Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

Opublikowano

mi pękł blok po przez nie spuszczenie wody w zimę a w C-360 za pompą wtryskową i udało mi się skleić tak że nawet kropelka wody się nie pokaże a zrobiłem tak kupiłem 2x kleje w sklepie z częściami motoryzacyjnymi i jeszcze kupiłem włókno szklane w sklepie z farbami i na zmianę klej włókno i tak chyba z 4 warstwy i to przygniatałem palcem żeby klej weszedł e te włókna i jest ok a mlej to był z poxikolu coś za 25zł życzę powodzenia .

Opublikowano

Jezeli bedziesz uzywal ciagnika sporadycznie to klej, a jak bedzie pracowal pod duzym obciazeniem to nie wytrzyma dlugo

Ja u siebie skleilem ale to jest staruszek z 65r do pomocy a nie pracy :D

Opublikowano

Polecam abyś na końcach pęknięcia wykonał wiertarka otwory, aby pęknięcie nie postępowało dalej. Otwory te możesz też nagwintować, a po sklejeniu dodatkowo przykręcić kawałek blaszki 2 mm wykorzystując wczesniej wykonane i nagwintowane otwory.

Opublikowano

Tak jak kolega poprzednik pisał otwory koniecznie ,klej najlepiej dobrej firmy dwuskładnikowy ,powierzchnia dobrze odczyszczona i zrysowana aby klej lepiej trzymał ,polecam nałożyć kilka warstw kleju przekładanych matą z włókna szklanego sprawdzone-na lata

Opublikowano

wydaje mi się że te wiercenie dziur to niekoniecznie ja bym tego aż tak nie rozpaprywał mi w MTZ też pękł blok tak z 10 cm skleiłem i trzyma... nie wiem jak tam jest z dostępem w trzydziesce do tego pęknięcia ale ja robiłem tak: jak się da to małą boszówką zrób na tym pęknięciu delikatny roweczek dokładnie oczyść to miejsce kup klej dwuskładnikowy ładnie zaklej ja to jeszcze numer z bloku na tym kleju goździem na drugi dzień wydrapałem że niby tak musi być teraz się przybrudziło i nieźle to wygląda... do siebie to można ropaprać byle skutecznie ale może kiedyś będziesz chciał sprzedać i jak ktoś zobaczy śruby i jakieś tam kombinacje to zacznie nosem kręcić a sam klej w zupełności wystarczy dobrze zaklejone już nie puści po jakimś czasie to jeszcze dodatkowo od środka kamieniem zajdzie i dzieci po dzieciach

Opublikowano

mojemu ojcu też pęk blok pod wtryskami to woził blok do spawania i przez 10 lat użytkowania nic się z tym nie dzieje a jest to jedyny ciągnik który mamy i robi wszystko . spaw ma kolor miedzi niewiem czym to spawał ale jest to chyba lepsze od klejenia moim zdaniem

Opublikowano

spawanie jest dobre tylko że trzeba wyciągać silnik i byle spawacz też tego nie pospawa musi ktoś co miał z tym do czynienia trochę a klejenie można zrobić we własnym zakresie jest wygodniejsze tańsze i też zdaje egzamin

Opublikowano

najlepiej to zespawać blok silnika tez miałem problem z moim ursusem 360 nie spusciłem wody i pokazały sie pękniecia na bloku sciągnołem blok i zespawałem elektrodom i trzyma mi na stałe a robie nim codzienie na polu po 9 godzin

Opublikowano

najlepiej to zespawać blok silnika tez miałem problem z moim ursusem 360 nie spusciłem wody i pokazały sie pękniecia na bloku sciągnołem blok i zespawałem elektrodom i trzyma mi na stałe a robie nim codzienie na polu po 9 godzin

to co ty robisz tym traktorem że co dziennie po 9 h?  :D

Opublikowano

mi też pękł blok w tym samym miejscu w c330... niby nie miało być mrozu, a jednak było -3 i poszło w p.... Już chyba 10 razy w tym roku spuszczałem i wlewałem wodę, a teraz nie no by go trzasło. Chyba na początek spróbuje to jakoś skleić, jakiś konkretny klej może ktoś polecić, CX 80, czy żywica z wypełniaczem metalicznym? Jak nie to będę próbował spawać ale też nie wiem jaką elektrodą bo są niby specjalne do żeliwa (niklowe) ale też czytałem, że sprawdzają się do takich rzeczy elektrody miedziane. Z tego co czytam to u wszystkich pęka w tym samym miejscu, ktoś wie orientacyjnie jaka grubość jest tam żeliwa?

Opublikowano

Blok można spawać ,dobór elektrod jest różny, jedne ładnie wtapiają  inne czysto spawają , bez kraterów itp dobrać jest nieraz  ciężko bo w lokalnych sklepach maja najtańsze i nie wiadomego pochodzenia, jestem spawaczem kilka razy już spawałem żeliwa różne między innymi (tzw okular do pługa kverneland), bloki silników , skrzyń  itp.(nawet bez widocznego spawu, po prostu gościu na sprzedaż szykował więc  spaw by odpychał klientów  trochę zabawy i ani śladu spawania .proces sam w sobie dosyć trudny dla laika całkiem inaczej niż stal czarną , zalecam spawać tylko w pozycji podolnej jak to ma być szczelne i wytrzymałe, żeliwo nie lubi innych pozycji (zaraz się znają fachowcy co spawają we wszystkich pozycjach żeliwo ,powiem w żarcie" tylu fachowców co spawaczy") można ale to wtedy jest tzw(smarkanie) a nie spaw prędzej czy później pęka lub cieknie , no ale wiadomo nieraz się nie chce wyciągać silnika z ciągnika   bo to czasochłonne . Jak jakieś  pytanka to na e-mail kocentm@op.pl

Opublikowano
Jak w temacie. Woda, mroz, skutki znane. Blok niby pospawany, dla pewności zaklejone klejem, jednak po dluzszej pracy jest kilka kropelek. Delikatnie sie poci. Zaczynam sie martwic, bo teraz zima, a jak przyjdzie sezon i ciagnik bedzie mial więcej pracy, to czy nie bedzie cieklo i lecialo. Po poradzilibyscie zrobić? Dac komus do spawania, kto sie konkretnie na tym zna? Czy na ten klej (dwuskladnikowy) nalozyc jeszcze jedna warstwe tego kleju i zobaczyć co sie bedzie dzialo? Licze na odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v