Teddy

1.8T vs 2.3 VR5

Polecane posty

jaro    166

No tak-ja się do tego tematu nie nadaję, czasami kombinuję jakby tu auto podwyższyć a że mam niedaleko drogę dojazdową do żwirowni (kratery na Księżycu to mały pikuś w porównaniu z tą drogą) to nawet mnie sportowe zawieszenie czasem wku....a jak czuć wszystko-oczywiście uczucie to mija gdy pokonuję taki jeden zakręt przy 70 km/h gdzie "normalnym" samochodem przy 30-40 wyrzuca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bo ten golf nawet troche obnizony nie byl, a co dopiero o glebie ty mowisz. normalnie nie ma opcji w sniegu na glebie jechac, bo zaraz wisisz na wozku.

 

jak mogles zapalniczke postawic to prawie, ze seria. u mnie pod wachacz pudelko zapalek ledwo co weszlo - na plasko.

wozek 25 mm od gleby.

no chyba, ze tak: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/179249_123024264437740_120951997978300_159840_3095876_n.jpg ta zapalniczke wkladales to szacun i to mega :) .

 

 

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/296748_199523946787771_120951997978300_473683_1104723608_n.jpg :D

 

W tym pierwszym linku przód nie ma chyba żadnego kąta zachowanego. Da się tym jeździć? Czy to ma tylko wyglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wszystkie katy sa zachowane, tylko daje sie duzy negatyw w kacie pochylenia kola, zeby to wszytko dalo sie w nadkole upchac. negatyw bardzo fajny do szybkiego pokonywania zakretow, po prostej w koleinach troche jest niestabilny (ale da sie przyzwyczaic), natomiast negatyw z tylu w zimie absolutnie sie nie da jezdzic, pierwsza gololedzi i na prostej drodze baka wykrecasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Trzeba mieć coś z głową żeby obniżać, nasze drogi nie nadają się do jazdy z obniżonym zawieszeniem, chyba że ktoś chce urwać miskę olejową, co innego na zachodzie europy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

dlaczego mowia to ci co nigdy nie mieli obnizonego auta? :blink: :blink: ja juz kilka lat smigam na glebie, po calej polsce i jakos nawet wolniej od pozostalych nie jezdze.

fakt raz mocowania wozka wyrwalem, a kto sie spodziewal, ze na nowiutkiej drodze bedzie studzienka 10 cm wystawac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Co Ty sie dziwisz @Brzozakowi-oni tam na Żuławach mają depresję na okrągło to muszą to jakoś odreagować nie ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

dlaczego mowia to ci co nigdy nie mieli obnizonego auta? :blink: :blink: ja juz kilka lat smigam na glebie, po calej polsce i jakos nawet wolniej od pozostalych nie jezdze.

fakt raz mocowania wozka wyrwalem, a kto sie spodziewal, ze na nowiutkiej drodze bedzie studzienka 10 cm wystawac.

Tak się składa ze mam obniżony fabrycznie o 16 mm i muszę uważać żeby czegoś nie urwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

taaa te 16 mm to robi wielka roznice :lol: :lol: :lol: :lol: .

 

@jaro elegancko sie zgralo z ta depresja :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Obniżając auto z czegoś się rezygnuje. Nie obniża się przecież limuzyny tylko auto sportowe bądź pseudo sportowe. Jeżeli chcesz mieć komfort kup Citroena C5, a jeżeli chcesz szybko pokonywać zakręty kupuj inne auto i obniżaj - prosta sprawa.

Mi prędkość na prostej nie daje satysfakcji ale prędkość w zakręcie owszem B)

To nie sztuka jechać 150 na prostym równym odcinku drogi, ale pokonanie winkla np. 70 gdzie inni jadą 40 to już jest pewne wyzwanie. Ja za świetnego kierowcę się nie uważam, ale pokonując ten sam zakręt kilka razy trochę eksperymentuję :P


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

"Mi prędkość na prostej nie daje satysfakcji ale prędkość w zakręcie owszem "-ale taka sama prędkość NIEobniżonym autem to dopiero satysfakcja a ile adrenaliny :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

"Mi prędkość na prostej nie daje satysfakcji ale prędkość w zakręcie owszem "-ale taka sama prędkość NIEobniżonym autem to dopiero satysfakcja a ile adrenaliny :D .

 

Masz rację ;)

Ale ja też nie mam obniżonego auta B)


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ja od wiosny mam permanentnie obniżone auto, :lol:

niemal zawsze załadowany po 400kg i więcej. Ostatnio, w czwartek, wiozłem na pole 600kg pszenżyta jarego(przewódki) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj