Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja przede wszystkim patrzył bym na wycieki, ciśnienie oleju, prace silnika jak jest zimny i jak jest gorący, jak odpala (czy nie czasami za 10 razem w lato). Na pewno nie patrzył bym na to że jest jakoś super ekstra pomalowany na rodzaj kabiny itp. :P

Opublikowano

Ja podobnie jak kolega wyżej:) ale jeszcze podnośnik czy nie jest spawany chodzi o tą gozwe co jest mocowane siedzenie:)) to dosyć kosztowne ok 700zł :)) sam korpus tej gozwy bez rodzielacza i częśći do podnośnika:))

Opublikowano (edytowane)
Nie zgodze się że pompa siada po opale, jeżdze juz ponad 5 lat i lata nadal :)

 

te asystent jak bus mial lacze przez komorke simplusa i pisal w operze mini na javie na xp to tez bys mial troszke haotyzmu w tekscje ale dobra bedzie bez obraz . co do 360-3p to go odpalcje i3 godz. lascje patrzcje sprawdzajcie a duzo wiecej zauwazycje zamiast c360-3p polecam mf255 co do silnika to ryzyko ale raz na jakis czas kapitalny sie robi i po sprawie

 

 

Nie piszemy posta w okienku "Enter trackback links" !!! Uważaj bo za takie posty jak Ty piszesz i treść zawartą w nich obowiązujący na forum taryfikator przewiduje Ban'a i wcale mnie to nie obchodzi z czego piszesz bo szczerze ale wiem jak to jest pisać na palmtopie lub na telefonie z systemem i z przeglądarką internetową i wiem, że jeśli chce się to można napisać poprawnie. Ja mam inne zajęcia na forum niż tylko doglądanie czy Ty przypadkiem czegoś nie odwaliłeś więc apeluje o poprawność w postach.

Edytowane przez Olik
Opublikowano

a ja mam pewną sprawę do rozważań (piszę tu , bo łaczy się ona z tym tematem)

czy sprzedając 3P mówić klijentowi o wszystkich wadach tego ciągnika czy bajerowac ?

i czy lepiej go wypucować czy pokazac jaki jest na codzień ?

ot ciekawe pytanie :)

Opublikowano

To zależyw jakim stanie jest twój traktor, jeżeli silniki podzespoly przechodzone to nie myj ,po umyciu wyjdą wszystkie wycieki i nie zrobi to najlepszego wrażenia na kupujący, zbytnia szczerość nie wyjdzie Ci na dobre.

Opublikowano

1 silnik (najwazniesze)

2 pompa paliwowa(najwazniesze)

3 skrzynia biegów

4 podnosnik

5 zwolnice

Ogólnie trzeba sprwadzic caly ciagnik czy nie ma przecieków i wogóle

Opublikowano

ja tak czytam panowie i niepowiedzial bym ze 3p jest delikatny. i na opale chodzil 7 lat bez roboty pompy. Tylko ze do paliwa sie mixolu dolało ;p ;) moj 3p obrabia ok 20 ha i agregat 2.8 ciaga i w du*e dostaje i 5 latek bez remontu wiec ja nie powiem ze on jest delikatny :) tam gdzie c 360 idzie ledwo ledwo persiu wymiata ;p i mialem doczynienia i z c 360 i z 3p i nigdy 3p na c360 nie zamienie :)) a co do 3p to zwracac warto uwage na szpilki od glowicy jak wygladaja jak zjechane tzn ze bije uszczelke pod glowica co chwile ;p a to mankament ale łatwo go rozwiazac :)

Opublikowano

Witam. Mam do Was pytanko. Na co zwrócić uwagę przy kupnie Ursusa C-360 z TUR-em? Dodam że ciągnik jest chyba od handlarza i był malowany. Co z silnikiem nie wiem. Jak sprawdzić sprzęgło? Bo wiadomo przy TUR-ze mogło trochę dostać. Włączyć 5 i szybko póścić sprzegło na małych obrotach czy jak? Słyszałem coś o pęknięciach bloku w okolicy pompy wtryskowej. Gdzie to może być mniej więcej? Z tyłu pompy? Może nad czy pod? Proszę o podpowiedź bo jutro jadę go oglądać a nie wiem jak go wybadać. Za wszelkie sugestie i rady dziękuję.

 

P.S. Jeśli taki temat był to proszę o zamknięcie tego i podania linku do istniejącego bo ja nie znalazłem.

Opublikowano

Szukałem podobnego tematu ale także nie mogę znależć!!

 

Więc tak zwróć uwagę na wszelkie wycieki oleju zwłaszcza że ciągnik pracuje z turem.

Sprawdż elektrykę no i oczywiście jak puka silnik i na jaki kolor dymi.I oczywiście wom oraz pompę hydrauliczną a także hamulce!!!

Posprawdzaj go dokładnie bo jak kupujesz od handlarza to może być z tej sześćdziesiątki ładna składanka bo z handlarzami to różnie bywa!!!

Życzę udanego zakupu :D

Opublikowano

dokładnie należy sprawdzić wszystko co się da obejrzeć go dookoła jak najdokładniej, co do ruszania z 5 na wolnych obrotach to silnik zadusisz, lepiej dać gazu i z 3 szybko ruszyć powinien kołami zamieszać

 

PS. jak szukasz 60 z turem to zapraszam do siebie bo mam do sprzedania fotki są w galerii

Opublikowano

Ok dzięki za jako takie porady. Oczywiście sprawdzę dokumenty czy się zgadza z tabliczką znamionową i nr silnika. Gazi a skąd dokładnie jesteś? Bo ja z war-mazurskiego spod Szczytna.

Opublikowano

Jeśli pracował z turem to warto sprawdzić przednią oś, wystarczy tylko poruszać ją na boki i już można określić zużycie poprzez duże luzy, jeszcze dokładnie posprawdzaj czy niema pęknięć przy ramie tura :D

Opublikowano

najbardziej to dymienie jak juz byla mowa wszelkie wycieki i moze skrzynia biegów czy jest zdrowa i czy nie jest pekniety w polowie z przeciazenia przez tura najlepiej to powoli ogladac raczej bym nie kupowal od handlarzy tylko od malych gospodarstw które likwiduja :D

Opublikowano

albo wymieniają na coś większego lub już wymieniły

 

i nie byłbym sobą gdybym ponownie ie zaproponował Ci naszej 60, gdyż w turze pracuje od 2005r ma wspomaganie, wzmocniona przednią oś a jak się wzmocniona nie spodoba jest jeszcze oryginalna, skrzynia pracuje jak marzenie lekko bez zgrzytów nie ma problemu z zakleszczaniem się biegów, silnik ma praktycznie nowy na podzespołach zetorowskich a dokładniej od zetora 6211 co daje trochę większą moc, i powiem Ci tak masz nie tak daleko do mnie przyjedź i obejrzyj naszą zanim cokolwiek kupisz

Opublikowano

przyjedź obejrzyj pojeździsz trochę, cena jest do negocjacji ale na miejscu już, jak nie będziesz chciał to nie kupisz ale będziesz miał porównanie do innych jakie będziesz oglądał i jakieś odniesienie przynajmniej

Opublikowano

Tak jak wyżej koledzy opisali. Silnik, skrzynia, WOM, hydraulika, hamulce itd. Sprawdź silnik na niskich i wysokich obrotach. Czy np nie wali niebieskim czy siwym dymem. Typ silnika 60 to S-4003. I C-360 produkowali od lipca 1976r. Jeżeli ciągnik jest starszy niż 76 rok a ma np wyjące zwolnice to wiadomo ze zwolnice ma przełożone.

Opublikowano

Jeśli pracował z turem to popatrz dokładnie na skrzynie czy obudowa niejest popękana np w okolicach sprzegła i przy łączeniu skrzyni i tylnego mostu.

Opublikowano

numerów nie sprawdzaj z silnikiem bo tera już na to nikt nie patrzy. numery są wybite na obudowie mostu przy pochwach. to będzie jako numer nadwozia. bynajmniej u mnie tam są. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v