Skocz do zawartości

Polecane posty

lukasz0602    2
Napisano (edytowany)

- Z John Deere jesteś o krok naprzód

- Z John Deere nabierzesz prędkości

- Poznaj doświadczenie przyszłości z John Deere

- Przygotuj się na R-ewolucję John Deere

Dowiesz się więcej już 22 czerwca.

 

Co myślicie o tej reklamie? Czyżby zapowiedź nowej serii? Np. 6R?

Edytowano przez yacenty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

Premiera nowego kombajnu albo ciagnika 7R ,W polsce nie bylo jeszcze premiery 7R tak wiec sprawa rozwiazana


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

b0gdan    86
Napisano (edytowany)

skopiowali maskę z URSUSA :lol: :lol: :lol: URSUS nie opatentował maski i takie tego efekty ;)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

O la boga wszystko wszystkim ale ten ciagnik jest do prawdy szkaradny

:blink:

Oczywiscie wyglad to nie wszystko liczy sie oczywiscie wnetrze ;) wiec ja sie pytam gdzie jest ta słynna rama bo tu jej zapewne nie ma :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

gdzie?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52
Napisano (edytowany)

Najprawdopodobniej widzi ją w marzeniach hehe

O ile sie orirntuje ta seria tak jak slawna 6 D nie posiada ramy

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    12

super wyglada ta 7.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

@timasz zaprawdę powiadam ci nie orientujesz się :lol:

niestety lepszych zdjęć na necie niema i tu też słabo widać ale podkreślam dla obeznanych w temacie na zdjęciu w poście #2 widać jak ta rama się zaczyna ale oczywiście według "ZNAWCÓW" tak szybko jak się zaczęła się pewnie skończy :P tu może też nie najlepiej to widać ale zawsze coś 7R1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

akurat w tym przypadku jest widoczna konsola do ładowacza, i rama przedniego TUZ, wię ciężko określić czy ciagnik posiada własną ramę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

Trochę dziwne byłoby żeby konsola od ładowacza była przykręcona tylko do ramy tuz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

Wiem i powiem więcej :D z tego co widziałem to u różnych producentów ładowaczy czołowych przednia część "łapiąca" ciągnik za konsolę przedniego mostu wraz z częścią 'łapiącą ładowacz" stanowiły wspólną całość występuje to nawet w konsoli JD dedykowanej dla bezramowej 5G no ale oczywiście tutaj mamy to wszystko połączone śrubami :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

I chwała im za to lecz jak dobrze mi wiadomo 7R to tradycyjnie produkt amerykański następca 7030 Waterloo i ma to się nijak do 6R-Mannheim i tu ta seria obejmie produkowane do tej pory 6030 i 7030 Premium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Ale ja nie pisze o jakims 6R tylko o 7 r i nie ma on ramy trudno i darmo i nawet tradycja tu nic nie pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196

Dlatego też czytajmy ze zrozumieniem :P i wypowiadajmy się w tematach do tego przeznaczonych ;) .To jest temat o 6R B) , a o 7R jest w linku który podałeś :D

Podobnież największe modele będą miały symbole 6170R, 6190R i 6210R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Ludzie co wy z tą ramą. Widać, że prospekty robią swoje i rama musi być. Bez ramy to niby co pęknie. To nie c 360 jeśli nie ma ramy to widac nikomu nie potrzebna. Dzisiaj każdy oszczędza i dobrze jeśli troche żelastwa zostanie. Pomnoży się przez ileś tam sztuk i będzie spory zysk w skali roku np. A ta maska to rzeczywiście nie popisali się może biura projektowe też do chin przenieśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

z reguly to co jest tansze jest lepsze, ech...

 

z reguly to w prospektach nie pisza za wiele o ramie.

bez ramy jest wieksze prawdopodobienstwo, ze peknie, powstana luzy, przecieki.

nie peka dlatego, ze zdecydowana wiekszosc nie wykorzystuje mozliwosci ciagnika i na tym zeruja producenci. gdyby wozic na nich ciezary takie jak w folderach sie chwala to by dlugo nie pojezdzily.

dbasz o kondycje finansowa producenta ciagnikow czy swojego gospodarstwa?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to powiedział gość od eksploatacji maszyn, w Polsce mało kto dopłaci za lepszy produkt...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627
Napisano (edytowany)

Producenci ciągników czy tam innych rzecz sami dbają o swoją kondycję. A co do ramy jd chwali się nią gdzie tylko może. Zauważyłem, że już nie raz dyskusja o tych ciągnikach sprowadzała się do braku lub posiadania ramy. Dbając o kondycję finansową gospodarstwa zwrócił bym raczej uwagę na koszty eksploatacji, wydajność. Rama jest dla mnie 2 nawet 3 rzedną sprawą. Co do pekania to prędzej tura czy tuz przedni czy tylny połamiesz niż ciągnik na pół peknie. Jak już mówiłem pękały 60 tki lub inne rzęchy w tych ciągnikach tej klasy z ramą czy bez raczej bym na to nie liczył.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

No bo jak zawiesisz to na 200konnym ciągniku co spowodowało peknięcie c360 to napewno nie ma na cos takiego liczyć :lol: Tego dużego odpowiednio przesiłować i też tak się może zdażyć B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez darekspire90
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-john-deere-6230-nowy-agregowany-z-przyczepa-18-t-CID757-IDvzysm.html warto sie w coś takiego bawić nie znam sie na john deerach a chce moją valtre wymienic na coś innego bo juz mi zaszla za paznokcie czy lepiej kupić nowego tyle ze podkreśle to ze ten jest bez dpfu
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.