Skocz do zawartości

Polecane posty

wojtas972    8

a co za roznica?? jesli ci pali bez problemu na wodzie to i na plynie tym bardziej chyba ze zalewasz go goraca woda i odpalasz to wtedy to juzinna bajka

silnik masz dobry?? po remoncie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2416

Ja od zawsze u 3512 płynem zalany i niema problemu z odpalaniem. Jak poniżej -10 to podlączam prostownik i palę na prostowniku bo świeca musi zagrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesiek5672    53
Napisano (edytowany)

Ja w 3 p cały czas mam płyn i nie ma żadnego problemu jeśli masz dobre akumulatory <_<

Edytowano przez grzesiek5672

"Zetor Team" :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do galerii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Akumulatory ma dobre w zimę ciepłą wodą był zalewany ale palił odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    1238

U mnie i na ciepłej wodzie i na nowych akumulatorach ledwo pali, tzn. kręci rozrusznikiem, z tłumika biały dymek a on nie może załapać. Jak myślicie- po remoncie będzie lepiej palił? 23 lata i silnik w oryginale. Nie wiem ile ma mth bo licznik miał "przerwę" po 2 tys. i dopiero kilka lat temu linkę wymieniliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo    12
Napisano (edytowany)

co do płynu w 3P to owszem ale jeśli wczesniej cały czas była woda to kamien mógł uszczelnić drobne szczeliny w chłodnicy (jeśli jest długo używana,nie zdziw się wycieków). Kolego danielhaker sprwdż w czasie remontu dobrze głowice bo to sie dużo ma do odpalania.

Edytowano przez Remo

Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

glowica?? chyba zawory :P bo poza nimi to nic sam z nia nie zrobisz

zawory jak cos to ustawia sie na 0,30mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    32

witam mam zalanego 3p wodą i załozyłem tura do niego i tereaz bedzie prawie codziennie potrzebny w zimie i che go zalac płynem i czy to mozna zalać go płynem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Zalej śmiało płynem i załóż sobie świecę płomieniową, nie biedzie problemów zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nawet świecy płomieniowej nie trzeba, bo przecież ten silnik ma gniazdo na świecę żarową. Co do tego czy zalewać płynem cały czas rozmawiamy w tym temacie http://www.agrofoto....0/page__st__320

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

 

Rozjaśnij swój tok myślowy bo się zgubiłem.

Jak jest tam gniazdo to na świecę płomieniową, a nie w każdym 3P występuje.

Witaj nie jestem do końca pewny ale wydaje mi się, że silnik 3P posiada oryginalniew głowicy lub przy kolektorze ssącym jedno miejsce na świecę żarową.

 

Dokładnie, a te silniki zawsze powinne w zimie być płynem zalane, bo w czasie jazdy w mrozy potrafi woda w chłodnicy zamarznąć.

Tak na prawdę to każdy silnik chłodzony cieczą chłodzącą powinien pracować na płynie, w starych termostatach była taka dziurka która zapobiegała zamarzaniu wody w chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Świeca jaka występowała w Perkinsie to płomieniowa. Montuje się ją w kolektorze ssącym. W 3P występuje, ale nie zawsze w kolektorze ślad miejsca montażu.

Świeca płomieniowa nie żarowa. Zapamiętaj. :)

Pozdrawiam mtracz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

Nie pospawasz aluminium spawarką transformatorowa.

Kiedyś wstawiałem świece do 912, to wywierciłem otwór i nagwintowałem, ścianka była z 3 mm, i spokojnie starczyło.

Tylko jest taki problem że świece z MF mają gwint calowy, ja pożyczyłem gwintowniki, a teściu podobnym metrycznym nagwintował trochę wkręcił, żeby szczelne było, i też jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    32

No ja przymierzam sie załozyć świece do 3p tam jest zgrubienie w kolektorze wywierce otwór i na gwintuje i bedzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Ale jak nie ma to da się zrobić jak w każdym innym kolektorze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.