Skocz do zawartości

Polecane posty

wojtas972    8

a co za roznica?? jesli ci pali bez problemu na wodzie to i na plynie tym bardziej chyba ze zalewasz go goraca woda i odpalasz to wtedy to juzinna bajka

silnik masz dobry?? po remoncie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1734

Ja od zawsze u 3512 płynem zalany i niema problemu z odpalaniem. Jak poniżej -10 to podlączam prostownik i palę na prostowniku bo świeca musi zagrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesiek5672    53
Napisano (edytowany)

Ja w 3 p cały czas mam płyn i nie ma żadnego problemu jeśli masz dobre akumulatory <_<

Edytowano przez grzesiek5672

"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Akumulatory ma dobre w zimę ciepłą wodą był zalewany ale palił odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1086

U mnie i na ciepłej wodzie i na nowych akumulatorach ledwo pali, tzn. kręci rozrusznikiem, z tłumika biały dymek a on nie może załapać. Jak myślicie- po remoncie będzie lepiej palił? 23 lata i silnik w oryginale. Nie wiem ile ma mth bo licznik miał "przerwę" po 2 tys. i dopiero kilka lat temu linkę wymieniliśmy.


Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

SPRZEDAM:

ROZRZUTNIK DWUOSIOWY

KOMBAJN ANNA

SADZARKA DO ZIEMNIAKÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo    11
Napisano (edytowany)

co do płynu w 3P to owszem ale jeśli wczesniej cały czas była woda to kamien mógł uszczelnić drobne szczeliny w chłodnicy (jeśli jest długo używana,nie zdziw się wycieków). Kolego danielhaker sprwdż w czasie remontu dobrze głowice bo to sie dużo ma do odpalania.

Edytowano przez Remo

Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

glowica?? chyba zawory :P bo poza nimi to nic sam z nia nie zrobisz

zawory jak cos to ustawia sie na 0,30mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    32

witam mam zalanego 3p wodą i załozyłem tura do niego i tereaz bedzie prawie codziennie potrzebny w zimie i che go zalac płynem i czy to mozna zalać go płynem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Zalej śmiało płynem i załóż sobie świecę płomieniową, nie biedzie problemów zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nawet świecy płomieniowej nie trzeba, bo przecież ten silnik ma gniazdo na świecę żarową. Co do tego czy zalewać płynem cały czas rozmawiamy w tym temacie http://www.agrofoto....0/page__st__320

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    225

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Witaj nie jestem do końca pewny ale wydaje mi się, że silnik 3P posiada oryginalniew głowicy lub przy kolektorze ssącym jedno miejsce na świecę żarową.

 

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Tak na prawdę to każdy silnik chłodzony cieczą chłodzącą powinien pracować na płynie, w starych termostatach była taka dziurka która zapobiegała zamarzaniu wody w chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Świeca jaka występowała w Perkinsie to płomieniowa. Montuje się ją w kolektorze ssącym. W 3P występuje, ale nie zawsze w kolektorze ślad miejsca montażu.

Świeca płomieniowa nie żarowa. Zapamiętaj. :)

Pozdrawiam mtracz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    225

Nie pospawasz aluminium spawarką transformatorowa.

Kiedyś wstawiałem świece do 912, to wywierciłem otwór i nagwintowałem, ścianka była z 3 mm, i spokojnie starczyło.

Tylko jest taki problem że świece z MF mają gwint calowy, ja pożyczyłem gwintowniki, a teściu podobnym metrycznym nagwintował trochę wkręcił, żeby szczelne było, i też jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    32

No ja przymierzam sie załozyć świece do 3p tam jest zgrubienie w kolektorze wywierce otwór i na gwintuje i bedzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Ale jak nie ma to da się zrobić jak w każdym innym kolektorze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez kombinator18
      zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze
       
       
       
      ursus 4011 bym zapomnial
       
      Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.