Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mateusz Rogowski

New Holland TD95

Polecane posty

Witam kolegów! Mam problem z TD95, a mianowicie z orbitrolem. Chodzi o to iż gdy przy zapalonym silniku bez obciążenia na TURze, gdy skręca się kierownicą czuć przeskakiwanie a gdy zwrotnice oprą się o ograniczniki kierownicą dalej można obracać, a powinien być opór. Natomiast np z łyżka pełną ziemi koła drgają 5 centymetrów na jeden obrót o 360 stopni kierownica... I teraz na co stawiać, przepuszczający tłok na przednim moście ( chociaż to mało prawdopodobne), czy rozdzielacz obrotowy na wałku kierownicy przepuszcza?

Z góry dziękuję o pomoc i prosze o szybką odp.

Pozdrawiam Mateusz!

Edytowano przez Mateusz Rogowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    4

Jest jeszcze opcja nr. 3 czyli pompa wspomagania - choć to mało prawdopodobne. Oleju nie brakuje ci w zbiorniczku od wspomagania. Może czas go wymienić? Zacznij od przejrzenia najprostszych spraw, ale wg mnie raczej będzie wina orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

Co do tego braku oporu mam to samo w jx90 że lekko idzie dalej ale bardzo wolno, ktoś tu pisał na forum że również ma to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Koledzy, traktor jest kolegi i dla niego utworzyłem tu temat, czyli taki NH ma osobną pompe i zbiornik oleju układu kierowniczego? Tego nie wiedziałem, gdzie ta pompa się znajduje? Tylko że jeśłi była by to pompa, tzn. dawałaby słabe ciśnienie to po skręcie maksymalnym koło kierownicy stawiało by opór a tu dalej można kręcić ile się chce... Więc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    4

jest osobna pompa koło pompy hydrauliki i osobny zbiorniczek nad silnikiem pod maską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    4

Własnie sięgnąłem do instrukcji i jest tam napisane że jest filtr wewnątrz zbiorniczka i trzeba spuścić olej i zalać nowym w ilości ok 2 litrów. Zalecana jest AMBRA o specyfikacji GL4 czyli to samo co w skrzyni. Ja nigdy tego nie robiłem - cytuję instrukcję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

u mnie jest coś podobnego w CASE JX70 (te same podzespoły) i zgłosiłem to na gwarancji wiec ciekaw jestem co powiedzą z serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115

Takie same objawy mieliśmy kiedyś w M-F. Jak się okazało zużyły się uszczelniacze tłoka. Olej przelewał się z jednej komory siłownika do drugiej, tym samym siłownik nie zapewniał odpowiedniej siły wspomagania i nie występował opór na kole kierownicy.

Edytowano przez katator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

w sumie teraz daje to do myślenia ale u nas w jx 90 od nowego kiera nie stawiała na końcu oporu tylko tak jak by się coś przelewało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

U mnie w td5030 również delikatnie przepuszcza, a jak pełnego krokodyla obornika weżmiesz to w miejscu nie skręcisz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    50

ja zadzwoniłem do serwisu to mi powiedział że oporu nie będzie bo pompka zaczyna dawać większe ciśnienie i będzie taki syk słychać wtedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez JanuszZiomek
      Posiadam ciągnik New Holland TD95D. Sprężarka w nim ładuje caly czas powietrze.W serwisie powiedzieli ze nie da sie jej wyłączyc. Może wiecie czy można ją wyłączyć jesli tak to gdzie dokupić sprzegło do wyłączena. Z góry dzieki za odpowiedż.
×