dawid323a

Problem z podnośnikiem

Polecane posty

dawid323a    0

Witam, może już był podobny problem ale to problemy z EHR.

Problem dotyczy Renault 110.54 1990r bez EHR.

Ciągnik bardzo wolno podnosi a jeszcze wolniej opuszcza, jest to uciążliwe bo orka to jest masakra bo bardzo wolno to idzie...

Próbowałem regulować ale nic to nie dało... Dodam że jak zgaszę go to podnośnik zamiast trzymać w górze to opada... Nic nie daje dodawanie gazu bo tak samo działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid323a    0

Słuchajcie pompa chyba jest OK. Tu nie chodzi konkretnie o podnoszenie - robi to wolno ale podnosi każdy ciężar, większy kłopot to opuszczanie bo to robi bardzo bardzo wolno...

Ale dziękuję że ktoś sie tym zainteresował;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Zastosuj na dole przy wejściu siłownika wspomagającego trójnik z krótkim wężem zakończonym szybko złączem i podłącz do któregoś z wyjść hydraulicznych-to rozwiąże doraźnie wszystkie problemy z podnośnikiem oczywiście jak pompa jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucek13354    0

Witam jest ustawienie szybkosci podnoszenia ramion jest to linka z przyciskiem na podłodze kabiny pod dzwigniami zagłebienia a konczy sie na tylnym moscie pod kabiną jest taka dzwignia która się przekreca i tym regulujesz szybkosc ramion a to opadanie to siłownik Witam i uszczelnienie tłoka głównego podnosnika w tylnym moscie trzeba rozebrac całą płytę górnom z ramionami pod kabiną i wymienic uszczelnienia tego siłownika robota prosta ale kupe rozkręcania komplet uszczelek 250 zł. brutto u korbanków a jeszcze jedno pytanie czy tam gdzie się wlewa olej hydrauliczny pryska tym olejem albo przez odpowietrznik co tam jest odkręc go i podnies ramiona jak prysnie olejem to na 100% to tłok głowny a oto rysunek tego tłoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Polecam rozwiazanie jakie podał kolega @Renatakw Mam też tak to rozwiązane i nie narzekam tylko zamiast złączy mam węże na stałe skręcone nyplem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj