Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W jaki sposób wprowadzić ten parametr? Jak trzymam dwa przyciski i daje kluczyk w prawo to nic na wyswietlaczu się nie wyświetla? Wiece jak sprawdzić czujnik? 

 

A i jeszcze jedno pytanie, nie mogę rozgrysc podnośnika. Wszystkie przełączniki w kabinie są 6 stopniowe? Mój jest 5, do przodu zblokowany, do przodu ze muszę trzymać, N, do tylu ze muszę trzymać i do tylu zblokowany.

Opublikowano (edytowane)

Znajomy ma case 5150 i ma z nim mały problem , otóż gdy go odpala po dłuższym postoju to ciągnik nie chce jechać i świeci się pomarańczowy trybik . wystarczy że go zgasi i zapali ponownie i wszystko wraca do normy - ciągnik jeździ normalnie . Ma ktoś jakieś podejrzenia co to może być ?

Edytowane przez krzysztofgru1
Opublikowano
Dnia 25.04.2018 o 18:43, Vroobel napisał:

Miałem trochę problemów z podnośnikiem to trochę znam jego budowę  i zasadę działania. Kolego JD1052 sprawdź jak wygląda cewka, czy już minimalnego zwarcia nie robi. 

Mierzyłem rezystancje cewek i ta od jazdy tył książkowo 5,6 a ta od jazdy do przodu 6,1 czy to może być jakiś powód przegrzewania się przekaźnika? Mówisz o zwarciu cewki, w jaki sposób to zmierzyć?

Opublikowano

Zdejmij cewkę z trzpienia i zobacz stan izolacji wewnątrz cewki, rezystancja cewek powinna mieć z tego co pamiętam 8.9 ohm, zawsze możesz przełożyć cewke od blokady i zobaczyć czy jest różnica.

Opublikowano

Panowie proszę o szybka pomoc.

znalazlem zmostkowane przewody nad pedałami hamulca, wcielem je w wtyczkę na zdjęciu i ciągnik zaczął się dziwnie zachowywać.  Jak wrzucę bieg jedzie ale jak puszczę do końca sprzęgło czyli jak złapie ten górny grancowy włącznik to tyknie przekaźnik i rozłącza jazdę.

Zeby jechać muszę mieć sprzęgło po środku. 

I zaczął strasznie szarpać przy zmianie kierunku .

B6ED8E33-9D65-46DA-9C73-B1BF4F43B45D.jpeg

Opublikowano

Sprawdż krańcówki od sprzęgła, bo mogą być padnięte, a te wtyczki mogą być od nich.  Sam ostatnio troche walczyłem z krancówkami od sprzęgła, ponieważ miałem problem, że nie chciał jeżdzić po zmianie kierunku jazdy gdy sie zagrzał ale wystarczyło poruszac przekaźnikiem rewersu i jechał..więc zacząłem szukać przyczyny i znalazłem zmostkowaną wtyczke od dolnej krańcówki sprzęgła(podmieniłem krancówke bo stara była padnieta dlatego zmostkowana) i problem ustąpił a sprzęgło zrobiło sie bardziej delikatne i można je łatwiej wyczuć... Praca kontrolki od sprzęgła także sie zmieniła.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz ale doszedłem co było, poniżej załączam zdjęcie. Nie łączył przełącznik od pozycji czy bieg jest wrzucony czy nie.

Ale dalej mnie martwią te zmostkowane przewody, od czego one są.

 

A ciągnik trochę szarpie przy zmianie przy rewersie i puszczaniu sprzęgła, według mnie za bardzo.

4A8F95D1-73DE-4888-B991-480C86D0D78D.jpeg

Opublikowano

Czujniki od biegów są 2, jeden od jedynki i dwójki a drugi od 3 i 4, jak wszystko jest ok to po wbiciu każdego biegu i puszczeniu sprzęgła nie swieci się kontrolka od przęgłą(ta przedostatnia po prawej na dolnym pasku), co do gwałtownego rewersu jeżeli masz bez pozycji n to one za deliktane nią są. A jak szarpie mocno ze sprzęgła to mówie popatrz na krancówki, bo jak coś z nimi jest nie halo to potem mostkują te układy.

Opublikowano

Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Czy mogę wlać z powrotem taki olej? Przepracował dosłownie 5 mth po wymianie. A wyglada tak. Wlany był utto mp. W serwisie zapewniali mnie ze nadaje się do tego modelu.

 

moge go wlać z powrotem?

02233307-39FE-464C-8816-706F8BCEAB8A.jpeg

Opublikowano

Witam nabylem case 5120 i teraz przymierzam sie do wymianywszystkich  olejow  i filtrow  

Jesli ktos sie orientuje jakie oleje i ile gdzie wlac bede wdzieczny ???

Opublikowano

Panowie moze ktos z was miał taki problem. Case 5120 2 tygodnie temu mial wymieniany olej na nowy akcela hytran ultraction. Stary olej czysty ale napewno nie hytran dlatego w obawie co dolać wymieniłem na nowy. Zadnych zabrudzen czy resztek oringów/uszczelniaczy na siatkowym nie było. Ciagnik jedzil super do momentu wymiany oleju. nigdy nie zapalała sie kontrolka. Po wymianie tego samego dnia juz kilka razy zapaliła sie na drugiej połowce. Dzis ten problem dotyczy 1,2 i 4 połbiegu. Na 3 mozna jedzic cały dzien i nic nie rozłącza. Ale dziwi mnie ze ciagnik uzywany jest codziennie do załadunku paszowozu i 2 dni jezdzi na wszytskich polbiegach a jest dzien ze tylko na tym trzecim. Na poczatku zapalała sie kontrolka po wcisnieciu sprzegła ciagnik jechał dalej . Teraz nie zapal sie wogole kontrolka tylko ciagnik sie zatrzyma i po zmianie np kierunku jazdy ciagnik ruszy kilka cm i sie zatrzyma. Proba zmiany połbiegu nic nie daje bo nawet nie slychac aby sie zmienialy. PO  zgaszeniu i odpaleniu kontrolka mruga 6 razy nie zalezenie na ktorym polbiegu zostawie a za pol godziny pojde odpale i kontrolka nie bedzie mrugac a ciagnik bedzie normalnie jezdzic ...

Opublikowano

Byłem dziś oglądać 5140 normalny czerwony z naklejka na masce i 2 tabliczkami że limitowany. Miał problem z podnośnikiem nie chciał zejść na dół jak już podniósł opadł tylko troszkę bardzo powoli a jak ruszyłem dźwignią to tylko podnosił do góry i tak za każdym razem. Wiecie co to może być? No i ciśnienie na wyjściu na szybko złączach ok 160 150

Opublikowano
Dnia 18.07.2018 o 13:30, Karror830 napisał:

Panowie moze ktos z was miał taki problem. Case 5120 2 tygodnie temu mial wymieniany olej na nowy akcela hytran ultraction. Stary olej czysty ale napewno nie hytran dlatego w obawie co dolać wymieniłem na nowy. Zadnych zabrudzen czy resztek oringów/uszczelniaczy na siatkowym nie było. Ciagnik jedzil super do momentu wymiany oleju. nigdy nie zapalała sie kontrolka. Po wymianie tego samego dnia juz kilka razy zapaliła sie na drugiej połowce. Dzis ten problem dotyczy 1,2 i 4 połbiegu. Na 3 mozna jedzic cały dzien i nic nie rozłącza. Ale dziwi mnie ze ciagnik uzywany jest codziennie do załadunku paszowozu i 2 dni jezdzi na wszytskich polbiegach a jest dzien ze tylko na tym trzecim. Na poczatku zapalała sie kontrolka po wcisnieciu sprzegła ciagnik jechał dalej . Teraz nie zapal sie wogole kontrolka tylko ciagnik sie zatrzyma i po zmianie np kierunku jazdy ciagnik ruszy kilka cm i sie zatrzyma. Proba zmiany połbiegu nic nie daje bo nawet nie slychac aby sie zmienialy. PO  zgaszeniu i odpaleniu kontrolka mruga 6 razy nie zalezenie na ktorym polbiegu zostawie a za pol godziny pojde odpale i kontrolka nie bedzie mrugac a ciagnik bedzie normalnie jezdzic ...

Ciekawe co było zalane do tej pory? Pewnie dużo gęstszy olej a hytran to jak woda praktycznie. Jak już rozłacza to słabe ciśnienie na koszach i myśle że wymiana uszczelniaczy potrzebna.

Opublikowano
36 minut temu, wojtek1312 napisał:

Byłem dziś oglądać 5140 normalny czerwony z naklejka na masce i 2 tabliczkami że limitowany. Miał problem z podnośnikiem nie chciał zejść na dół jak już podniósł opadł tylko troszkę bardzo powoli a jak ruszyłem dźwignią to tylko podnosił do góry i tak za każdym razem. Wiecie co to może być? No i ciśnienie na wyjściu na szybko złączach ok 160 150

Powinno być 190 bar

Opublikowano (edytowane)

Co do zachowania podnośnika to wróżenie z fusów pomimo niskiego ciśnienia powinien działać beez obciążenia. Może już coś być z tłokiem może elektrozawór sie przycina przytkany może być albo cewka dobrze nie przełacza koszt kompletu to około 800 pln co do edycji limitowanej to chyba tylko farba co w letni dzień nagrzewa sie jak piekarnik. Najlepsza opcja to rocznik 96-97 podniesona moc o 5 km i większy zbiornik to wersja pro.no i ciśnienie na złaczach nie wróży nic dobrego.

Edytowane przez BENNY82

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v