Skocz do zawartości
winner2005

Nowe wrota do stodoły

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wrota
winner2005    1

Witam. No niestety na wszystko przychodzi koniec no i właśnie wrota do stodoły rozlatują sie. Trafiłem na ofertę jednej firmy w regionie którzy wykonują takie drzwi. Z jednej strony blacha ocynkowana w kolorze z drobnym trapezem ocieplone styropianem 3 cm a od środka blacha ocynkowana z drzwiami 2 na 1 metra. Drzwi mogą być przesuwne lub 2 skrzydłowe te i te w tej samej cenie. I cena to 200 zł za metr przy zamówieniu minimalnym 15 metrów kwadratowych. I teraz pytanie czy to dobra cena i które są lepsze przesuwne czy skrzydłowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfarmer    4518

Co do które lepsze to zależy ci ci pasuje przesuwane to bo są one lepsze od skrzydłowych na pewno masz pewność że przy wietrze wiatr ci ich nie wyrwie anie nie powystawia. Także jak c pasuje bierz przesuwane. A samemu nie możesz wykonać Wrot takie trudne to nie sjt a czy 200zl za metr jest dobra to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz b    21

Robiłem w tym roku drzwi do garaży samemu to drzwi o wymiarach 3,2x2,7 wychodziły mi w granicy 800 zł. Profil 40x40x4 i blacha trapezowa. Jak szukałem drzwi na zamówienie to wychodziło dwa razy drożej niż samemu. Na pewno wyjdzie dużo taniej jak samemu to zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damiandcba    0

Drzwi rzecz bardzo prosta do zrobienia trochę profila blachy trapezowej no i jakieś wózki i szyna jako prowadnica i mamy drzwi przesuwane. Tylko teraz pytanie masz ocieploną stodołe jeśli nie to po co ci drzwi ocieplane gdzie koszt to styropian oraz blacha na drugą strone?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    265

drzwi robione samemu wyjda cie 2 albo i 3 razy taniej a roboty przy tym naprawde nie jest wiele zwłaszcza ze blache zamawiasz sobie na wymiar wiec jedynie pospawanie profila ci zostaje. no i właśnie jak kolega wyżej po co ci ocieplone drzwi do stodoły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

ja dwa tygodnie temu robiłem drzwi do stodoły i obory przesuwne jak będę mniał chwilę to wstawię do galerii w stodole do drzwi są przykręcone rolki a do stodoły kontownik chyba 50*50 i to po tym chodzi, tylko że ja żeby taniej to zrobiłem całe z drewna (swój las i tartak) i teraz złapaly wilgoci i siętrochę wydeły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Mi w tam roku robili drzwi do garaży z płyty warstwowej 7cm w kształtowniku (brąz)też takie drzwi mam w oborze to koszt na gotowo z montażem 100zł za metr kwadratowy. W żniwa robiłem tez drzwi to 3 na 4 wyszły mnie 1100 zł kształtownik 4na5 ścianka 4, blacha brąz lekki trapez a za gotowe z płyty warstwowej tylko białe chcieli 1600 no ale ocieplane nie były potrzebne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

drzwi robione samemu wyjda cie 2 albo i 3 razy taniej a roboty przy tym naprawde nie jest wiele zwłaszcza ze blache zamawiasz sobie na wymiar wiec jedynie pospawanie profila ci zostaje. no i właśnie jak kolega wyżej po co ci ocieplone drzwi do stodoły?

 

 

Aby było jeszcze taniej to można kupić blachę tz. odpadową która wygląda jak nowa i na wrota jak znalazł Ja sam z takiej blach zrobiłem kilka wrót Taką blachę kupuję np w bud-macie a różnica to nawet 30-50% nowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil040193    31

Moim zdaniem lepiej zrobić takie wrota samemu. Napewno wyjdzie taniej. Przesuwne napewno są lepsze bo chyba nie zabierają tyle miejsca co dwuskrzydłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

Tylko że przy otwieraniu będą zachodzić na drugie i wszystkich na raz nie otworzysz a we żniwa to zwykle wszystkie są otwarte, nie wiem jak u was. A ta blacha odpadowa to czym się różni od zwykłej nowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97

Witam koledzy. Przymierzam się w niedługim czasie zrobić kilka bram dwuskrzydłowych i kilka bram przesuwnych.

Na pierwszy plan pójdą bramy skrzydłowe. Macie jakieś pomysły- patenty na bramy?, Jak zrobie ramę z profila to zamocuje na nity blachę trapezową .

