tomuss17

Members
  • Ilość treści

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

1 obserwujący

O tomuss17

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2228 wyświetleń profilu
  1. t5dc to stara t4 jest na filtrze cząstek t5ec na adblue mam t4dc i t5ec w podobnych mocach różnica duża dpf pożera dużo mocy nie mówiąc juz o rozmiarach i prześwitach jak kupowałem t4 czyli obecne t5 utility nie bylo opcji na opony r38
  2. nie nie mam ten lipny oryginał z cnh maksymalnie go skróciłem i daje rade zazwyczaj na suwnicy używam
  3. konsoli ??? chodzi ci o suwnice od górnego zaczepu?? innego rozwiązania u mojego dilera nie widziałem a kalibracji nie robiłem bo minimalny błąd 2% jest
  4. 990godzin w 2lata ciągnik pomocniczy do przygotowania paszy dla krow odpowiednik obecnego t5.95 utility nie wiem czy dało by rade wejść wogóle w kalibracje skoro nie reagował na nic a do kalibracji właśnie ustawienie podnośnika jest wazne
  5. wykorzystałem kilka twoich pomysłów i zrobilem tak potencjometr od wysokości na 99 i podnoszenie na 10 i na błotniku max do góry i kontrolka zgasła sama i wszystko hula
  6. a ktoś mi powie czy ehr w kabinie jest na tym samym bezpieczniku co ehr na błotniku??
  7. jeśli ci chodzi o tą blokade to nie włączyłem i przyciski tez nic nie dają
  8. na konsoli zaden błąd nie wywala chodzi ci o blokade na szybkości opuszczania??
  9. to jak ty opisujesz to kontrolka nie miga wiem o tym i czytałem instrukcję wiem o tym że jak użyjesz ehr na blotnikach to musisz przesuwać ten suwak w ciągniki żeby uruchomić podnośnik tu problem jest inny czytaj ze zrozumieniem
  10. witam problem taki nie dziala całe sterowanie ehr w kabinie na konsoli nie wyświetla zadnych błedow jedynie kontrolka z książką przy kierunkach podnoszenia mruga i zeby było śmieszniej ehr na błotnikach działa spotkal sie ktoś z czymś takim ??
  11. Kolego jeśli jesteś vatowcem to masz firme a dla firmy gwarancja 12miechow przeglądy są platne (płacisz za droge serwisantów od kilometra i części co do roboczogodziny nie jestem pewien ) no chyba ze wynegocjujesz coś innego
  12. a to jest taki stereotyp...bo ma rozwiązanie techniczne jak w MTZach?? a w starych wyrobionych MTZach sie tak działo ale czy to aż tak częsty problem w kubotach jeśli chodzi ci o zwrotność no to kubota miażdzy wszystkich budowa mostu i przeniesienie napędu na to pozwala Ale jeśli chodzi ci o moc to bym tak do końca nie patrzał na konie mechaniczne tylko na Nm czyli niutonometry a tu kubota nie ma sie czym pochwalić 360Nm dla 95konnego ciągnika Oprócz konia mechanicznego w danych technicznych mamy także niutonometry. Niutonometr (Nm) to jednostka opisująca moment obrotowy silnika. Jeśli zerkniemy do definicji to zobaczymy pewien eksperyment. Moment obrotowy to z punktu widzenia fizyki to samo co siła, z tą różnicą, że jest to siła w ruchu obrotowym.
  13. sumek widze ze zakupy u tego samego dila robimy skąd jestes ze do kalisza podjeżdzasz??
  14. a ogląda ktoś na YT kamila serwisanta ?? wie ktoś dlaczego tak kręci nosem na skrzynie AC
  15. Na kiedy odbiór?? licze na jakiś wrzut na YT
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj