Zaloguj się, aby obserwować  
dabi05

Awaria wałka

Polecane posty

dabi05    0

Witam,

Prosze o pomoc w temacie mianowicie podczas pracy z glebogryzarką, w pewnym momencie, przestał pracować, wałek...

i nie wiem co mogło się tam stać, jaka przyczyna co zrobić?

 

z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czacha17   
Gość czacha17

Trudno coś powiedzieć nie widząc ciągnika ,ale ja obstawiam że ścięło frezy na tarczy sprzęgłowej ,ale jak podnośnik działa normalnie to będzie coś innego .

 

Przy zgaszonym silniku przestaw dźwignię na włączony WOM i sprawdź czy dasz radę obrócić końcówką wałka ,jak się będzie obracać to chyba nie ma innej rady tylko wyciąg siedzenie i zdejmij pokrywę skrzyni biegów ,może zobaczysz przyczynę awarii ,jak nic nie będzie widać to raczej musisz rozpołowić ciągnik i sprawdzić sprzęgło czy nie są zerwane frezy na tarczy lub na wałku sprzęgłowym drugiego stopnia .

 

Takie jest moje zdanie ,ale niech wypowiedzą się fachowcy lub ktoś kto miał taki przypadek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabi05    0

no podnośnik działa więc musze dupe rozebrać i tam może coś poszło

dzięki za odp pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dylek    2

Tryb napędzający wałek może się oberwał na wielu kline proponuje wyjąc najpierw wałek wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
    • Przez lesio321123
      Witam szukam.na szybko pomocy otóż. Po zamatowaniu zwolnicy do obudowy mechanizmu roznicowego na górze wystąpiły minimalne luzy po dociagnieciu śrub już mocno na dole wszystko dolega fajnie A na górze jest szpara maucieńka... to przez oringi mogą być za grube?... dodam że śrubki na wkretak płaski którymi przykreca się pierwsza część obudowy zostały dokręcone  Bardzo proszę o szybką pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj