Skocz do zawartości

czy ciagniki renault sa dobre


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zachodnie ciagniki licza czas pracy w godzinach, nie zadne mth jak u nas i czechow

10 tys. to dosc duzo, choc jak kolega wyzej, dopiero polowa dla silnika, najczesciej maja nakrecone po 8-9 tys, roczniki 85-95

osobiscie widzialem nectre 120.54, lekko ponad 10tys. silniczek jak nowy, zero dymku,

jak zadbana to nie patrz na zegar

Opublikowano (edytowane)

Hmm w godzinach powiadasz, na jedno wychodzi, dla dajmy na to C360 ostatni bębenek obraca się co 6min przy prędkości obrotowej wału 1865 co daje obrót 2 bębenka dokładnie co godzinę w przypadku gdy ciągle utrzymujemy te obroty.

Edytowane przez Levis
Opublikowano

Panczo dla mnie to ona ma łyse opony które kwalifikują się do wymiany. Dolicz ok.12.000 za opony i już się robi inny przedział cenowy.

Rejestracja w kraju też nie napawa optymizmem.

 

http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html'>http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html Gdybym nie kupił swojej to już bym jechał

 

http://otomoto.pl/renault-155-54tx-ciagnik-rolniczy-A207105.html

 

Sorki za błąd górnego linku

Opublikowano

dlaczego rejestracja krajowa nie jest zbyt optymistyczna??

tego co dałem linka oglądałem osobiście i uważam że mechanicznie to do niczego nie można się przyczepić... owszem oponki nowe nie są ale jeszcze jakiś tam czas pojadą... Tak jak w opisie wszystkie elementy były wymienione... podnośnik i wspomaganie działają jak malina, silniczek mruczy sobie bardzo fajnie, itd itp... jeszcze mam na oku tą:

http://otomoto.pl/renault-120-54-renault-120-54-A156994.html

 

tylko ze jak widac jest droższa i ma ten EHR...

 

PS. 155.54 jest za duża.... szukam max do 133-XX

Opublikowano

Bo z reguły Polacy nie serwisują maszyn,nie używają drogich oryginalnych części,płynów,nie dbają tak jak na zachodzie bo tu jest inna opłacalność i chcemy zaoszczędzić na eksploatacji.Wydaje mi się ,że ta pierwsza ma sporo mniejszy przebieg bo w damasławku tłumik do góry jej wypaliło i dospawali nową końcówkę,fotel był raczej porozrywany,jeśli ma nowe obszycie i to całe malowanie tuszuje jakiś brak dbałości o blacharkę a jak nie dbali na zewnątrz to środkiem też się nie przejmował.

Od takie tam moje wywody.....

Opublikowano

Ta pierwsza w kraju jest dopiero od pół roku tak więc rodak jeszcze wiele szkód nie zdążył narobić:)

Ta z damasławka malowane ma raczej tylko felgi... chodzi dosyć ładnie, pali od strzała, EHR działa... tylko w polu nie testowałem jej... Mam niedaleko do tej miejscowości więc myslę że się jeszcze tam wybiore i zapytam konkretnie za ile do oddania (wstepnie mówił że 39tys odda, a będę mieć max 38tys). Prawda jest też taka że jest prawie 4 lata młodsza od tamtej (pierwsza rej 1990r) no i jest to nowszy model... więc chyba lepiej dać te ok 3tys więcej i mieć młodszą w podobnym stanie...

PS. masz może jakiś fajny sposób na stwierdzenie stanu silnika? Bo akurat dymu to raczej żadna nie puszcza....

Opublikowano

Zapinaj i grzej w polu.W pracy wszystko wyjdzie.Ciśnienie oleju manometrem po odkręceniu czujnika przy filtrze i patrz czy mocno z odmy i miarki sadzi.

Opublikowano

pamiętaj że EHR MA + i - podstawą jest żeby wszystko działało a nie że to można zrobić bo to wszystko kosztuje mam znajomego handlarza który daje swoją gwarancję ze znajomymi kupiliśmy 4 renie a po roku przyjechał od niego mechanik wymienił 3 uszczelki pod głowicami uszczelniacz na głównym tłoczysku od podnośnika i za free jak obiecywał

Opublikowano

w reni nie tak łatwo załozyc zegar zamiast czujnika, czujnik jest przy podstawie filtra a ten jest za rama , ehr ma ten plus ze nawet jesli wysiadzie Ci komputer" to mozesz elektrozawory spiac pod wylacznik 3 pozycyjny jakkolwiek tez bedziesz opuszczac i podnosic

Opublikowano

W sobotę chciałem jechać obejrzeć kilka renówek z poważnym zamiarem zakupu jednej z nich...

Powiedzcie mi koledzy w którym miejscu znajduje się odma? Oraz czy po odkręceniu miarki oleju na pracującym silniku będzie coś tryskać olejem? (patrzyłem u siebie w C-360 i lekko sadzi olejem a silnik żyleta-oleju nie bierze)

No i co w przypadku gdy podnośnik będzie ładnie podnosił a po zgaszeniu zacznie opadać? brać wtedy takiego pod uwagę? czy jest to może poważniejsza awaria? czy dopuszczalne jest lekkie dymienie na biało krótko po uruchomieniu silnika?

no i jeszcze jedna sprawa- czy jest możliwe "krótkotrwałe" zrobienie EHR żeby przy kliencie pięknie działał a później się rozsypał czy raczej jak wszystko jest OK to nie powinno budzić podejrzeń?

Proszę o odpowiedzi oraz opinie..

Opublikowano

lekkie dymienie na biało pare sekund po odpaleniu jest w wiekszosci renowek, odma znajduje sie przy polaczeniu silnika z przednim napedem po stronie pompy wtryskowej , podnosnik , moj jest z ehr lekko opada po zgaszeniu ale moze z pol centrymetra, nic strasznego, moj wlasnie podnosnik tak miał przywiozlem ciagnik od handlarza u niego dzialal a u mnie kicha, spiałem na krotko, a pozniej przejrzałem wszystkie styki, przeczysciłem i sprayem wurth do stykow i działa do dzis, to tyle

Opublikowano

panczo kupiles 110 pewnie, ostatnio sie taka ladna pojawila? daj odpowiedz a może jakąś fotke i opisz wyposażenie i swoje jakieś spostrzeżenia z zakupu i czy coś bedziesz robil przy niej? oby chodziła bezawaryjnie

Opublikowano

Tak kupiłem 110-54 92r zdjęcie w galerii... Kupiłem ją spod Inworocławia... Stan mechaniczny, techniczny lepszy niż wizualny... nie myta, nie malowana nie czyszczona... Można powiedzieć "odczepiona prosto od pługa"...W środku pełno kurzu i trochę brudna. Sprowadzona 2mc-e temu. wszystko mam sprawne ale musze dokręcić parę śrubek przy tapicerce, wymienić tylną szybę, kupic końcówkę tylnego błotnika... Takie tam d*perele które dopełnią całości..

powiem tak-u kolesia podczepiliśmy ją pod agregat ścierniskowy i heja w pole! bez oszczędzania! mogłem sprawdzić napędy, blokade i w ogóle podnośnik i resztę... podziękowałem i pojechałem do Damasławka po tą z linka z poprzednich postów.. wyglądała o wiele lepiej z zewnątrz i wewnątrz ale co z tego skoro podnośnik zamiast trzymać równo to cały czas pulsował góra-dół... wiadomo koleś mówił że naprawi to itd itp-tylko z tego co pamiętam to ten ciągnik prawie rok tam stoi i co przez ten czas ja jestem pierwszym klientem który to zauważył??? Pomyslałem że wolę jednak pogrzebać sobie samemu takie detale jak pisałem powyżej ale wiedzieć że wszystko działa niz mieć pięknie w środku a mechanicznie nie sprawną... Tak więc wróciliśmy się na drugi dzień po tamtą... jechałem nią wczoraj 140km na kołach i mam juz jakieś przekonanie że wszystko jest OK... Oby tak już pozostało.. postaram się o nią zadbać jak najlepiej będę potrafił i mam nadzieję że posłuży dłuugi czas!:) dzisiaj po pracy jadę ją myć i pucować środek:)

Opublikowano

Renówki sa to dobre ciagniki wykonane z solidnego materialu z silnikiem jd pala duzo mniej niz jd, pala prawie to samo co silnik MWM poniewaz jest inne przelozenie. Pozatym maja wiekszy uciag niz nowe ciagniki i napewno uzywana dluzej pochodzi niz nowy ciagnik jesli kupisz w dobrym stanie. Czesci nie sa drogie wystarczy tylko sie znac orginalna swieca plomieniowa kosztuje 115zl a taka sama od Fergusona 15zl :) tu jest na wsowke a u fergusona na srobke to tyle:) z roznic:) Pozatym w roznych sklepach rozne ceny :)

Opublikowano

kolego dreamtime18 nie całkiem wiesz co piszesz silnik johnego to silnik johnego i nic przełożenie tu nie ma do rzeczy silnik mwm czyli MANA to całkiem inna bajka fakt że nie raz można coś zaoszczędzić ale tylko "nieraz" ja ostatnio wymieniałem uszczelkę pod głowicą cena uszczelki 50 pln - "goetza"-czyli z najwyższej półki

Opublikowano

to jest manowski silnik

 

ale ten silnik jest super oszczedny ja na 40 litrach zaoralem 3 ha i zasialem agreagetm biernik z siewnikiem w porownaniu do johnna ktorego ma kolega i ciezko mu zejsc ponizej 18 litrow na ja w orce a glebokosc taka sama jak moja....

Opublikowano

to prawda te silniki sa bardzo oszczedne, jestem w stanie uwierzyc w to spalanie, szczegolnie w pracy, w transpocie przy max. obrotach spalanie bedzie wieksze

spalanie w plogu dla 6 cyl. to ok.9-10l/h w agregacie pewnie wiecej niz 7 nie wciagnal

oczywiscie w zaleznosci od klasy gleby bedzie maly odchyl

Opublikowano

ciagnik mam juz 6 lat normalnie w orce spala od 10 do 13 litrow ( chyba ze razowa idzie jak w tym roku pod rzepak to kolo 16 wyszlo srednio ) na ha hektar robie okolo 1.h 30 min ( max 1650 orbotow ) zalezy jaki kawalek klasa ziemi od II do III b

 

to pole na ktorym robilem ma 2.95 ha w jednym kawalku dlugosc okolo 800 metrow oralem to 4 godziny sialem 2.5 godziny razem z dojazdem okolo 7 godzin roboty co daje

 

srednio okolo 6 litrow na godzine wiec wydaje mi sie ze wynik do osiagnecia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v