Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

wez 6170R ja mam i nie narzekam a starego siundy z zachodu wezmiesz i za chwile w niego wsadzisz tyle ze glowa mala

Opublikowano

A blokada mechanizmu różnicowego w przednim moście jest uruchamiana razem z tyłem po wciśnięciu przycisku? a może blokada jest tylko dla tylnego mostu a przód się sam załącza albo i nie? Czy można nią sterować w funkcji automatycznej typu koła w przód patrzą idzie ruszę kierownicą wyłączone?

Opublikowano

W tych z lat 2000 i wyżej jednym przyciskiem włączasz obie blokady. W starszych nie wiem ale chyba też. Automatyka blokady byc może jest dostępna w dużych modelach. W takich koło 100 km to chyba nawet w nowych automatyki blokady nie dokupisz. Nie wiem czy w serii 5r czy 6x30 automatyka napędu jest? Czyli rozłączenie napędu po przekroczeniu danej prędkości.

Opublikowano

Witam

 

Mam do kupienia John Deere 6210r ze skrzynią direct drive. Mam pytanie dot. jej trwałości. Czy są z nią problemy w późniejszej eksploatacji? Wiem, że przekładnia jest dostępna od niedawna, ale może ktoś już miał z nią styczność w dłuższym okresie. Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

ja sie zastanawiam kto wam takie brednie wciska ze sie filtr zapycha ze nie mozna na lekkim gazie jezdzic i jeszcze inne pier**ly jezdzi sie normalnie jak sie chec i nie zwraca uwagi na filtr po ilus tam set motogodzinach sie wyapli i pojechal dalej

  • Root Admin
Opublikowano

To prawda że na biegu jałowym 6R z DPF mogą pracować tylko 2min? i zaraz jest automatyczne oczyszczanie filtra?

center, wybacz ale kto takie bzdury rozpowiada?

DPFy w osobókach są już z tego co ja kojarze koło 10lat

czy słyszałeś aby autem osobowym z silinikiem diesla trzeba bylo zatrzymywac sie aby wypalić filtr albo ze nie można stać na swiatłach dłużej jak 2 minuty?

przejechałem 150tys km autem z dpfem (auto z 2007roku) i raz, dosłownie raz widziałem kontrolkę dopalania filtra.

W ciągnikach przecież są te same silniki - tak samo działają tylko deczko większe - 6.8L czy 4.5L a nie 1.9 czy 2.0 jak w osobówkach. to musi działać tak samo

Opublikowano

Właśnie wczoraj rozmawiałem z osobą która jest zainteresowana nabyciem poważnie takiego ciągnika i tak mi powiedział, dealer nic nie mówił ale cos go gasił podczas pokazu więc sam nie wiem a jak go parkował to bardzo bardzo dużo gazu dawał nie wiem po co. Ale jeśli to nie prawda to tym lepiej dla tej maszyny.

 

Yacenty to w takiej lekkiej pracy na niskich obrotach załóżmy do 1400 obr/min długa praca z takimi obrotami to po jakim czasie miałeś oczyszczanie filtra (jeśli się zdarzyło) ?

 

Zauważyłem też ciekawą rzecz ze ciągniki z serii 6R nowe wchodzą bardzo bardzo powoli na obroty po wciśnięciu pedału gazu. Natomiast stara wersja na pompie 6SE wchodzi dużo dużo szybciej prawie jak benzyna, czym to jest spowodowane ?

Opublikowano

W serwisie takimi zeczami raczej się nie zajmują. 6 r ma dodatkowy wtryskiwacz paliwa do katalizatora dpf. Jesli temperatura filtra spadnie poniżej 350 st c doprowadzane jest paliwo w celu dogrzania filtra. Doodatkowo kierowca może tą procedure uruchomić z kabiny. Po zapaleniu się odpowiedniej kontrolki. W 6r nie ma potrzeby specjalnego zostawiania silnika z jakimis wyższymi obrotami itd. Nie wiem jak jest to rozwiązane w np 6m one sa tańsze więc układ może być prostszy. Skoro patryk pracuje/praktykuje w serwisie to może wam opisze czy układ dpf w 6r i 6m wyglada podobnie czy są różnice. Spalanie oczywiście będzie wyższe ze względu na obsługę filtra dpf. Silniki z dpf i egr musza pracowac na bogatszej mieszance. Ze względu na redukcje tlenków azotu w spalinach i ich dopalanie przez zawór egr. W przeciwieństwie do silników z dpf i egr. Silniki z scr mogą pracoac na ubższych mieszankach. Zwiększoną zawartosc tlenków azotu powstającą przy spalaniu uboższych mieszanek zneutralizuje katalizator scr. Filtr dpf jest nie potrzebny ponieważ przy uboższych mieszankach jest mniej sadzy i co2.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

John widoczny na zdjęciu jest konstrukcji pełnoramowej :) jak sobie wyobrażacie gdyby ciągnik bez własnej ramy pracował by z turem i miał by podniesć np 1.5t? Czy nie było by to lekkie samobójstwo :). Pod takim ciężarem ciągnik mógł by się złamać a JD nie pozwolił by sobie na takie głupie błędy :)

Oj znawcy znawcy... ;)

Opublikowano

hej zastanawialem sie teraz czemu zrobili wyzsze maski w 6r przeciez teraz te nowe 6rc i 6mc maja maski nizsze jak w starej serii i wyglada to dobrze a w 6r i 6m ciut jak by za wysoko ciekawe czy bedzie jakis lifting bo jak zajzec pod maske to tam tyle miejsca ze ten dpf mozna dac nizej

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hubertuss mistrzu po 1 to nie widziałem tego, że jest 15 stron które są związane z tym tematem. Nie musisz być złośliwy bo ja dla Ciebie nie jestem kolego... :)

A co powiecie o John 6150r czy da rade z wozem asenizacyjnym Joskin quadra 18000l tandem/tridem i pługiem 4x50/ 5x50 hydrauliczny overum :)

Pozdrawiam może teraz się wykażesz hubercie.

Opublikowano

Najpierw drwisz z innych, że niby to nie wiedzą o czym piszą. Sam nie potrafiąc zajażyć, że zdjęcie jest wklejone dwa czy trzy lata temu. I że od tego czasu napisano 15 stron. Chciałes pokazać jaki to mądry i bystry jesteś i figa z tego wyszła.

Zdjęcie wklejono, kiedy 6r nie było jeszcze w polsce i ludzie nie wiedzieli dokładnie jak jest zbudowany i jakie wyposażenie posiada z tąd była dyskusja o ramie. Dzisiaj gdy tylko w zeszłym roku samych 6150r sprzedano 400 sztuk jak gdzies czytałem. Do tego kazdy zainteresowany może obejżec ciągnik u dealera lub na pokazach. przekonać się czy ma rame czy nie a potem udawac bystrego na forach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Fajny jesteś hubertus i widze też że bardzo mądry... :)

Może i się zagapiłem z tym zdjęciem ale chciałem dobrze i to nie powód abyś teraz ze mnie drwił bo ja z Ciebie nie drwe :) koleżko...

Oj znawco znawco...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v