Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest chyba żółw bo zając chyba nie działa bo mikrppompka jest walnięta to mi i wom nie działa przednia i właśnie te wzmacniacz momętu i jak orałem i miał ciężko to zwalniał i w tym samym czasie wyło jak h*j

Opublikowano

Szczerze mówiąc to ja z własnej głupoty pojechałem na jesieni orać i orałem na 4polowej na żółwiu i rozwaliłem mikropompkę i tego żółwia a Tarczki tuleja i pierścienie są ok jak sądzisz. I teraz to muszę naprawić tylko naj pierw muszę zrobić wózek do rozpoławiania.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy co to bendzie na przewód zaznaczony na rysunku bo mam go upierdzielonego , jak byscie mogli pomoc numer katalogowy podac , albo nazwe przewodu dokąnd on idzie

Koledzy jak sie dodaje zdjęcia ??

Edytowane przez booster12
Opublikowano

Pewnie chodzi ci o kabel który idzie do czujnika ciśnienia.To podłączasz go po czujnik pod podłogą a kontrolka jest po lewej stronie nad obrotomierzem. :)

 

Kopiujesz adres obrazka i klikasz na taką ikonkę obrazka jak piszesz post i wklejasz ten link i już :)

Opublikowano

Sory koledzy ale mam problemy z wklejeniem zdjęcia , wiec wytłumacze o który przewód mi chodzi , znajduje się on w tylnim moście za ograniczkiem prawym ( obok Prawego Wieszaka) , natomiast jeśli chodzi o skrzynie biegów , to mam poucinane 2 przewody koło dziwgni zmiany biegów pod podłoga . Proszę o pomoc skopiowałem bym zdjęcie ale nie wiem dlaczego niechce mi wklei kopiuje adres z pulpitu gdzie mam zamieszczone zdjecia do ikony obrazek i nie wyswietla mi

 

Przewody po ucianane są przy drązku zmiany biegów ( nie koło reduktora) , a ten jeden za ogranicznikiem skośnym prawym . Prosze o nazwe tych przewodów i jak można o numer katalogowy

Opublikowano

Przewody po ucianane są przy drązku zmiany biegów ( nie koło reduktora) , a ten jeden za ogranicznikiem skośnym prawym . Prosze o nazwe tych przewodów i jak można o numer katalogowy

 

Chodzi Ci o te przewody?

 

 

30738315852.jpg[/img]

 

Ja mam natomiast pytanie czy każdy 385 ma wzmacniacz momentu? Mam model z 1973 roku bez przodu, z objawami rozłączania WOM przy presie na dobijaniu bala. Jest teraz kompletnie rozczłonkowany i ni cholery nigdzie nie widzę tego ustrojstwa. Na dodatek w kabinie jest wajcha od wzmacniacza ale już w dekielku od skrzynie nie ma i cięgna łączącego również, a otwór jest po prostu zaślepiony śrubą z nakrętka. Mikropompka ma już luzy więc idzie i tak i tak do wymiany.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie każdy, może mieć wyjęty wzmacniacz i dlatego go nie ma.

Opublikowano

Koledzy Kisielo własnie o te przewody mi chodzi mam je po ukręcane Mi się wydaje ze są to przewody od Hamula Wom , a drugi to jest Sprzęgło Womu

 

KOledzy mam pyatnie jeśli wzmacniasz chodzi to powinoo się pracować na Żołwiu w ciezkich pracach

 

I wracając do tych przewodów to on zachodzą do tylniego mostu chyba są po prawej stronie koło końcówki wałka womu , jak sie stanie z tyłu ciągniku tą po prawej stronie koło konówki womu

 

Koledzy juz nie chodzi mi o wzmacniasz momentu , tylko o to zeby mi WOM niezależny Hydrauliczne zauczanie mi działało bo nie wiem po co któs po ucinał te przewody . Jak je założe to nie wiem czy wogole bende próbował właczac moment bo boje się że coś może się ze skrzynią stać .

Opublikowano (edytowane)

booster12, NIE KRZYCZ ;) przewody o które Ci chodzi, składają się z dwóch części, czyli łącznie potrzebujesz czterech:

 

80.147.50

80.147.90

80.153.200

80.153.210

 

Dwa pierwsze przewody, znajdziesz w katalogu na rysunku przedstawiającym mechanizm sterowania skrzyni przekładniowej. Drugie dwa, na rysunku przedstawiającym przekładnię główną tylnego mostu ;)

 

 

Obawiam się tylko, że bez powodu tych przewodów nikt nie wywalił. Po podłączeniu mogą być niezłe cyrki, np.: lejący się olej spod obudowy sprzęgła WOM ;) Ten wałek to to przypadkiem nie włącza Ci się, pomimo ominięcia hydrauliki? :)

Edytowane przez Stefano1
Opublikowano

te przewody po prawej stronie mostu sa od zalaczanie i wylaczania Womu. Gornym idzie olej gdy wlaczasz Womu i zaczyna sie krecic, a dolny daje olej na hamulec gdy wylaczasz. Jesli chcesz wlaczac wajcha przy kierownicy to musisz miec te przewody

Opublikowano

Kolego zeby właczyc wałek Wom musze wyłaczyc ciagnik, załacza mi się tylko Wom Mechaniczny Na kole zembatym

 

Kolego a jak sie bendzie lało daj my na to , to uszczelke wymienic czy cos jeszcze w takim wypadku

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Żeby załączyć WOM najpierw trzeba przestawic wajchę pod siedzeniem a potem wajchą przy kierownicy, rurki muszą być bo płynie nimi olej po załączeniu do bębna z tarczami, tarcze się zaciskają dajac napęd tak samo jest z przednim napędzie jest bęben z tarczami.

Edytowane przez Rolandgif
Opublikowano

Jeśli działa Ci WOM na samym mechanicznym sprzęgle, (możesz nim napędzić: np.: prasę do słomy) to w hydraulicznym masz niezły bałagan :) Na 90% tarcze przewiercone i skręcone na śrubki- czyli do wymiany ;)

Opublikowano

KOlego to tak można celować moza tam uszczelka jest nieszczelna i któs je pociał . A ta końcówka WOM aż tyle kosztuje nie ma czegoś tańszego

 

KOlego które tarcze są przewiercone i jak skręcone na śruby . Może wytłumaczyć po co by ktoś tak robił??

 

I Koledzy jak bym zakładał te przewody to ryzykować i właczać WOM hydrualicznie nic się nie stanie ??

Opublikowano

Kolego najpiew to musze założyć po prostu przewody i wtedy zobaczyć coś sie dzieje tylko pytanie mam takie czy jak podłacze te przewody od Hamulca i Sprzęgla womu to czy coś się nie stanie w tylnym moście coś poważniejszego ???. A jeśli chodzi o to końcówke sprzegło womu to nie wiecie czy któs to regeneruje

 

I koledzy te Sprzęgła Kosze Wom on są jednakowe bedą pasowały od c-385 do mojej 912 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez Karasio
      Witam! Mam pytanie do czego służy wzmacniacz momentu obrotowego w zetorze 7711?
    • Przez rafal4610
      miałem antene za 15zł i do tego wzmacniacz i było wszystko w porządku. Ale jakie pieniądze taka antena, więc jej żywot sie skończył Kupiłem drugą za 30zł i tu pojawia sie problem. Gdy podłącze ją bez wzmacniacza to odbiór jest ok, ale zdarzają sie zakłócenia więc założyłem wzmacniacz. Ku mojemu zdziwieniu radio zaczęło trzeszczeć. Gdy chwyce ręką za jaką kolwiek część anteny to trzeszczenie znika, a radio odbiera bardzo ładnie. Czym to może być spowodowane ? Moge chwycić za gumową, plastikową część anteny i problem znika.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v