Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

 

Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.

Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.

On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?

Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:

Opublikowano

Zeby wyjąc smoka, trzeba zlac olej, zdiąc miske, oczyscic powieszchnie przylegania, dac nową uszczelke... niema to naprawde sęsu, ale jak chcesz :)

Odsrodkowy filtr oleju, wykręcasz z góry nakrętke, zdejmujesz pokrywe, wykręcasz nakrętke, wyciągasz bączek, wykręcasz duzą nakrętka, i wyjmujesz srodek, wszystko w srodku czyscisz, łącznie z dwoma małymi dyszami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Davidmix
      Witam
      Czy jest możliwość zwiększenia prędkości jazdy T 25? Nie zależy mi na mocy.
       
       
    • Przez karol2306
      Witam
      Przymierzam sie do wymiany tulei podnośnika. Poniżej foto. Pytanie da was czy ktoś to robił??? Da rade to wymienić po zdjęciu ramienia i simeringa czy trzeba rozbierać cały tył?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v