Jak przymocuje blachę to od góry i dołu będą dziury na falach. Więc jaki macie lepszy pomysł? Może lepiej kontowniki i od środka zamocować blachę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

kolego montuj na drzwi blache trapezowa T8 bardzo malutki trapezik wiec jest ok ja tak robie wszytkie teraz a i zamiast nitow uzywam wkretow z zaoszczonym koncem wierce i przykrecam za jednym razem i mocniejsze od nita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Dokładnie tak napisał Lukaszjarm, tylko wkręty do blachy malowane, nie do drewna. U mnie w galerii są takie drzwi zrobione.9x5 m

Profile 40x40x2 i x 3 przy zawiasach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97

Ocieplacie je jakiś i dajecie z dwóch stron czy tylko blacha od zewnątrz?

@tomek73 ładnie wyszły Ci te bramy.

@Lukasjarm profil T8 ma tylko 8mm szpary na profilu to nie powinni być źle

Jest T6? ??

Myślę że jakby dać kontownik i blachę dać od środka - na magazynie mam T18 więc odszedłby koszt blachy. Jak macie zrobione bramy to wrzućcie foto w temacie chyba że są prawa autorskie hehe

pozdrawiam

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Jedne mam na T18, i jakoś nie narzekam. Nic się nie dzieje. Zawsze opianować można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

wystarczy że od góry do profilu przyspawasz płaskownik, żeby powstał jakby daszek ,jakiś wąski (zależnie od profilu blachy) i do niego dosuniesz blachę. Wtedy masz zaślepione te szczeliny. Drugie rozwiązanie to uszczeli profilowane ale nigdy nie widziałem do tak niskich profili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek323    0

ja u siebie robiłem drzwi tez chyba z T18 (z dachu mi się zostało) to nacinałem i pospłaszczałem (zrobiłem takie zejścia z "fali" na płask) na dole i górze do tego przeleciałem silikonem dekarskim po górze żeby woda nie zaciekała.

Tez myślałem dać jak kolega @ukasz płaskownik z góry albo mały kątownik tylko ze zacząłem od dołu najpierw spłaszczać te fale zęby mysz mi nie wlazła do ocieplenia ze styropianu. A ze w miare ładnie mi to wyszło to i zrobiłem i górę.

Edytowano przez Maniek323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

Ja mam zakończone tak jak @ukasz. Zamiast nitów to wkręty do metalu. Ramka z profila, z zewnątrz blacha trapezowa (nie pamiętam jaka wys. trapezu), w środku styropian i od wewnątrz blacha ocynkowana. Moje mają 1/3 pleksy od góry dzięki czemu w środku jest dość jasno. (drzwi garażowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

obejzyjcie moje drzwi garazowe niema sie czym chwalic ale ...juz nie wieje sa narazie tymczasowe mam garaz przebudowywac i niema nadproza

 

.....aaa jak robicie na goże winklowke lub ceownik jak ja musi buc osłonietu od sniegu mi troche napadało przymarzło i juz rolki po lodzie niechca sie lekko krecic...ogolnie warto samemu zrobic bardzo tanio wyszło i praktycznie

 

http://www.youtube.com/watch?v=vIwsu_J01BU&feature=youtu.be

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Ładne dodaj jeszcze rolkę na dole na zewnątrz aby się nie bujały na wietrze ja mam z obu stron gładkie więc z uszczelnieniem nie było kłopotu założyłem pasek gumy od taśmociągu na ściane i gotowe .Jak będziesz robił zabudowę nad drzwiami to wysuń ją trochę do przodu i opuśc poniżej rolek to nie będą zamarzać, ot tak moje rady,(ładne audi) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

całkiem sprytnie to wyszło jeszcze napęd dorób i będzie wygodniej wjeżdżać. Tylko to łożysko po ścianie jeżdżące.. Może daj tam jakieś kółko gumowane, albo płaskownik na ścianę bo jak w tynku rowek zrobi i nie dość że ściana uszkodzona to swojego zadania nie spełni. A jak wiadomo rozwiązania tymczasowe są najdłużej. Teraz już za późno aby to zmienić ale najlepiej jak prowadzenia są tak wyprofilowane że drzwi na pierwszych centymetrach troszkę od ściany odsuwają sie wtedy można dać uszczelki i jest szczelniej.

"aaa jak robicie na goże winklowke " musiałem trzy razy przeczytać ale jak się skapnąłem co to za słowo to wiedziałem skąd jest kolega :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    7

Z jakiego profilu zamkniętego zrobi ramę o wymiarach 1,5m na 3,5 metra do której będzie mocowana blacha trapezowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×