Skocz do zawartości
tvt

TC5000

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gumis32    1

Trudno się coś wogóle nowego dowiedzieć o nowych maszynach NH. Nie wiem jak wy ale mi sie wydaje że oni olewają system, nie oktualizują stronki, i to jest bardzo duży błąd. Ludzie mieszkający dosyć daleko od dilera raczej chcą zobaczyć ofertę z neta dopiero jak sie zdecydują to jadą i kupują. Nie wiem jak to z nimi teraz jest dawno nie byłem na ich stronce. Wracając do tematu z fotek wniokuję że kombajn wygląda całkiem całkiem, tylko jak się sprawuje w pracy... trudno wyczuć ;) . Ale chyba tak samo jak TC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Do tych starych tc nie podobały mi sie ale te nowe są super. Tylko ciekawe jakie wyposarzenie.

Będę je jeszcze produkować w płocku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Matey    427

A ma ktoś zdjęcia :<? Wiadomo coś o nim kiedy wchodzi czy cisza ? Zmiana silnika i kabiny i nic więcej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

jest zamontowana nowa kabina z miejscem dodatkowym przypomina kabine csx

silniki sa nowe sterowane comonrely

z nowym rokiem wchodza na rynek

bedzie nadal produkowany w polsce

rowniez od nowego roku beda produkowane prasy BR700 tez w plocku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gumis32    1

@tvt mało tych info :/ byłem wczoraj na stronie NH i wiadomo że jest tam wielkie g****. Żadnej aktualizacji, nic nie wiem ta Polska nic do przodu nie chce czy nie może iść :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

jutro umieszczecos wiecej na temat nowego tc

a te prasy to zmienno komorowe nowa seria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Nowego TC właściwie można już kupić jak ktoś się uprze. Jego produkcja w Płocku już idzie. Zmieniono w nim blachy, silnik, kabinę i zbiornik ziarna. Blachy teraz przypominają CS.Silnik jest sterowany elektronicznie i spala mniej paliwa(przy okazji powiększono zbiornik paliwa-nie trzeba już biegać z karnistrami po polu).Kabina jest powiększona i zmieniono w nim konsolę. Za dopłatą jest "siedzenie pomocnika operatora" i zalaczanie młocarni, hedera, i wysypu guzikami(w standardzie w miejscu siedzenia są nadal dźwignie jak w starych TC).Wprowadzono również nowe okienko do kontroli zboża. Zmiamnie uległ też również szarpacz słomy (zamontowano taki jak w CS)ponieważ ten zalączany elektrycznie nie wytrzymywał(wytrzymywał gdy był odpowiednio zalączany a nie przy pełnych obrotach silnika).Wprowadzono również grzebienia na klawiszach (jak w naszych poczciwych Bizonach). Zwiększono również zbiornik ziarna a przez to zmieniono podajnik zboża. Za dopłatą można również zamówić super wydajne sita(nie widziałem ich jeszcze ale na pewno są przydatne). Aha wprowadzono jeszcze pewne ułatwienia w prowadzenie hedera(w standardzie jest taki systam jak w Claasie Medionie-czyli nie ma poprzecznego poziomowania hedera ale można go opuścić na żadaną wysokość i już tego komputer pilnuje), za dopłatą jest poziomowanie hederem. Pod względem bębna młocącego,rotara, sit to ten sam kombajn-tak samo dobry i udany, te rozwiązania są już montowane od lat 70 i ciągle są świetne. Dobra już nie zanudzam bo się rozpisałem za bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    427

zapowiada sięciekawie, czuje że nabywców znajdzie dużo u nas, w Polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

A zapomniałem o jeszcze jednym zmioniono też wreszcie tą skrzynię biegów(to mnie najgorzej wnerwia w moim). Nowa jest z fabryki ZF i ma 3 biegi w jednym rządku(nie jak przedtem w dwóch).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Ale nie w standardzie, zależy jaką wersję wyposzarzenia się wybierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

a orientuje sie ktos czy klawisze nadal sa na lozyskach czy moze w koncu zastosowali tam drewniane panewki?

bo jestesmy powaznie zainteresowani tym kombajnem ale ojciec troche sie obawia tych lozysk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

Klawisze są nadal na łóżyskach. Klepki są dużo bardziej awaryjne, wiem to z doświadczenia i z opini urzytkownikow. A te łożyska na klawiszach to idą tylko w tedy gdy kombajn ma jakieś wady fabrycznie bo rormalnie to wszystko z nimi jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

drewniane panewki sa duzo lepsze i latwiejsza jest ich ewentualna wymiana. juz 12 sezon kosimy naszym bizonikiem sampo ktory wlasnie ma cos takiego i nawet jeszcze ich nie szlifowalismy nie mowic o wymianie ;)

mysle ze lozyska juz dawno musialbym zmienic co wcale nei jest takie latwe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

No nie wiem, z klepkami miałem tylko takie dycznienia iż kiedyś Nh wspólpracował z Laverdą i razem robili kombajny na klepkach i dealer zawsze się żalił że wytrzymywały 2 3 lata jak ktoś przynich majstrował to się zapiekały. W jednym Bizonie łożyska wytrzymały mi 6 sezonów , w drugim musiałem wymieniać je co roku(miał wade fabryczną nawet Ci z Płocka nie potrafili jej usunąć), a w niebieskim 6 sezów prrebiegały bez rzadnych luzów. 12 sezonów to sporo trzymasz ten kombajn, uważam że osoby które kupują teraz TC nie będą go dłużej urzytkowały niż 9-10 sezonów(kombajnów obecnie produkowanych nie opłaca się już remontować, a przy dobrym urzytkowaniu zrobi się przez ten czas około 2 tys godzin). Z tymi klepkami i łożyskami to jest wiele zdań(prawie każdy ma swoje), to jest tak samo jak by się rozwodzić nad wyższąścią Packomatu nad wałem ciąganym. Ale mniejsza z tym, mam nadzieję że już niedługo zobaczymy nowego TC u jednego z urztkowników AF, w tedy będzie można więcej powiedzieć o tych maszynach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

wytrzymaly 12 sezonow ale w sumie w tym czasie zrobilismy tylko ok 1000 mth. a jezeli chodzi o zakup nowego kombajnu to jestem wlasnie za tc bo jest tego calkiem duzo i w sumie wlasciciele chwala te maszyny a wady jakie narazie przyszly mi do glowy to wlasnie te lozyska i tylko 1 osobowa kabina

ojciec strasznie sie napalil na tego malego df bo bardzo przypomina nasze sampo i ma wlasnie wytrzasacze na panewkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

I zbiornik paliwa ma 400 litrów a nie trzysta już nie trzeba będzie dotankowywać w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

TC niezile sie zmienilo w nowym sezonie bedzie nowe TC poruszalo sie po polskich polach i nie tylko

TC ma zmieniona HYDRAULIKE i HYDROSTATYKE

Ma wiekszy zbiornik barniej komfortowa kabine

bardziej podreczne przyciski i dzwibie lepsza widocznosc z kabiny

nowy wyglad

NOwe silniki Comon Rally TIR 3

Jak ktos posiada nowe tc i stare niech pisze

:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×