Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Na żadnej tarczce nie mam ząbków wszystkie poleciały. Sprężynki kólka i seger są od czegoś innego (znając życie skończe romontować jedno popsuje się następne). Muszę poszukać lepiej bo na alegro ale nie mogą znaleźć. Szukałem tarczki sprzęgła tak?

Opublikowano

Tak nawiasem mówiąc dobrze by było zdjąć pokrywę boczną z elektrozaworami od EHR i spawdzić czy te części nie wypadły z pozostałych mechanizmów tylnego mostu np. lożyskowania wałka przkazującego napęd na WOM, czy hamulca ręcznego.Czasami fragmenty tarczy ręcznego potrafą uszkodzić przedni napęd.

Opublikowano

Będę musiał ale na razie szukam tych tarczek i najtańsze znalazłem w Korbankach po 160/szt. Jakby mógł mi podać ktoś gdzie mogę taniej kupić to byłbym wdzieczny

Opublikowano (edytowane)

Będę musiał ale na razie szukam tych tarczek i najtańsze znalazłem w Korbankach po 160/szt. Jakby mógł mi podać ktoś gdzie mogę taniej kupić to byłbym wdzieczny

http://allegro.pl/tarczka-cierna-przedniego-napedu-massey-ferguson-i1888749120.html ale nie jestem pewny czekaj na jakiegoś mądrogłowego na bank ci powie a przed rozbiórką coś nie dzialało np wom lub "basia rączkowska"? czy niestety bedziesz musiał robic maly przegląd tyleniego mostu

Edytowane przez tomuss17
Opublikowano

A tak nawiasem mówiąc to hamulec ręczny nie działa mi od kupna ciągnika ok.2 lata i wałek przekaźnika też mi się czasem wyłanczał bo zapalała mi się kontrolkA od filtra hydrauliki czerwona ;[ ;[

Opublikowano

Czy to ta płyta co wchodzą w nią te dwie gałki od biegów?

Jak zobaczyć czy tarczka od hamulca ręcznego jest zjechana czy popsuta?

nie nie kolego p0iszesz jedno wykluczasz drugie jeśli sam piszesz "od biegów" to pewnie jest od skrzyni biegów a dokładniej chodzi o tą po drugiej stronie z elektrozaworami od podnośnika

Opublikowano

Przejrzałem instrukcję i pasuje mi że sprężynki które znalazłem i kulkę są od widelców zmiany biegów. Czy można to sprawdzić odkręcając pokrywę w którą wchodzą gałki od biegów? Czy jestem w stanie zrobić to sam, czy się nie brać?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam taki problem w MF 3095 nie działa przedni napęd i blokada na przednie koła tył jest ok frezy są ok na wałku słychac coś tak jak by przeskakiwało po naciśnięciu blokady ciągną oba koła ale z przeodu po naciśnięciu koła ruszą tak z 1/8 obrotu koła i się wyłączą i tak w kółko a tył cały czas ciągnie co może być przyczyną

Edytowane przez Szymek123
Opublikowano

Witam. Panowie przeczytałem wasze posty,w mojm massey Ferguson 3070 zakończyłel pracę na jesień i wszystko było ok. Na wiosnę ruszam w pole i okazało się włączam przedni napęd, kontrolka się świeci a przedni most nie ciągnie. Nadmieniam, że jak się rozgrzejcie olej w skrzyni to ciężko chodzi na wolnych obrotach,a podnośnik ledwie podnosi. Trzeba dodać gazu... Proszę o porady

Opublikowano
8 godzin temu, pawełsz napisał:

Witam. Panowie przeczytałem wasze posty,w mojm massey Ferguson 3070 zakończyłel pracę na jesień i wszystko było ok. Na wiosnę ruszam w pole i okazało się włączam przedni napęd, kontrolka się świeci a przedni most nie ciągnie. Nadmieniam, że jak się rozgrzejcie olej w skrzyni to ciężko chodzi na wolnych obrotach,a podnośnik ledwie podnosi. Trzeba dodać gazu... Proszę o porady

Podepnij na początek manometr to wiele zmieni w poradach

Opublikowano

Należy podpiąć manometr na deklu od pompy hydraulicznej, czy pokarze ciśnienie pompy,oczywiście na rozgrzanym oleju. Ile powinno wynieść ciśnienie na zegarze i czy to może mieć wpływ na załączanie sprzęgła od przedniego napędu... Ja wyżej pisałem jak się rozgrzejcie to ciężko kierownica się kręci na wolnych obrotach, podnośnik ni może np. Agregatu dźwignąć trzeba dać gazu... Kontrolka od zpchania filtra ni świeci... Proszę o podpowiedzi

Opublikowano

Po włączeniu przedniego napędu spadek ciśnienia na magistrali. Włączenie przycisku powoduje odcięcie dopływu oleju do sprzęgła napędu. Czyli niedomykający sie zawór. Jeżeli spadek następuje po wyłączeniu napędu to na 99% ucieka olej na uszczelniaczach doprowadzających ulej do kosza sprzęgła.

Opublikowano

Mirro,przeglądałem allegro odnośnie tego manometru i

mam jeszcze pytanko. A ten manometr do pomiaru ciśnienia to w jaki złącze ma być wyposażony aby pasował do końcówek w massey Ferguson, np. Na deklu od pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v