Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam problem z hydrauliką, występuje szarpanie podnośnikiem, turem i przy wywracaniu przyczepy, jakie mogą byc przyczyny.

dodam że muwili mi żebym wymienił pompe główna, wymieniłem z początku było ok ale po 2-3 tygodniach problem powrócił.

zaczął się strsznie grzac olej, i słychac dziwny dzwiek pracującej pompy takie jak gdyby stukanie jakby cały czas pracowała na wysokim obciążeniu. proszę pomuszcie.

Opublikowano

witam. mam problem z hydrauliką, występuje szarpanie podnośnikiem, turem i przy wywracaniu przyczepy, jakie mogą byc przyczyny.

dodam że muwili mi żebym wymienił pompe główna, wymieniłem z początku było ok ale po 2-3 tygodniach problem powrócił.

zaczął się strsznie grzac olej, i słychac dziwny dzwiek pracującej pompy takie jak gdyby stukanie jakby cały czas pracowała na wysokim obciążeniu. proszę pomuszcie.

 

 

Witam .Czy podnośnik opada przy zgaszonym silniku, jak działa wspomaganie i półbiegi na wolnych obrotach.

Opublikowano

tak podnośnik opada ale co to ma wspólnego z szarpaniem w całej hydraulice. wspomaganie działa bez zarzutów do czasu aż olej sie zagrzeje wtedy jest kaplica czasami wspomagania nie ma jak gdyby odcieło. filtr też wymieniłem

Opublikowano

tak podnośnik opada ale co to ma wspólnego z szarpaniem w całej hydraulice. wspomaganie działa bez zarzutów do czasu aż olej sie zagrzeje wtedy jest kaplica czasami wspomagania nie ma jak gdyby odcieło. filtr też wymieniłem

 

Witam. Opadanie ramion ma wiele wspólnego, brak wspomagania. Masz nieszczelności w układzie hydraulicznym , czeka cię remont kolumny wspomagania,

oraz uszczelnienie cylindra i zaworków rozdzielacza ,olej idzie bokami w kolumnie kierowniczej i rozdzielaczu podnośnika . Trzeba wymienić kilka

oringów ,sam to przerabiam. Pozdrawiam.

Opublikowano

dzieki za radę. ale czemu olej się grzeje. a co do tych półbiegów jak to sprawdzic. obok biegów jest guzik i kontrolka z żółwiem ale chyba nie działa.

Opublikowano

dzieki za radę. ale czemu olej się grzeje. a co do tych półbiegów jak to sprawdzic. obok biegów jest guzik i kontrolka z żółwiem ale chyba nie działa.

 

Witam. Olej się grzeje ze względu na nieszczelności w rozdzielaczu,pojawia się ciśnienia tam gdzie ich w danym momencie być nie powinno . System

zaworków rozdzielacza wariuje ,i jest to przyczyną trzęsienia ramion podnośnika.

Opublikowano

Witam. Olej się grzeje ze względu na nieszczelności w rozdzielaczu,pojawia się ciśnienia tam gdzie ich w danym momencie być nie powinno . System

zaworków rozdzielacza wariuje ,i jest to przyczyną trzęsienia ramion podnośnika.

Po wymianie oringow w kolumnie i rozdzielaczu ramiona się uspokoiły?

Opublikowano

Po wymianie oringow w kolumnie i rozdzielaczu ramiona się uspokoiły?

Witam. Ramiona się uspokoiły dopiero po wymianie oringów w rozdzielaczu , siłowniku .Pozdrawiam.

Opublikowano

Panowie co do pompy to miałem podobny problem w swoim jd 1640 chwile działał dobrze pózniej wszystko siadło- wspomaganie, podnośnik, tur.. usterka została znaleziona po zdjęciu kabiny i dostaniu sie w okolice skrzyni.. okazało sie ze w skrzyni jest druga pompa hydrauliczna i od tej pompy ida jakes rurki i jedna była luźna i okazało sie ze ta rurka była zabezpieczona taka niby tulejka i ta tulejka sie wysuneła - ciśnienie uciekało bokiem spowrotem do skrzyni przez co hydraulika padała. wystarczylo wkleic tą tulejke i wszytko git;] jak juz wspomniałem do tej tulejki można sie dostac przez filtr hydrauliki wystarczy wykręcić filtr i od dołu powinno być widać luźną tulejke... niewiem czy zrozumiale to napisałem ale wrazie czego piszcie na pw. postaram sie dokładniej wytłumaczyc

Opublikowano (edytowane)

witam

chciał bym odświeżyć temat.

