Zaloguj się, aby obserwować  
Turbina

FiatAgri

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Turbina    10

Witam wszystkich, chciał bym się dowiedzieć jak najwięcej o marce FiatAgri,a konkretnie o ciągnikach powyżej 100km,morze ktoś z agrofotowiczów ma w posiadaniu taki ciągnik,bądź ktoś ze znajomych i chciał by się podzielić wszelkimi spostrzeżeniami na ten temat,to zapraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Azazello    0

znajomy ma ciągnik Fiata 70 88 seria koni ma około 70, 93 rok, sprowadzony z Angli, pracował na poczcie, 3700 mth, z wyglądu ciągniczek w miare za około 22 tysie, z rewersem, radiem, wspomaganie kierownicy, ciągniczek niczego sobie, gość sie cieszy z zakupu, przedtem miał c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

no to na pewno się cieszy,jak się przesiadł z 360 to różnica bajeczna,a jak jest do nich z częściami zamiennymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Z tego co wiem firmę Fiatagri przejął nh


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Mało popularna bo te ciągniki nie były oferowane jako nowe, no i niema głównego importera części...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzi26    0

Witam, znajomy ma Fiatagri o mocy 190km. Z tego co wiem to jest z niego zadowolony. Części to są jak u NH, więc nie ma problemów!! Zastąpił on zetora 16145 i w pługu obacanym Uni coągnie o skibe więcej 5. By pociągnoł bez problemów 6 skibowy ale można dokręcić tylko jedną, więc zmienia płóg!! Użytkuje go ponad rok i nie nażeka!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fiatolot    0

ja mam fiata 680-H i jestem bardzo z niego zadowolony bo mało pali w porównaniu do c 360 i komfert dużżżżoo leprzy wspomaganie wyciszona kabinka i wogule ekstra bryka posiada 68 KM mam go prawie rok iniemam problemu z otpalaniem zimą niechce innego w porównywalnej mocy POZDRO 8) :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

o ile wiem to fiatagrii był w ofercie nh przez jakis czas ostatnie nowe modele dostepne w sieci nh Brzoza koło Bydgoszczy to model chyba dt 180-90 i - 160-90 czy cos takiego (ok 160 i 180km ) te akurat modelle produkowane sa juz od poczatku lat 80 jak nie wczesniej, oczywiscie w ostatnich wersjach czyli ok 97-98 rok (moze były jeszcze nowsze modele) zmieniono skrzynie były jakies półbiegi pod obciazeniem i podobno ehr, klima napewno. w Holandii miałem okazje jezdzić modelem ok 98km rok chyba 97 i wrazenia na + nie był to jd ale prosty dosyć zwinny wielkość 914 ale zwrotniejszy szybszy lepsza skrzynia mimo braku ehr wmiare dobrze sie nim robiło, w kabinie troche ciemno bo mało szyb i duzo blach ale była klima i otwierana przednia szyba. napewno lepszy od ursusa i w porównywalnej cenie zarówno mniejsze jak i wieksze modele cenowo ciut drozsze jak odpowiedniki w ursusie, silniki nowszych iveco, ale widziałem kiedyś 80km z 90 roku i na silniku pisało made in yugoslawia :P osobiscie wolałbym dt 180 niz 1614

 

ps były tez nh identyczne do fiataagri (kanciaste) tylko niebieskie i były nh brazowe cos w stylu tl, takze pewnie kupujac fiata z 98 roku to tak jakbys kupił nh moze troche mniej wypasionego. pozdro

 

http://www.agriaffaires.de/gebrauchte/trak...agri-f-100.html

 

http://www.agriaffaires.de/gebrauchte/trak...gri-180-90.html

 

http://www.agriaffaires.de/gebrauchte/trak...ri-f-130dt.html

 

http://www.agriaffaires.de/gebrauchte/trak...holland-88.html

 

pare ofert


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    108

Wiatam

Chciałbym odkopac temat i zapytac was czy wiecie cos na temat jednego z ostatnich Fatagri. Chodzi dokładnie o serię 60-94 - 88-94 - ma ktos ciagnik z tej serii? Interesuje mnie wszystko, ponieważ mam na oku model 88-94 w super stanie z 94 roku za niewygórowaną kasę.


...McCORMICK... and ...URSUS... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Jeśli chodzi o tą serię to jego następcą są kolejno NH L, TL, TL-A i T5000. Licencję tej serii sprzedano także chińczykom i jest sprzdawana także w Europie pod nazwami Zefir i YTO :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj