Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie mam uprawinien do galerii ale jak chcesz to masz linka z allegro ja mam takiego samego http://www.allegro.pl/item395830143_zetor_...s_2001_rok.html

 

W tym linku co podałeś chyba jest nieco inny od twojego :) , ma mechaniczne sterowanie podnośnikiem, i chyba skrzynie 16/8, lub też 32/16,

Kabina jest polska z kunowa, taka jak w ursusach '34 z tym, że drzwi są w pełni przeszklone....

 

@ZetorPower napisz jakie masz rozmieszczenie dźwigni od skrzyni i w którym miejscu jest dźwignia od rewersu :)

Opublikowano

wiitam.kupilem 18345 i mam problem z EHR.podnosi tylko troche jak sie podnosi dzwignia a guziki na blotnikach nie dzialaja wcale.cos wylaczone jest lub przestawione?a moze jeszcze cos innego?

Opublikowano

Moze wysokośc podnoszenia masz tak ustawiona że tylko tyle podnośi ale moge sie mylic.

A żeby działały guziki na błotnikach to chyba przełącznik od podnoszenia musi być na środku na neutralne a jaęli dalej nie działa to trzeba sprawdzić styki i kable.

Opublikowano

no ok.ale jak przestawic na inna wysokosc.ktorym to bo juz wszystko ruszalem. ;) a EHR to te cylindry pod stopniami?

a do guzikow ktory wylacznik?pierwszy raz sie z taka nowoczesnascia spotykam.mam tez 16145 i tam nie mam takich problemow.

Opublikowano

pokretel to ja nie mam tylko dzwignie na blotnikach z tylu tylko po jednym guziku.a cylindry to takie cos podobne do filtrow 3 w rzedzie.jak bede mial czas to zrobie zdjecia.jest tam odlaczony kabel a jak go sie dopnie to sie swieci kontrolka hydraulics na zegarach.no i klops.aaa i jeszcze jedno.jak sie ciagnik rozpedza to tak jakby zamulony byl.a jak juz sie rozpedzi to idzie.turbina padaka???

Opublikowano

Preczytałem i nikt nie pisze o budowie tegoz ciągnika. U mnie 5 lat temu w okolicy były 2 takie Zetory 18345. Jedeń taki okaz "złamał" się w połowie (PGR). Nie, nie zmyslam... złamał się dlatego, że on ma bardzo duzo wejśc na śruby na pompki w ramie w której i tak nic nie umieszczono. Drugi okaz zaczał pekać i gospodarz sprzedał traktorek

Opublikowano

Chciałbym "lekko" odgrzebać temat :)

Może na dziś dzień więcej użytkowników forum ma wiadomości i doświadczenie z tym ciągnikiem? :)

Chcoałbym się dowiedzieć, jak wychodzi jego spalanie, np porównując do szesnastki, jak w końcu z tą awaryjnością i cześciami? :) Co pada w nich? :) Chciałbym uzyskać jak najwięcej informacji :)

Opublikowano

Odświerzę trochę temat bo pojawiło sie troche interesujących ofert z tym modelem i w bardzo konkretnych cenach. W takiej cenie nie znajdzie sie ciągnika tej mocy.  Niektóre modele maja most od 16, ciekawe czy szło by spasować skrzynie 3 albo 4 do niego bo podobno bardzo sie sypią jak juz było pisane a częśći jak złoto do niej.

Opublikowano (edytowane)

ja posiadam zts 16345 nie zawodna maszyna tylko trzeba wiedzieć o co chodzi  NIE PISZCIE JAK NIE WIECIE CZESCI SA W 3 DNI  ORGINAŁY 

 

Edytowane przez anonimus0000
Opublikowano
Dnia 18.04.2008 o 00:08, zts napisał:

Słaby ten mechanik, a części są dostępne do tego tylko trzeba podzwonić w parę miejsc i mieć katalog.

Jak słaby mechanik? Jak części niema do tego złomu to co ma mechanik zrobić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez traktor11
      witam 
      może ktoś posiada instrukcję obsługi klimatyzatora bo nie mogę włączyć nawiewu ( wentylatora ) i nie wiem co może być czy nie umiem urochomić czy coś jest zepsute 
    • Przez Maksiu16145
      panowie szukam informacji na temat tej klimatyzacji https://allegro.pl/oferta/klimatyzacja-postojowa-standheiz-12v-kombajn-tir-koparka-ciagnik-maszyn-17520105085 czy wogole opłaca sie ją monotac do zetora 16145 gdzy nie idzie juz wytrzymac w kabinie niestety nie mam mozliwosci załozenia normalnej klimy wiec chciał bym takie coś kupic ale nie bardzo są opinie widziałem tutaj dwa tematy ale miał bym jeszcze pare zapytań do użytkowników 
    • Przez agrosoltys13
      Siema! Planuje założyć wał z tyłu talerzówki grass-roll 2.2m talerzówka jest takiego typu że dwa wałki które uprawiają ziemię są w formie litery v i teraz mam pytanie Czy warto założyć wałek z tyłu talerzówki i czy coś on w ogóle da bo od niektórych Słyszałem że taki wałek nic nie daje ale chcę spróbować tylko nie wiem jaki wybrać bo wiem że jest sporo ale Chodzi mi o to żeby coś on w ogóle dawał a nie że będę tylko ciągał ze sobą ogon z tyłu.
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez Grzegorz98
      witam. mam pytanie odnośnie podłączenia nagrzewnicy. w moim Crystalu jest ona pod kolumną kierownicy i patrząc od strony silnika do kabiny, to widać w tej przerwie dwa węże. jeden idzie pewnie do góry nagrzewnicy(bynajmnirj tak wygląda,idzie do góry) a drugi jakby pod spód.owe węże łączą się za silnikiem zaworkiem, który jak mniemam miałby odpowiadać za otwarcie i zamknięcie obiegu nagrzewnicy(ON/OFF). I tutaj moje pytanie. w którym miejscu jest owy obieg podłączony do układu chłodzenia aby pobrać płyn do nagrzewnicy ? chyba że jest jeszcze jakieś ,,łącze" którego nie widać na pierwszy rzut oka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v