane chyba 600 dalem -ten od razu nie dzialal, ale sam go naprawilem , zawor roznicowy sie zacial ,wystarczylo rozebrac wyczyscic, potem pare razy srubokretem poruszac i dziala do dzisiaj ,za to sam podnosi-co przeszkadza w zapinaniu i odpinaniu maszyn trzeba pompe odlaczac.

 

Opublikowano

Witam. Pacjent 7245. Montował ktoś plecak podnośnika na sam klej(silikon) typu renzisol lub podobne bez uszczelki papierowej?. Mam taki problem w swoim Zetorze że podnośnik mniej więcej po roku użytkowania od czasu wymiany uszczelki zaczyna się pocić. Ciągnik pracuje pod dużym obciążeniem. Po ostatnim gleboszowaniu usczelka prawie się wycisła spod pokrywy Słyszałem od jednej osoby że miała podobny problem i zamontowała plecak bez uszczelki na wyżej wymieniony klej. Tyle że to w c360 i pięć lat tak jeździ i podnośnik suchy. Co wy o tym sądzicie?

Opublikowano
20 godzin temu, bartek1992 napisał:

dokręcić podnośnik

Dokręcony. Przed wczoraj jak go ściągałem to musiałem założyć przedłużenie na klucz. Nawet założone są inne śruby. Wzmacnianie

Opublikowano (edytowane)
Dnia 24.02.2020 o 21:55, Setik napisał:

Witam. Posiadam parę problemów z hydrauliką, może ktoś miał podobne przypadki i podzieliłby się wiedzą na ten temat.

Głównym problemem jest sterowanie podnośnikiem. Podczas podnoszenia dźwignia reaguje dopiero poza połową zakresu, dodatkowo nie mogę podnośnika regulować żeby przesunąć kilka centymetrów wajchę i ramiona unoszą się dajmy na to o 10cm tylko przesunę wajchę i podnośnik dźwiga o tyle ile mu pasuje.

Drugi problem mam z opadającym podnośnikiem podczas jazdy, najgorzej jest z jazdą po polnych drogach. Wtedy to rękę muszę trzymać na tej wajsze cały czas bo chwila nieuwagi i ryję pługiem czy bronami po drodze. Bardzo dziwi mnie to że im lżejsza maszyna tym szybciej opada. Kiedyś przed wymianą pompy w podnośniku pompa podczas jazdy co jakiś czas dawała ciśnienie i maszyna sama się unosiła.

Nie mam raczej problemów z wyjściami hydraulicznymi, przyczepę mogę wykiprować, nie mam innych maszyn aby przeprowadzić jakieś testy. Regulacja siłowa/pozycyjna/mieszana chyba nie działa. Co ustawię w pozycję mieszaną to za chwilę przeskoczy na pozycyjną. Szykować kasę na rozdzielacz czy jakoś da się temu zaradzić?

Mam ten sam problem, czy udało Ci się ten problem naprawić ??? 

Edytowane przez Rafal_Zgierz
Opublikowano

Głównie ten: 

Głównym problemem jest sterowanie podnośnikiem. Podczas podnoszenia dźwignia reaguje dopiero poza połową zakresu, dodatkowo nie mogę podnośnika regulować żeby przesunąć kilka centymetrów wajchę i ramiona unoszą się dajmy na to o 10cm tylko przesunę wajchę i podnośnik dźwiga o tyle ile mu pasuje.

Opublikowano

Usterka jest dosyć prosta ale wymaga rozebrania podnośnika w drobny mak. Stanowi ją przesunięty półksieżyc ramion. Przy montażu podnośnika nie wolno zawieszać go za ramiona. Dodatkowo powiedz czy usterka występuje na wszystkich trzech położeniach dźwigni regulacji podnośnika czyli: Pozycyjnej Mieszanej i Siłowej. Jest to dźwignia o oznaczeniu: PMD -> Posinione, Mix, Draft. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Gospodarz18882
      Tak jak w temacie, podnośnik opuszcza po zgaszeniu ciągnika, po 5 minutach cięgna są już w dolnej pozycji. I z ciężarem i bez. Po rozebraniu siłownika na tłoku jest tylko jedna uszczelka i jej stan jest jak na zdjęciu, może być ona przyczyną? z tego co widzę można ją kupić tylko zamawiając z włoch.





    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v