Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

 

kolego sprawdz pompe na dekielku z tylu lubia sobie walnac oringi jesli pompa bedzie dobrze to moze sie frez wypierdzielil od napendu pompy

 

 

 

 

Napęd działa, pompa się grzeje w czasie pracy. Nie da rady zaciągnąć oleju.

Odkręciłem i 1 oring pęknięty, brakowało z 1cm, drugi naderwany. I jakieś pierścionki z tworzywa tam są? Bo jakiś plastik tam znalazłem, jakby resztki z tworzywa.

Edytowane przez paktofonikas1987
Opublikowano (edytowane)

Jak dobrze pamietam z tylnego mostu bieze olej skoro filtry sa czyste to moze smok jest zapchany tak glupio powiem ale dmuchnij w obudowy filtrow powietrzem moze gdzies jakis sylikon albo cos zapchalo kanal pompe z tego co mi sie wydaje masz z tucholi zestaw naprawczy u nich kosztuje tyle co nowa pompa u mnie byla wzmocniona i i miala oringi 3x32 dwie sztuki 2x9 dwie sztuki i jeden 2x70 bo skoro oringi leza to pompa nie ma prawa podac oleju sam sie przekonalem i przezto tez sie grzeje i oringi sa zwenglone bo w zasadzie mieli olej tylko zebys nie zalozyl odwrotnie dekielka bo zmienisz jej kierunek pompowania oleju jak bedzie dobrze to musisz sie liczyc z wymiana pompy na nowa

Edytowane przez grzesmaly
Opublikowano (edytowane)

Witam, chcę kupić do osiemdziesiątki pług 3 skibowy obrotowy, znalazłem dosyć duży pług firmy baeke, waży około 800kg założyłem go do osiemdziesiątki i bez problemu podniósł go, ale jak jest podniesiony to go nie obróci, nie ma ciśnienia w wężach hydrauliki, na opuszczonym obraca bez problemy, nic nie daje zmian położenia dźwigni wyrównywwacza i różna wysokość poniesienia. Przyczepę kipruje na wolnych obrotach 6t, tak więc myślę że oleju będzie ok. Wogóle czy osiemdziesiątka da sobie radę z obrotówką, czy lepiej szukać jakiś duży pług zagonowy?

Edytowane przez sqadak
Opublikowano

Ursus robi na 10h kl 2 i 3 trochę pagurkowaty teren, oleju myślałem że jest ok skoro kipruje przyczepę bez problemu, półbiegi też dobrze chodzą, ewentualnie ile dolać oleju do której kreski bo ich chyba jest 3 jeśli dobrze pamiętam.

Opublikowano

Panowie , mam taki problem w c-385 .

 

Mianowicie wczoraj orałem , rano gdy był zimny podnosił "skokowo" - ok powiedzmy ,że ma prawo (choć teraz nie jestem tego taki pewien ) , pojechałem orać , rozgrzał się - podnosił bardzo ładnie , przyjechałem do domu w srodku dnia , po kilku godzinach znów pojechałem , znowu podnosił "skokowo" przejechałem kilka razy i powinien już podnosić ładnie a on nadal tak szarpał powolutku do góry - wpadłem na pomysł by włączyć i wyłączyć pompę (pod schodkami) - pomogło zaczął znowu płynnie i ładnie podnosić .

Dziś pojechałem wykańczać orkę - myślałem ,że będę musiał pług z pola ściągać innym ciągnikiem bo za cholere nie chciał podnieść :mellow: kilka - kilkanaście razy włączałem i wyłączałem pompę - w końcu podniósł "skokowo" szarpiąc przy tym (jak to zwykle bywało rano) .

 

Na mój rozum jakiś frez , tryb , wypust się wyrobił i nie chce włączać pompy (teraz sobie myślę ,że to to powodowało szarpanie gdy był zimny olej ) , zdjąłem tą pokrywkę z dzwignią przy pompie i się załamałem bo nie widzę możliwości wykręcenia tej pompy (jak patrzę po zdjęciach nowych pomp to są tam tylko 2 śrubki ?) , czytałem ten temat i boję się ,że to może być jakieś uszkodzenie mechanizmu sprzęgającego pompę ? A tego nie można naprawić bez rozpoławiania ?

 

Chyba się załamię , bo orki jeszcze sporo , ale najgorsze jest ,że mam większy agregat i nie pociągnę go innym ciągnikiem ...

 

 

EDIT: wyjąłem pompę , nie widzę żadnej nie prawidłowości w niej , frez w najlepszym stanie , ręką nie mogę jej przekręcić , jest produkcji "Hydrotor" czy jakoś tak z 2004 roku .

 

Czyli kłania się rozpoławianie :( Ktoś ma pojęcie ile kosztują części ?

Mam podobny problem z 914. Pojawił się po remoncie wzmacniacza. Filtry wymienione. Tur działa bez zarzutu a podnośnik sobie powolutku cyka do góry obojętnie ile jest obciążony. W czym problem?

Opublikowano

Mam taki problem, że c-385 za nisko mi podnosi. Wieszaki mam dane już najwyżej i oleju też jest dość w skrzyni. Gdzieś kiedyś na forum napotkałem, że jest gdzieś jakas regulacja wysokości podnoszenia (jakaś śruba chyba), ale teraz nie mogę tego znaleźć. Jak to przestawić, żeby nie ruszać ramion na frezach? Jest to uciążliwe przy pługu bo jak ustawie żeby równo orał na łączniku, to tylna skiba idzie po ziemi. Próbowałem przestawiac na otworach łącznik i jest teraz ustawione najlepsze z możliwych ustawienie, ale tylna skiba dalej po ziemi.

 

Opublikowano

Witam mam problem mój Ursus 1012 90r dzisiaj po wyjeździe z garażu z chęcią założenia pługa nie chce podnosić coś się zacieło....Myślę sobie że zaworek się zacioł ale mam problem ze znalezieniem jego,czy ktoś podpowie gdzie dokładnie się on znajduje? Chcę jechać orać bo popadało a tu na starcie problem:(

Opublikowano

Mam pytanie mam problem gdy cos ciężkiego podnosze to słysze jak mocno obciażona jest pompa a z okolic rozdzielacza słysze takie cpykanie jak by za duże ciśnienie, az ostatnim razem wywaliło mi przewód na skrzyni biegów co to może być.??

Opublikowano

Panowie mam problem z moim 1212

Otóż podnośnik mi działa super podnosi prawie 1000kg agregat..

Gorzej z hydrauliką zewnętrzną ..

Talerzówke podnosi na siłowniku elegancko a wlasnie agregat 3.6 nie może złożyć tak troche ruszy nim i gdy mu pomogę delikatnie złożyć agregat to już idzie super o co chodzi ? :)

Opublikowano

Witam U 1034 słabo podnosi, tzn jak 2 lata temu kupiłem talerzówkę z wałem waga ok 900kg dosyć długa to ją podnosił normalnie, po roku na gorącym oleju już nie podnosił do pełnej wysokości, a teraz na jesieni to ledwo odrywał od ziemi. Po robocie wymieniłem filtr ten papierowy, a ten drugi wyczyściłem, olej jest czysty, pompa hydrotor 19. Teraz mam zamiar jeszcze pomierzyć ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej no i jeśli będzie za niskie, to czy można zmierzyć ciśnienie na pompie, w ten sposób bym wiedział czy problem jest w pompie czy w rozdzielaczu. Może jest inny sposób, żeby sprawdzić co tam szwankuje.

Opublikowano (edytowane)

może mi ktoś napisać w jakiej kolejności jest regulacja podnośnika siłowa ciśnieniowa itp ?

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v