Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

- Z John Deere jesteś o krok naprzód

- Z John Deere nabierzesz prędkości

- Poznaj doświadczenie przyszłości z John Deere

- Przygotuj się na R-ewolucję John Deere

Dowiesz się więcej już 22 czerwca.

 

Co myślicie o tej reklamie? Czyżby zapowiedź nowej serii? Np. 6R?

Edytowane przez yacenty
Opublikowano

O la boga wszystko wszystkim ale ten ciagnik jest do prawdy szkaradny

:blink:

Oczywiscie wyglad to nie wszystko liczy sie oczywiscie wnetrze ;) wiec ja sie pytam gdzie jest ta słynna rama bo tu jej zapewne nie ma :P

Opublikowano

@timasz zaprawdę powiadam ci nie orientujesz się :lol:

niestety lepszych zdjęć na necie niema i tu też słabo widać ale podkreślam dla obeznanych w temacie na zdjęciu w poście #2 widać jak ta rama się zaczyna ale oczywiście według "ZNAWCÓW" tak szybko jak się zaczęła się pewnie skończy :P tu może też nie najlepiej to widać ale zawsze coś 7R1.jpg

Opublikowano

Wiem i powiem więcej :D z tego co widziałem to u różnych producentów ładowaczy czołowych przednia część "łapiąca" ciągnik za konsolę przedniego mostu wraz z częścią 'łapiącą ładowacz" stanowiły wspólną całość występuje to nawet w konsoli JD dedykowanej dla bezramowej 5G no ale oczywiście tutaj mamy to wszystko połączone śrubami :lol:

Opublikowano

I chwała im za to lecz jak dobrze mi wiadomo 7R to tradycyjnie produkt amerykański następca 7030 Waterloo i ma to się nijak do 6R-Mannheim i tu ta seria obejmie produkowane do tej pory 6030 i 7030 Premium

Opublikowano

Dlatego też czytajmy ze zrozumieniem :P i wypowiadajmy się w tematach do tego przeznaczonych ;) .To jest temat o 6R B) , a o 7R jest w linku który podałeś :D

Podobnież największe modele będą miały symbole 6170R, 6190R i 6210R

Opublikowano

Ludzie co wy z tą ramą. Widać, że prospekty robią swoje i rama musi być. Bez ramy to niby co pęknie. To nie c 360 jeśli nie ma ramy to widac nikomu nie potrzebna. Dzisiaj każdy oszczędza i dobrze jeśli troche żelastwa zostanie. Pomnoży się przez ileś tam sztuk i będzie spory zysk w skali roku np. A ta maska to rzeczywiście nie popisali się może biura projektowe też do chin przenieśli.

Opublikowano

z reguly to co jest tansze jest lepsze, ech...

 

z reguly to w prospektach nie pisza za wiele o ramie.

bez ramy jest wieksze prawdopodobienstwo, ze peknie, powstana luzy, przecieki.

nie peka dlatego, ze zdecydowana wiekszosc nie wykorzystuje mozliwosci ciagnika i na tym zeruja producenci. gdyby wozic na nich ciezary takie jak w folderach sie chwala to by dlugo nie pojezdzily.

dbasz o kondycje finansowa producenta ciagnikow czy swojego gospodarstwa?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak to powiedział gość od eksploatacji maszyn, w Polsce mało kto dopłaci za lepszy produkt...

Opublikowano (edytowane)

Producenci ciągników czy tam innych rzecz sami dbają o swoją kondycję. A co do ramy jd chwali się nią gdzie tylko może. Zauważyłem, że już nie raz dyskusja o tych ciągnikach sprowadzała się do braku lub posiadania ramy. Dbając o kondycję finansową gospodarstwa zwrócił bym raczej uwagę na koszty eksploatacji, wydajność. Rama jest dla mnie 2 nawet 3 rzedną sprawą. Co do pekania to prędzej tura czy tuz przedni czy tylny połamiesz niż ciągnik na pół peknie. Jak już mówiłem pękały 60 tki lub inne rzęchy w tych ciągnikach tej klasy z ramą czy bez raczej bym na to nie liczył.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v