Zaloguj się, aby obserwować  
pawel2806

RENAULT 8512 - jak zdemontowac kabina z serii TX

Polecane posty

pawel2806    0

Witam posiadam ciągnik rolniczy marki RENAULT 8512 z silnikiem MWM i kabina TX i muszę dostać się do podnośnika i w tym celu muszę unieść kabinę do góry tylko nie wiem do końca jak to zrobić proszę o pomoc w tym temacie bo mam do wymiany uszczelniacze na głównym tłoku od podnośnika czekam na podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

musisz wszystko poodkręcac wszystkie kabelki odłączyć ale z tym chyba nie ma problemu bo wszystko jest na kostki i gabina w górę jakąś ładowarką :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2806    0

musisz wszystko poodkręcac wszystkie kabelki odłączyć ale z tym chyba nie ma problemu bo wszystko jest na kostki i gabina w górę jakąś ładowarką :)

a kable od zbiornika paliwa i od plynu chlodniczego tez te ktore ida do nagrzewniczy tyle ze one juz chyba nie sa kostki czy je mozna zxostawic a ile wazy taka kabina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

mało na pewno nie warzy bo ramy są dośc masywne, w sumie do dekla od podnośnika to może wystarczy podniesc sam tył czyli te sruby z przodu od kabiny tylko poluzuj czy jakos tak, Musisz powoli podnosić i obserwowac żeby czegoś nie urwać nie popsuć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2806    0

mało na pewno nie warzy bo ramy są dośc masywne, w sumie do dekla od podnośnika to może wystarczy podniesc sam tył czyli te sruby z przodu od kabiny tylko poluzuj czy jakos tak, Musisz powoli podnosić i obserwowac żeby czegoś nie urwać nie popsuć :)

a mozesz mi to dokladniej opisac bo ja pierwszyraz mam z czyms takim doczynienia i zeby wymiec uszczelniacze to musze calosc raczej wyjac tak jak w mniejszych ciagnikach czy jest jakis inny sposob na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Kolego,jeśli masz trochę sprytu ,to sprawdź wszystko dokładnie co łączy kabinę z innymi zespołami ciągnika i rozłącz ,później odkręć cztery poduszki i ostrożnie do góry.W kabinie przełóż zdrowy drewniany bal przez otwarte drzwi .uwaga nie uszkodź podsufitki.Mnie Tx udało się zdjąć raz zdrowym Cyklopem ,ale najlepiej jak masz długie widły od masztu i tur, ładowarka,itp.W inny sposób do hydrauliki nie podchodź ,to nie C 360 -powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2806    0

Kolego,jeśli masz trochę sprytu ,to sprawdź wszystko dokładnie co łączy kabinę z innymi zespołami ciągnika i rozłącz ,później odkręć cztery poduszki i ostrożnie do góry.W kabinie przełóż zdrowy drewniany bal przez otwarte drzwi .uwaga nie uszkodź podsufitki.Mnie Tx udało się zdjąć raz zdrowym Cyklopem ,ale najlepiej jak masz długie widły od masztu i tur, ładowarka,itp.W inny sposób do hydrauliki nie podchodź ,to nie C 360 -powodzenia.

no dzieki dzieki a przewody paliwowe i wspomaganie tez trzeba rozlaczyc czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

przewody paliwowe chyba nie ida przez kabine, wspomaganie na pweno, moze wykrec orbitol,

nie zapomnij o dzwigniach sterujacych hydraulika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2806    0

przewody paliwowe chyba nie ida przez kabine, wspomaganie na pweno, moze wykrec orbitol,

nie zapomnij o dzwigniach sterujacych hydraulika

odniosłem się do tych wszystkich opcji ale mam jeszcze problem czy od przodu tez trzeba coś odkręcać bo z kabina złączona jest rama od drugiego zbiornika paliwa który jest nad silnikiem czy to tez należny zdemontować czy podnosi się to razem z kabina bo na końcu tej ramy SA niby zawiasy gumowe i czy to trzeba demontować czy to się unosi lekko z kabina i jak wysoko trzeba unieść ta kabinę aby dostać się do podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2806    0

odniosłem się do tych wszystkich opcji ale mam jeszcze problem czy od przodu tez trzeba coś odkręcać bo z kabina złączona jest rama od drugiego zbiornika paliwa który jest nad silnikiem czy to tez należny zdemontować czy podnosi się to razem z kabina bo na końcu tej ramy SA niby zawiasy gumowe i czy to trzeba demontować czy to się unosi lekko z kabina i jak wysoko trzeba unieść ta kabinę aby dostać się do podnośnika

PODNIOSŁEM KABINĘ DO GÓRY ODKRĘCIŁEM PODNOŚNIK I CHCIAŁEM GO WYNOTOWAĆ DO GÓRY ALE JEST MAŁY PROBLEM OD ŚRODKA TRZYMA GO JAKAŚ SPRĘŻYNA I NIE WIEM W JAKI SPOSÓB JA ODPIĄĆ ZĘBY GO CAŁEGO ZDJĄĆ PROSZĘ O SZYBKA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj