Skocz do zawartości

Od czego ta kontrolka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A czy widziałeś kiedykolwiek jakikolwiek czujnik na lub przed filtrem od hydrauliki? A ja bym się martwił bo to również może wskazywać na zbyt małe ciśnienie w skrzyni.

Edytowane przez andrejus
Opublikowano (edytowane)

A czy widziałeś kiedykolwiek jakikolwiek czujnik na lub przed filtrem od hydrauliki? A ja bym się martwił bo to również może wskazywać na zbyt małe ciśnienie w skrzyni.

Oto chodzi ze nie ma,no chyba ze pod kabiną cos jest,ale cos musi włączać te kontrolki,cisnienie w skrzyni?-nie ma elektrozaworow wszystko mechaniczne.

Edytowane przez maniek0277
Opublikowano (edytowane)

co to za kontrolka sorki za jakość.

A może macie panowie i panie zdjęcie panelu wyświetlacza z kontrolkami opisanymi ( tak jak w samochodach że na desce świecą się wszystkie kontrolki i każda jest opisana ) byłbym niezmiernie wdzięcznydd.bmp

Edytowane przez piotrekbud
Opublikowano

Panowie potrzebuję pilnie pomocy ,mianowicie chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej (zerknijcie na zdjęcie panelu od Renówki na poprzedniej ( 3) stronie..Kontrolka zapala się przy wyższych obrotach..na niskich gaśnie..

Opublikowano

Chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej strony (wzoruj się na zdjęciu z poprzedniej strony 1 od dołu) skrzynię w ciągniku mam zwykłą mechaniczną rewers równierz..może to być filtr od chydrauliki??albo objaw słabej pompy??4 obrotową podnosi bez problemu ale obraca wolno..być może ma to związek z tym iż przewody idące do siłownika obrotu w pługu są bardzo cienkie a może to któryś filtr zapchany..??kontrolka zapala się na wyższych obrotach..

 

Chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej strony (wzoruj się na zdjęciu z poprzedniej strony 1 od dołu) skrzynię w ciągniku mam zwykłą mechaniczną rewers równierz..może to być filtr od chydrauliki??albo objaw słabej pompy??4 obrotową podnosi bez problemu ale obraca wolno..być może ma to związek z tym iż przewody idące do siłownika obrotu w pługu są bardzo cienkie a może to któryś filtr zapchany..??kontrolka zapala się na wyższych obrotach..

PPOMYŁKA TO MA BYĆ 4 OD PRAWEJ!!!!;-)

Opublikowano (edytowane)

post-124103-0-05229100-1398454316.jpg

 

 

 

Witam. Mam problem z zaznaczoną na zdjęciu kontrolką. Cały czas po przekręceniu kluczyka mruga. Na miarce od oleju jest full. A tak przy okazji gdzie jest wlew oleju do skrzyni?? Renault 103-14 TX 83rok wszystko mechaniczne. Pozdrawiam.

Edytowane przez poli01031992
Opublikowano

Panowie mógłby mi ktos opisać od czego są konkretnie wszystkie kontrolki na pierwszym z zdjęciu w tym temacie? I jeszcze jak by ktoś miał wersję z deską rozdzielczą w której po lewej stronie zamiast wskaznika paliwa i temperatury są kontrolki i co one również znaczą? I ostatnie pytanie. Od czego jest po prawej stronie tu gdzie się steruje hydrauliką zewnętrzną na błotniku są przyciski jeden jest od załączania przedniego mostu a obok jest taki ze śnieżynka i od czego on jest?

Opublikowano

Piszecie że kontrolka która znajduję się pierwsza po prawej na pierwszym zdjęciu w tym temacie jest od ręcznego, a co ona dokładnie sygnalizuje? Mam taki problem że gdy świeci ciągnik nie reaguje na biegi po prostu żadnego nie ma. Miał ktoś taki przypadek?

Opublikowano (edytowane)

a czytales dokladnie pierwsza strone ?

ta kontrolka jest alarmowa, swieci sie w wielu sytuacjach, Twoim problemem jest prawdopodobnie spadek cisnienia oleju badz cos z pradem

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

Czytałem lecz nie wywnioskowałem nic z tego. W którymś poście pisło że świeci się razem z kontrolka 4 od prawej wtedy jest zbyt niskie ciśnienie w hydraulice, oraz że gdy świeci się z kontrolka od ładowania to coś z prądem. Nik jednak nie pisał o takim przypadku gdy świeci się tylko ta kontrolka i jest brak biegów .

Opublikowano

Wykrzyknik na górnym pulpicie zapala się razem ze wszystkimi kontrolkami ostrzegającymi o awarii. Począwszy od tego ze 3 zielone od półbiegów do jazdy do przodu, jedna pomarańczowa od jazdy w tył... ale to pomijamy. Potem jest kontrolka ostrzegająca o niskim stanie oleju w "skrzyni" czy "hydraulice" jak kto woli, i tak jeden olej. Kolejna kontrolka jest od wysokiej temperatury oleju w skrzyni (mi osobiście się nigdy nie zapaliła... oby tak dalej), kolejna kontrolka ostrzega o braku ładowania na sterownik skrzyni biegów (skrzynia TRACTONIC). Jeśli ta kontrolka się świeci, nie możliwa jest zmiana wtedy półbiegów ani zmiany kierunku jazdy (rewers) ;)

Opublikowano

Dzięki kolego za odpowiedz w kwestii opisu kontrolek. Ja jednak musze poszperać o co chodzi z tymi biegami dziś zauważyłem że biegów nie ma tylko do przodu do tyłu ciągnik jeździ.

Opublikowano

Zaciąć się chyba nie zacieła bo było by to na stałe rozumiem a w moim przypadku jest tak że. Nie jest to na stałe tylko zapalam ciągnik i kontrolka się świeci do przodu nic do tyłu jedzie, zgaszę go i tak kilka razy po czym wszystko jest w pożądku i działa. Jak już dział to czasem w czasie jazdy się zaświeci i wtedy do puki jadę to ten bieg jest jak wyłączę to już nie. Wtedy trzeba zgasić i zapalic ponownie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v