Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no kaszana by mogli to zwiększyć dać jakieś pomocnicze siłowniki chociaż oba ramiona da się góra dół zmieniać bez zdejmowania z bolca jednego i kręcenia i trochę lepszy widok na dolny zaczep powinien być z tą szybą

szczerze to tył jest okropny nie wiem jak w farmall a ale tu jest brzydal. przy wersji t5 bardziej sie postarali

Edytowane przez ChiquitaB
Opublikowano

Dzwonilem wczoraj do dilera i pytalem sie o termin wejscia do sprzedazy TD5 powiedzial ze pewnie w okolicach czerwca moze dopiero w lipcu wiec jeszcze troszke trzeba na nie poczekac

Opublikowano

UWAGA. do wszystkich zainteresowanych serią TD5. dostałem oficjalną informację ze modele z tej serii New Hollanda będą wprowadzone do produkcji najwcześniej na jesieni 2013 roku choć nie wykluczaja również wprowadzienia w 2014r. więc w najgorszej sytuacji przyjdzie czekać jeszcze 2 lata <_<

Opublikowano (edytowane)

Ja rozmawiałem z dilerem to powiedział że początek marca mogą już być pierwsze sztuki serii 5.td.Cena za 106 konny bez pneumatyki w dobrym wyposażeniu to 132 tyś netto.Czyli cena chyba niezła jak ktoś coś wie na forum o cenie z tego modelu to niech wrzuca będzie co porównywać.

Edytowane przez hassi37
Opublikowano

Za TD5.105 z rewersem pod kierownicą, klimą i całym kompletem cena 132.000,00 zł jest jak najbardziej dobra propozycja. Nie wiadomo jeszcze jaka będzie cena pneumatyki

i czy dotychczasowa z TD5050 i TD5040 będzie pasować? Silnik niby ten sam ale nie wiadomo co z miejscem pod maską? Można "wyłudzić" jakiś bonus i zamawiać traktor :)

Opublikowano (edytowane)

Być może nieporównywalne z tym iż niekoniecznie na korzyść NH :D -było tu już chyba na forum pisane (jak dobrze pamiętam :blink: ) coś na temat tylnych osi w NH TD i zastosowania w nich łożysk kulowych zamiast (co podpowiadałaby zwykła logika ) stożkowych.Swoją drogą C-360 ma (jak na ciągnik tej wielkości i mocy) całkiem solidne zwolnice.

Edytowane przez jaro
Opublikowano

Mówimy o kilku czy kilkunastu ciągnikach w których faktycznie to rozwiązanie okazało się niewłaściwe. Ale ilość sprzedanych TDD i TD jest ogromna, kilkukrotnie większa niż innych serii. To dlatego temat się pojawia częściej niż inne. Mogę powiedzieć że obecnie awaryjność jednostek TD jest na poziomie około 3%. Więc na każde sto sztuk awarii ulegają 3. To chyba dobry wynik?

Opublikowano

Taki sobie...dla tych trzech wybrańców :D .

"Mówimy o kilku czy kilkunastu ciągnikach w których faktycznie to rozwiązanie okazało się niewłaściwe"-to znaczy że tylko w kilku czy kilkunastu ciągnikach zastosowano takie rozwiązanie czy też w tych kilku czy kilkunastu (na razie-przecież te ciągniki mają dopiero po parę lat) okazało się że takie rozwiązanie spowodowało awarię ?

Opublikowano

Użyłem złego sformułowania - chodziło mi o wadę techniczną elementu która doprowadziła do awarii. Ale zmierzam do tego, że TDtek już sporo sporo więcej na rynku dlatego o ich awariach słychać proporcjonalnie częściej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v