Niedawno stałem się nieszczęśliwym posiadaczem JD 1640 i ogólnie przeklinam dzień w którym przyszło mi do głowy kupić to dziadostwo :( :( :(

Mam z nim masę problemów, co potrafiłem to porobiłem z hydraulikom w nim se nie radzę. Mój 1640 to najprostszy model bez przodu i bez półbiegów. Mam podobne problemy jak opisane wyżej,rozumiem że ząbkowanie podnośnika, wspomagania i tura może być przyczyną oringów w rozdzielaczu i gdzieś na kolumnie a konkretnie gdzie na tej kolumnie ? Co do problemu z tulejką to rozumiem że można się do niej dostać od dołu bez zdejmowania kabiny a kabinę laser221 zdejmował bo po prostu szukał po kolei problemu - dobrze kombinuję ? Oprócz tych mam jeszcze inne problemy i może opisze je wszystkie

1. Ząbkowanie: ząbkuje praktycznie wszystko, tur, podnośnik, wspomaganie ( ono najmniej ale nieraz się zdarza )

2. Opadanie: podnośnik opada natychmiast po zgaszeniu silnika, tur opada dużo wolniej bo trzyma rozdzielacz w turze ale po wyłączaniu sekcji na którą jest podłączony nie powinien opadać w ogóle

3. Bardzo wolna praca tura, dosłownie trwa to minutę nim się z dołu podniesie do góry, siłę podnosić ma, ale trwa to strasznie długo, czy na małych czy na dużych obrotach cały czas jest tak samo

4. Brak pozycji zablokowania podnośnika, podnośnik albo się podnosi do samej góry albo opada na dół, praktycznie nie da się znaleźć pozycji w której maszyna będzie utrzymywać stałą wysokość, nawet jak po wielu próbach uda się taką pozycję znaleźć to po kilkudziesięciu sekundach pozycja ta ucieka i jest albo w górę albo na dół

 

Bardzo proszę o porady, szczególnie w kwestiach które nie były jeszcze omawiane

Edytowane przez mariuszonisk
Opublikowano

Ogólnie to trafiłeś na zaniedbany egzemplarz. Nie sprawdzałeś wszystkiego przed kupnem? Jak opada ci podnośnik to musisz uszczelnić tłoczysko. Poczytaj o hydraulice w innych modelach, bo to to samo i dużo jest tematów o problemach z hydrauliką w starszych john deerach.

Opublikowano

Kolego Sajowiec pytanie...mam podobny problem...gdzie miesci sie ten rozdzielacz podnosnika i jak do niego dotrzec...problem taki ,ze jak podnosze tura ,albo podnosnik to przycina orbitrol, orbitrol jest po regeneracji w Tucholi...

Opublikowano

W moim jd 1640 opadanie podnosnika bylo przyczyna szarpania hydrauliki po rozgrzaniu. Zebby to naprawic trzeba sciagnac kabine i odkrecic plecak pod ktorym znajduje sie silownik wraz z rozdzielaczem. Rozdzielacz to dwa zaworki, jest w nim kilka oringow, u mnie jeden byl wydmuchany, wymienilem wszystkie plus honowanie cylindra i wymiana uszczelnienia na tloku, oringi rozdzielacza najlepiej wymienic na oryginalne. Ogolnie problemy z hydraulika dosc doklafnie sa tu na forum opisane, w jednym z tematow kolega @sapacz dosc fajnie opisal jak nalezy ja diagnozowac.

 

Opublikowano (edytowane)

wielkie dzięki, kurcze aż mi się niedobrze zrobiło jak to przeczytałem, normalne kupno tego zielonego gów... było moim życiowym błędem, dziwie się ludziom którzy użytkują to badziewie i kupują kolejne egzemplarze ( tym samym dziwię się sam sobie ) to oczywiście jest mój pierwszy i ostatni egzemplarz zielonego gów... bo inaczej tego ciągnika nazwać nie mogę, mojego MTZ 82a rozbieram i składam sam, każda śrubka wiem do czego służy, a jak nie mogę dojść co go boli to jak się rozkręci to będzie widać że coś jest rozwalone a w tym dziadostwie: sprężynka straci sprężystość, oring zrobi się cieńszy o kilka setek, ciśnienie i 1 atmosferę nie takie i nie działa i jak dojść takich usterek co się popsuło. Ulało mi się normalnie trochę rozgoryczenia, ale mniejsza z tym, muszę z tym parchem walczyć aż będzie działał jak należy, w związku z czym mam kolejną prośbę. Czy ktoś może mi powiedzieć która wersja katalogu jest do mojego ciągnika ? Chodzi mi o stronę http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt jak wpiszę 1640 do przeglądarki to pokazuje mi 5 katalogów w każdym jest jeszcze kilka podkatalogów, łącznie naliczyłem 18 różnych wersji tegoż katalogu, udało mi się ustalić że mój grat znajduje się w tej sekcji: 4184 - 1640, 2040, 2040S Tractors (430000- ) - 18Apr13 ( FR DE IT ES SV ) ale dalej w podsekcji <a class="navHighlight" href="http://jdpc.deere.co...:2:1">Pictorial Index znajduje się 5 podkatalogów i tu nie jestem za nic w stanie ustalić który jest mój :(

A oto opis mojego ciągnika JD 1640 bez przodu z wspomaganiem na 2 siłowniki, kabina SG2, wszystkie wajchy na panelu bocznym na prawym błotniku, bez półbiegów, wałek załączany z lewej strony kierownicy, numer seryjny 474730 nazwa kodowa 164BG, a i jeszcze rok produkcji : 1989 mam napisane w dowodzie ale gość w hurtowni olejów gdzie kupowałem do niego filtr oleju powiedział mi że w katalogu dostarczonym mu przez producenta filtrów jest napisane że 1640 produkowali tylko do 1986 więc nie wiem jak jest z tym rokiem

Edytowane przez mariuszonisk
Opublikowano

Konedata pokazuje że produkowali je do 1987 więc może tylko data pierwszej rejestracji jest 1989. Nawiasem mówiąc nie są to ciągniki do dłubania jak nie masz choć trochę pojęcia o nich, większość hydrauliki można zdiagnozować przy pomocy manometru. Są miejsca gdzie podczepiasz manometr sprawdzasz ciśnienia i wszystko jasne nie trzeba rozbierać całego ciągnika do diagnozy jak ruska. Twoje problemy to zapewne skutek zaniedbań poprzednich właścicieli lub nawet może Twoje bo wystarczy nalać byle jakiego oleju i już się zacznie. Porównanie naprawy ruska do jaśka jest co najmniej nie trafione. To tak jakby naprawiać golfa 2 i golfa 4. Sowiecka myśl techniczna z lat 60 jest dużo prostsza niż jaśkowa o 20 lat młodsza. Rusek był zaprojektowany aby Wania mógł go naprawić młotkiem pod gołym niebem w minus 40 stopni.

Opublikowano

w zasadzie sprawdzić to nic, chcę się przyjrzeć jak to jest zbudowane, trochę wyobraźni i można te rysunki uruchomić pod czaszką i dumać co nie trybi, a jak nie widzę rysunku to nie wiem co jest w środku, np.: nie wiem czy pod daną śrubka jest tylko podkładka czy cały mechanizm ze sprężynki, kulki, jakiś sworzeń i ze 4 oringi. U mnie w okolicy nikt nie chce się zająć naprawą JD więc pewnie będę sam go rozbierał.

Opublikowano

Podłączę się pod temat,panowie co to jest za zawór umieszczony z prawej strony skrzyni/tyl mostu tuż za filtrem hydrauliki ...patrząc od tyłu jest zaślepka/blaszka na segier ...cieknie/kapie tam olej..Jest tam jakiś uszczelniacz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v