Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Po co pisać posty które nic nie wnoszą do tematu a tylko nabijają licznik postów ;[. Przecież na wcześniejszych zdjęciach widać dokładnie 4-cylindrowy 6125R - tyle w tym temacie.

Opublikowano

No i panowie wszystko się wyjaśniło prawdopodobnie na polskim rynku pojawią się tylko modele

 

Z serii 6R:

 

6170R (moc znamionowa 200 KM z IPM według normy 97/68 EC)

6190R (moc znamionowa 220 KM z IPM według normy 97/68 EC)

6210R (moc znamionowa 240 KM z IPM według normy 97/68 EC)

 

Z serii 7R:

 

7200R (moc znamionowa 200 KM według normy 97/68 EC)

7215R (moc znamionowa 215 KM według normy 97/68 EC)

7230R (moc znamionowa 230 KM według normy 97/68 EC)

7260R (moc znamionowa 260 KM według normy 97/68 EC)

7280R (moc znamionowa 280 KM według normy 97/68 EC)

 

Więc numer modelu określa moc znamionowa według normy 97/68 EC... Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Poczekajcie cierpliwe, zamiast wróżyć z fusów. dry.gif

Opublikowano
Poczekajcie cierpliwe, zamiast wróżyć z fusów.

 

Bobek masz oczywiście racje ale może się tak zdarzyć, że dany sprzęt nie jest przeznaczony na dany rynek miejmy jednak nadzieję, że się mylę wiadomo jedno, że seria 7030 premium i waterloo odeszły do historii... Pozdrawiam

Opublikowano

Na początku JD odświerza modele powyżej 170 KM bo od nowego roku będzie obowiązywała norma spalin TIER 3B na ciągniki powyżej 170 KM. Na mniejsze modele maj trochę więcej czasu. Przecież było widać na zdjęciach model 6125R więc nie gadajcie dziwnie że nie będzie małych JD 6R.

Opublikowano (edytowane)

[cenzura] z tego co zobaczyłem w tej tronie to 7R ma kabine całkiem jak 8R i brdzo mi się spodobała bo wcześniej to 4+ a teraz 5+ tak samo z 6R która jest na 5.

Z wyczytanych informacji to 6R ma bardzo bogatą game zastępuje 6030premium i 7030premium a 7R jednak waterlo. Nie moge się doczekać premiery :rolleyes:

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

byłem w Portugalii na JD nowości wprowadzanie modelu zacznie się od największego no i można się spodziewać 6M mam sporo zdjęć nawet ramy modeli 6,7,8,9R ale żadna z fotek które wysyłam na agrofoto nie zostaje opublikowana nie wiem dlaczego !

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki za informacje i ukrócenie proroczych przepowiedni. wink.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Osiem biegów pod obciążeniem. rolleyes.gif Bye, bye Dyna-6. biggrin.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Osiem biegów pod obciążeniem. rolleyes.gif Bye, bye Dyna-6. biggrin.gif

JD dogonił McCormicka :lol: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v