Zaloguj się, aby obserwować  
Mateusz Rogowski

New Holland TD95

Polecane posty

Witam kolegów! Mam problem z TD95, a mianowicie z orbitrolem. Chodzi o to iż gdy przy zapalonym silniku bez obciążenia na TURze, gdy skręca się kierownicą czuć przeskakiwanie a gdy zwrotnice oprą się o ograniczniki kierownicą dalej można obracać, a powinien być opór. Natomiast np z łyżka pełną ziemi koła drgają 5 centymetrów na jeden obrót o 360 stopni kierownica... I teraz na co stawiać, przepuszczający tłok na przednim moście ( chociaż to mało prawdopodobne), czy rozdzielacz obrotowy na wałku kierownicy przepuszcza?

Z góry dziękuję o pomoc i prosze o szybką odp.

Pozdrawiam Mateusz!

Edytowano przez Mateusz Rogowski

Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    5

Jest jeszcze opcja nr. 3 czyli pompa wspomagania - choć to mało prawdopodobne. Oleju nie brakuje ci w zbiorniczku od wspomagania. Może czas go wymienić? Zacznij od przejrzenia najprostszych spraw, ale wg mnie raczej będzie wina orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

Co do tego braku oporu mam to samo w jx90 że lekko idzie dalej ale bardzo wolno, ktoś tu pisał na forum że również ma to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, traktor jest kolegi i dla niego utworzyłem tu temat, czyli taki NH ma osobną pompe i zbiornik oleju układu kierowniczego? Tego nie wiedziałem, gdzie ta pompa się znajduje? Tylko że jeśłi była by to pompa, tzn. dawałaby słabe ciśnienie to po skręcie maksymalnym koło kierownicy stawiało by opór a tu dalej można kręcić ile się chce... Więc?


Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    5

jest osobna pompa koło pompy hydrauliki i osobny zbiorniczek nad silnikiem pod maską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    5

Własnie sięgnąłem do instrukcji i jest tam napisane że jest filtr wewnątrz zbiorniczka i trzeba spuścić olej i zalać nowym w ilości ok 2 litrów. Zalecana jest AMBRA o specyfikacji GL4 czyli to samo co w skrzyni. Ja nigdy tego nie robiłem - cytuję instrukcję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

u mnie jest coś podobnego w CASE JX70 (te same podzespoły) i zgłosiłem to na gwarancji wiec ciekaw jestem co powiedzą z serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

Takie same objawy mieliśmy kiedyś w M-F. Jak się okazało zużyły się uszczelniacze tłoka. Olej przelewał się z jednej komory siłownika do drugiej, tym samym siłownik nie zapewniał odpowiedniej siły wspomagania i nie występował opór na kole kierownicy.

Edytowano przez katator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

w sumie teraz daje to do myślenia ale u nas w jx 90 od nowego kiera nie stawiała na końcu oporu tylko tak jak by się coś przelewało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

U mnie w td5030 również delikatnie przepuszcza, a jak pełnego krokodyla obornika weżmiesz to w miejscu nie skręcisz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

ja zadzwoniłem do serwisu to mi powiedział że oporu nie będzie bo pompka zaczyna dawać większe ciśnienie i będzie taki syk słychać wtedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj